Egy két fiatal téli motorozással is elehet baszni a dolgokat de amikor utcán élsz nap mint nap oda kőkemény felkészülés kell . Első telet mondjuk úgy hogy felkészületlenül indikáltam futárba de kb egy hónap talán nem kellett hogy elkezdjek mindet vásárolni anélkül hogy érdekel volna hogy mennyibe kerül . Befigyelt a tucano a kormány fűtés , decathlonos thermo szarok . De ha fejem tétjére is állhattam volna akkor se tudtam mit kezdeni a lábbal .Egyszerűen 12 óra sok ,pontosabban lábujjnak
Most november 20 körül tettem le a robogót, reggel már a pár fokban nem tetszett amit látok/nem látok a ködben. (napközben boltba meg ide közelebbre még elmegyek vele ebben az időben, de melóba már kocsival járok)
A nehézlövegek meg április körül jönnek ki a garázsból leghamarabb, kivéve ha van egy száraz és naposabb idő, még ha hó is van az út szélén. Akkor egy rövid megjáratás itt a környéken mindkettőnknek jól esik, megelőzendő a beálló féknyergeket, rugózást, na meg az elvonási tüneteket. 😺
Nekem volt az ETZ-n télen házilagos (ronda) lábvédő meg Kesjár fejidom, így azért szélvédettebb volt, mint simán. Eleinte utcai cuccban, később lett Bering thermo motorosruhám de még surranóban nyomtam, az mondjuk két zoknival sem volt meleg. az utóbbi időben meg a napit nagyrobesszel (+nagyplexi) nyomom kb. +5-6 °C-ig, ezen sem érzem úgy a szelet. Talán ezért nincs még gond a gömbfejekkel 47 évesen, de lehet hogy csak szerencsém van.
Ez így van. Sok fiatal kori téli motorozás....ami akkor nem volt gond....az mostanra recsegő lépcsőzést jelent. Vagyis nem a lépcső recseg, hanem a térdízület. Nem érte meg. 🙁
Az ETZ nálam is 4 évszakos gép volt, de ahogy öregszem, úgy megy egyre feljebb a hőmérséklet, ami alatt már nem ülök motorra. Most azt mondom ősszel vagy tavasszal 15 fokban még elindulok, ha napos az idő.
Viszont a térdem nem köszönte meg a fiatalkori téli motorozásokat. 🙁
Ha valaki napi szinten motorozik télen annak nem kell esni kelni ,nyoma marad
Csak nagyon sneciállal lehet túlélni ..............
Úgy mondom hogy motoros futár voltam 4 évig Hétfőtől -Péntekig reggel 7-től este 19 óráig voltam a szabadba
A legnehezebb volt megoldani a lábujjakat az azért mindig fázott pedig " teszteltem " 😂 egykét lábbelit
Visszaont a legnagyobb vesztes a térdízület , nekem is vannak azok a bizonyos napok csak nem vérzek 😂
kb. 20 évvel ezelőttig én is csináltam ilyen hülyeséget (télen, havas úton is napi szintű motorozás ETZ-vel, mert én ügyes gyerek vagyok és mindig felkeltem ha elestem) aztán 1,5 év betegállomány és 3 hónap járni tanulás után (más jellegű balesetből kifolyólag) elgondolkodtam, hogy lehetek én bármilyen ügyes gyerek, ha pl. Ilonka néni a kis Corsájával, vagy Kanalas Leonárdó a Magasan Pozicionált Gépjárművével simán legyalul hátulról, és ugyanígy kórház lesz a vége. Szóval ha már fagyos az idő, akkor már nem motorozok.
Ágyúgolyón utaztam egyszer 47 éven keresztül hogy teszteljek 😍
Apukám meg a independent űrrepülő ablaktörlőjét szerelte meg miközben mentek a űr fele 😋
A nehézlövegek meg április körül jönnek ki a garázsból leghamarabb, kivéve ha van egy száraz és naposabb idő, még ha hó is van az út szélén. Akkor egy rövid megjáratás itt a környéken mindkettőnknek jól esik, megelőzendő a beálló féknyergeket, rugózást, na meg az elvonási tüneteket. 😺
Viszont a térdem nem köszönte meg a fiatalkori téli motorozásokat. 🙁
Csak nagyon sneciállal lehet túlélni ..............
Úgy mondom hogy motoros futár voltam 4 évig Hétfőtől -Péntekig reggel 7-től este 19 óráig voltam a szabadba
A legnehezebb volt megoldani a lábujjakat az azért mindig fázott pedig " teszteltem " 😂 egykét lábbelit
Visszaont a legnagyobb vesztes a térdízület , nekem is vannak azok a bizonyos napok csak nem vérzek 😂
http://youtu.be/HsFgPb2MOwI
Apukám meg a independent űrrepülő ablaktörlőjét szerelte meg miközben mentek a űr fele 😋
Szakmailag nem vitázol, leírod, úgy van. PONT. Aztamindenit, ha csak fele ekkora arcod lenne már az is túl sok lenne.