Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Blade, szolj má ha bepereltek mert kiváncsi lennék az ügymenetre......
Hát ezt nem tudtuk.......de fasza fék voltvele 🙂
Nem szabad a piros brembot belerakni sem az SA sem az SP betétet.
Nem Fekete.......
Alapesetben az rbc csak ugy vállal garit illetve javasolja az ebc betétek használatát. Ez még néhány gyártora igaz, bár késöbb már senki nem tartja be. De lehet benne valami, mert nekem is a zzr-en a piros brembo betét kurva jol fogott de ette is a tárcsát intenziv használat mellett.
Kölcsön?! Nem én lakok a műhelyben egy sátorban 😅
Azt nem nyalogatni kell, nem olyan mint a zümike ami havonta újra van festve és generálozva.

Na tehát a pl-ből mikor lesz cikk?
Mit csodálkozol Fireblade? Neved sincs, nem még életed! Név, minden nélkül nekiállni a másikkal kötekedni, ütlegelni?!

Úgy beszélek veled, ahogy akarok, és megérdemled. Jelenleg így fogok, és ezt a stílust kérted; de ne aggódj, többet nem beszélünk ennyit sem, ahogy eddig sem. semmibe vagy véve továbbra is, fáj? Mondd, igen, sírj...

Mit gondoltál, majd állandóan a másikat szidod, kötekedsz és nem nyal vissza a fagyi?! Jobb, ha mielőbb innen lelépsz! Ugye tudod, hogy jogilag mindenre itt van minden és hivatalos, publikus bizonyíték?! :))))

Nézzél már magadba, és mint írtam, el lehet innen húzni, foglalkozz anyukáddal, lakásoddal, a nem létező motoroddal, sem a fórumon, sem itt nincs semmi helyed; senkit nem érdekelsz, engem legalábbis biztos nem. Tudom, fáj. Szarügy.

Ne kötekedj, ne cseszekedj velem! HAGYJ BÉKÉN! Elsőnek és utoljára kértelek teljesen nyilvánosan. Kérlek, hagyd el a topicot, ás mással szarakodj. Esetleg keress alanyokat erre otthon! Ha nincs, szerezz magadnak, és légy vele boldog!

Szakmailag meg nem fogok senkivel vitázni, leírom, úgy van. PONT.
Te Pinki hagyd már ezt a szót hogy tesztelsz 😂
Te a kutya faszát se teszteled 😂 😂 😉
Meg csinálod és kipróbálod hogy jól dolgoztál-e
Érted NO teszt a te szavad a PRÓBA 😍
Aha,tehát akkor teljesen értelmetlenül van a piacon az a sok fékbetét gyártó,mert senki nem veszi meg ha elkopott a fékbetét,mindenki olyan fékbetétet vesz mint amilyen a tárcsa.hát persze.
Egyébként köszönjük az értelmes intelligens nőhöz méltó megnyilvánulást,a nőt idézőjelbe raknám.Egy nő nem nyilvánul meg ilyen alpári stílusba,de mit is vár az ember egy sátorlakótól,akinek ilyen igényei vannak a pihenésre annak milyen igényei lehetnek a munkára.
Fekete Levente, foglalkozz már a KTM-eddel, aztán nyalogassad. Közben anyuka szoknyáját húzogasd, ha mást nem tudsz, mert ugye nincs. Adok kölcsön, ha gondolod.
Kedves Fireblade gyökér,

megtennéd, hogy elhúzol innen és nem pofázol bele más dolgaiba? Te szerencsétlen vakparaszt idióta senkiházi majom. Te tudatlan gyökér, akinek se motorja, se élete....

Na szted miért? Most legyél okos patkányka!?

Azért mert nem is vállal garanciát rá a gyártó egyszer, másrészt értelemszerű, hogy ahhoz a márkához azt teszel bele, a legbutább barom is tudja. Ma is tanultál vmit te szánalomhalmaz. Csókollak!
A pl szót hányszor tudod leírni mondatonként? Arról is lesz hasonlóan szakértői cikk ?
És a maradék 7999 motoron mit csináltál?
Aztán miért ne lehetne keresztezni?Idióta.
Ja meg egy Hayabusa is volt tavaly ilyen projektre. 🙂
SV650 utolsó része is elkészült. Lehet végre tesztelni a nagy szervizt ezen is.
Jó reggelt,

féktárcsa? Természetesen gyári az elsődleges.

NG ami inkább nem, köszönöm.

Egyébiránt EBC, Brembo.

Természetesen fékbetétek is csere ilyenkor, valamint megfelelő márkához megfelelő márka. Pl Brembo-hoz Brembo betét, nem lehet keresztezni, hogy pl EBC betét.

Iszonyat árakon mozognak egyébként sajnos a tárcsák.

Lehet upgrade kit-ezni, pl veszel egy féknyerget, vagy fékmunkahengert, azt én pl csak Brembo-t veszek. Ezeket is lehet kombinálni, minden csak pénztárca kérdése. Nekem egy GSX-R 750-en volt nemrég ilyen projektem.

Na majd lehet összedobok egy cikket erről is, ha lesz kis időm.
Amit gyárilag bremboval szereltek, azt a gyártónál kell megvenni és akkor 100%-os a minőség. Az utángyártott brembo már messze nem olyan. Lusta vagyok visszakeresni, ami ktm dobozban érkezett brembo betét és az unixos brembo betét ránézésre tök ugyanaz. Fékhatásban sem éreztem különbséget csak a tartósságban. Az egyik 40ezer fölött ment el a másik meg 30-at se. Az össz vastagsága ugyanaz volt de az unixosnak a fém hordozója vastagabb volt, tehát kevesebb a kopó réteg. Árban meg jelentéktelen a különbség.
Motorra a gyári tárcsák jóval száz felett vannak, de a minöségi utángyártottak is elérik a százat vagy inkább többet úszótárcsák esetén.
Brembo autoba jó, motorra nem tudom gyárt-e utángyártottat.
Nekem az Audiba mind a 4-et TRW-re cserélték. Maximálisan meg vannak vele elégedve a szervizben . Ár-érték arányban tökéletes választás. Természetesen van jobb, kb 3X annyi pénzért. Annyival viszont nem ér többet.
Idióta... 🤣
Én még nem vettem,de aki igen az nem panaszkodott.
És motorhoz?