Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eleinte érdekes és izgi, hogy a 250-es (FZR) 19e-nél szabályoz le (tiszta Forma-1 hang) de némi használat után már inkább a nyomatékhiány tűnik fel 14e alatt. (na utána sem sok van)
Annyi a jó benne, hogy fülre és érzésre elhiteti veled hogy mennyire állat módon mész és milyen pengén kezeled a gépet (mivel kicsi és könnyű) csak le kell takarni a km órát és a fordulatszámmérőre koncentrálni. (forgalom se nagyon legyen körülötted, mert az is romba dönti az illúziót) 😸
Dobj már be egy képet róla!
Ez nagyon kellett ide két nap után.
Mert 5 év CHF hitellel vettem volna. Nemsokára meg jött 2008, szóval jó döntés volt kihagyni, és inkább venni egy FZR-t 370-ért.
2013-ban megint majdnem vettem (kék 2003-as 1200S) de aztán a kettő közül a GTR lett.
Leírom hátha megvilágosodsz bár kicsi rá az esély, mert erősen korlátolt vagy a másik hülyével együtt.
A 4 műszak úgy működik, hogy két napot dolgozik az adott ember 12 órában délelőtt majd két napot pihen. Ezt követően visszamegy dolgozni, de már délután és ugyancsak 12 órában. Ezt követően megint pihen két napot és újra visszamegy dolgozni délelőttre és ez addig ismétlődik míg a szakciós-inflációs rontás soros nem teszi tönkre a munkahelyeket és el tud menni dolgozni a munkahelyére mert kapott üzemanyagot (azt is szankciók ették meg).
Nekem is nedves lesz tőle a bugyi, bár elég sok más motortól is, nagy szerelem volt és marad is, de azt a szenvedést velük, és szop*st , amit mindig végig kellett és kell tolni, nem kívánom senkinek.
Ismerem a hírét (ahogy az összes mini sornégynek). Bár már valószínűleg soha nem lesz nekem egyik sem, mindig fel fog állni bármelyikre, nem is picit. 🔥 Szépen rendberaknád nekem, de a fényezéshez NEM nyúlhatsz 😂
Miért ???????? nekem volt kettő is 😍 😍
Olyan nagy volt a szerelem hogy még néha vele is aludtam 😋
És párom mindig vele fenyegetett ha makrancoskodtam ház munkával
Mindig mondta mosogass el , vidd ki a szemetet , ki az a kurva már megint ............................... lényeg a lényeg hogy a mondat vég hogy felgyújtom a motorod 😂 😂 Azt mivel mindet szépen megcsináltam a motor is biztonságba volt
Amúgy vissza térve komolyan egy nagyon szépen kezelhető jószág , én is 600 néztem ,barátom meg ne próbáljam
Igaza lett ! 1 hónap után mondjuk rájöttem volna magamtól is így meg soroltam még egy átírást
Szólj, ha úgy van 😀
Inkább valami penge Brembo rendszert. (azzal még megállhatnák előtte)
2006-ban majdnem azt vettem (1200S) újonnan, de aztán sikerült időben észbe kapni. (homlokát törlő)
power commander-t neked 😀
Hát ja. Durvul a helyzet, de próbálok visszafordulni még előtte. 😺
Értem én hogy nem a Hungaroringen volna legfürgébb paripa
De faluból kijőve 60 tempónál oda húzol neki azért csak érzed a Bandit nyomatékot
És közúton nem olyan rossz az 😍
Az tuti hátba rúg, mind a 100 LE-vel 😅 nem azt mondom, hogy nem elég, de elájulni nem kell tőle.
Bizony bizony ..............és teli tapasztalattal , élménnyel 😉
Jó reggel 😁
Közeledtek az 50hez, vén faxok vagytok 😂
Helló-Szia 😀
A ZXR-ben igen. (92-es, még porszívócsöves, 13e km-rel)
na ezzel egyet értünk
nem bizony
1000 cm3 az fasza és biztonságos 😉
Pl Bandit 1200 legkirályabb kiforrót motor , lehet vele menni lassan, lehet vele menni gyorsan , és ha odapattint a ember olyan mint egy hátba rúgás 😊
Én is pont 47 vagyok 😋
nem kell az neked, hidd el...