Találtam még egy toldót 1 cm nyerek vele azt még belerakom azt kipróbálom holnap ha nem lesz ilyen rossz idő. Igen tartok tőle, hogy rezegni fog ugye amúgy is bár az inkább kis fordulaton vagy alapjáraton...
Kicsit offolva lett a topic, inkább kamerákról és ahhoz tartozó dolgokról kellene szólnia ennek a csoportnak, így itt egy link, lehet csemegézni.
GoPro Hero Session a fedélzeten:
A megpakolt szarokkal mindig vigyázni kell, egyszer majdnem megdöglöttem egy utánfutós kisbusz miatt (román volt..). Szitu a következő: szokásos kb másfél sáv széles út, jön szembe a semmirekellő vagy 80-al, mondom azért félremegyek kicsit el ne vigyen. Sötétedett elég erősen, kb mikor 10 méterre voltam tőle akkor láttam meg, hogy az utánfutóból kilóg egy szép szál deszka. Rögtön átmentem motodzsípísbe' meg kirántottam a padkára. Fingom sincs hogy hogy nem akadt meg a tükörben vagy bennem.
Én nem dohányzom, bár akkor leginkább rágyújtottam volna, ehelyett maradt az üvöltve káromkodás pár percig
Ne viccelj ez nem cseszegetés.
Nekem jó hogy erről beszélűnk és amíg nem az van hogy menj a picsáb@ hogy ilyen bén@ f@sz vagy" indok nélkűl. Ha megindokólja jöhet ez is.
Addig köszönöm mindenki hozzászólását akár pró, akár kontra.
Igen így a képet nézve hogy tudom mi fog történni, pofán csapnám magam ha nem tudnám elkerűlni. Sajnos ekkor még hátrafelé kamilláztam. Meglepi vólt az öreg.
És bár tanúltam az esetből és óvatosabb vagyok: azt mondom inkább szerencsétlen szituláció vólt.
Mint mondtam a gyakorlatban bejön.
Itt lefordítva,takarásból gázt adsz szerintem nem takarékosan,a járgány saccra 3 mp alatt van százon ami azt jelenti hogy mire kiérsz a takarásból felfogod hogy ott egy nagy kocka előtted esélyed sincsen és belállsz mint a gerely.
Ha balról indítasz nagyobb teret látsz be,valszeg még a kikanyarodás előtt meglátod és el sem kezdesz nagygázt adni.
Ennyi az egész.Nem cseszegetlek mert van elég bajod így is.Viszont én sosem állok be kocsi mögé,jobban belátom az egész utat.
Ha tényleg szembe jött vólna oké. De ha megnézed a videón, nem tudja befejezni a kikanyarodást. 1métert nem jött szembe egyenesen. Mondjuk az is igaz hogy az előzés megkezdése után talán ha másfél másodperc tellik el ezalatt gyórsítok előzők, fékezek ütközök.
Az jó hogy te láttad,bár nem hiszem hogy valóban mert el sem indultál volna.
Viszont ő tuti nem látott.Csak a fehér kocsit ami lassan tötyögött.Jogosan gondolta hogy befér előtte,és hirtelen ott voltál.Így rögtön matt.
.Ha te is bentről indítottad volna az előzést még a gázadás előtt észreveszed a szembejövőt és el sem kezded.
Lehet, bár ha bal szélén megyek nem tudom mennyivel lettem vólna jobb helyzetben.
Amikor előrre néztem még nyoma sem vólt a suzukinak. Tükör, aztán kicsit hátrapillant, semmi és már tekertem is. De mire újból előrre felé néztem csak annyira vólt időm hogy próbáljam elkerűlni és fékezzek.
Lehet ha nem fékezek csak behúzom.........
Lehet azért néz ki furán mert a kamera lent van a lámpa alatt.
Én el láttam a kocsi fölött, láttam hogy nem megy senki előtte. Láttam hogy a szemből jövő után tiszta a terep. De még visszafordúltam pont kikanyarodott a suzuki.
Áháá, szóval aki a padláson van az azt dobál le amit akar èsszerű
Nálunk is van 1 2 szakasz ahol havi szinten változik az elsöbsègadás....
Az biztos hogy megszokásból nem èrdemes vezetni, 1x majdnem pórul jártam, aztán kiderült hogy 1 hete már stop tábla figyel...
Bezzeg 10èvig jó volt az nèlküle is
Te voltál a hunyó, de ezt bárki ugyanígy beszopta volna a helyedben, még én is. Városban 60-nal menő autót soha nem előzök meg, de egy negyvennel döcögő nyakig pakoltat én is simán kikerültem volna, ugyanilyen "eredménnyel".
Nem mondom, hogy béna fasz voltál, de te hibáztál. Leginkább akkor, mikor a KIA háta mögül takarásból kezdtél el előzni, így esélyed sem volt meglátni, hogy már ott van az autó szemben. Remélem máskor úgy előzöl, hogy maradsz a vonal mellett az autó bal hátulja mögött, így folyamatosan látod mi történik az autó előtt. A másik hiba az volt, hogy ijedtedben az autóra néztél és elkaptad a féket, pedig 2x is elfértél volna, hogy befejezd az előzést. Tanulópénz (másnak meg tanulság), a lényeg, hogy nem lett bajod
A kocsi megvólt pakólva, kb 40-el ment.
Nem szeretem mikor tetőcsomagtartóra fel vannak pakólva a dolgok. Esetmár le előttem gipszkarton, szerencsére nem mentem rá, de azóta kikerülöm az ilyet. Persze a rendőr " mért nem maradtam le inkább" persze így utóla, de ha tudom hogy elesek inkább ülve maradok.
Mi határozza meg?... Kapaszkodj meg, az, akinek hatalmában áll!. :S Ahol felnőttem, ott pl volt olyan út, ahol 15 év alatt 6-szor változott a közlekedési rend: Volt az egyirányú útelőlről, aztán hátulról,majd 30-as tábla, majd 30-as zóna, végül lakóövezet...mindezt csak azért, mert odaköltözött egy olyan "ILLETŐ", akinek érdekében állt és lehetősége volt ilyen-olyan táblákat elhelyeztetni. Persze biztosan van erre is valamilyen jogszabály, mindenesetre az kb mindegy, hogy mi rakható, meg mi nem....ami nincs, az nincs :) Tuti, hogy van kivétel is...xD ha pl kihajtasz egy olyan útról, ami tegnap még STOP-táblás volt, mára meg ellopták-eltűnt-megette az alumíniumrágóbogár , és látja egy rendőr,akinek épp az adott havi hiányzó pénzmagot kell behajtania, úgy is meg fog büntetni, mert megteheti....
szerintem számított rá csak mivel takarásban voltál annyit látott hogy jön egy kocsi és pont befér elé
mondjuk ez mostanság nagyon jellemző hogy ha nyersz 2 másodpercet akkor is kikanyarodsz ha még kicsit necces is elvégre"a másikon is van fék"
én a melóból hazafelé látom ezeket, amikor indul ki a területről 80 autó, páran nagyon meredek helyzetbe is belemennek pár másodperces előnyért
Én még azon filóztam: ha kihajtasz egy stoptáblával alárendelt útról egy másik útra, nem jelzi semmi hogy az az út főútvonal, vagy van e nekik alárendelt út a következő tábla.
Így amikor kifordúlsz mindenképp kell számítani előző járműre, hiszen onnan nem tudhatod hogy a másík úton tilos vagy sem az előzés.
pont ezért szoktam mondani hogy aki indokolatlanul lassan megy az inkább ne is menjen sehová, mert előzésre készteti az utána jövőt
rengeteg ilyen farok megy az utakon aki csak fenntart mindenkit
Bár akkormeg vibrálni fog.
GoPro Hero Session a fedélzeten:
http://youtu.be/IGgytovSH2Q
Én nem dohányzom, bár akkor leginkább rágyújtottam volna, ehelyett maradt az üvöltve káromkodás pár percig
Nekem jó hogy erről beszélűnk és amíg nem az van hogy menj a picsáb@ hogy ilyen bén@ f@sz vagy" indok nélkűl. Ha megindokólja jöhet ez is.
Addig köszönöm mindenki hozzászólását akár pró, akár kontra.
És bár tanúltam az esetből és óvatosabb vagyok: azt mondom inkább szerencsétlen szituláció vólt.
Itt lefordítva,takarásból gázt adsz szerintem nem takarékosan,a járgány saccra 3 mp alatt van százon ami azt jelenti hogy mire kiérsz a takarásból felfogod hogy ott egy nagy kocka előtted esélyed sincsen és belállsz mint a gerely.
Ha balról indítasz nagyobb teret látsz be,valszeg még a kikanyarodás előtt meglátod és el sem kezdesz nagygázt adni.
Ennyi az egész.Nem cseszegetlek mert van elég bajod így is.Viszont én sosem állok be kocsi mögé,jobban belátom az egész utat.
Viszont ő tuti nem látott.Csak a fehér kocsit ami lassan tötyögött.Jogosan gondolta hogy befér előtte,és hirtelen ott voltál.Így rögtön matt.
.Ha te is bentről indítottad volna az előzést még a gázadás előtt észreveszed a szembejövőt és el sem kezded.
Amikor előrre néztem még nyoma sem vólt a suzukinak. Tükör, aztán kicsit hátrapillant, semmi és már tekertem is. De mire újból előrre felé néztem csak annyira vólt időm hogy próbáljam elkerűlni és fékezzek.
Lehet ha nem fékezek csak behúzom.........
Én el láttam a kocsi fölött, láttam hogy nem megy senki előtte. Láttam hogy a szemből jövő után tiszta a terep. De még visszafordúltam pont kikanyarodott a suzuki.
Mindig balra be a felezőhöz,ha nem jön senki hajrá.
Nálunk is van 1 2 szakasz ahol havi szinten változik az elsöbsègadás....
Az biztos hogy megszokásból nem èrdemes vezetni, 1x majdnem pórul jártam, aztán kiderült hogy 1 hete már stop tábla figyel...
Bezzeg 10èvig jó volt az nèlküle is
Nem szeretem mikor tetőcsomagtartóra fel vannak pakólva a dolgok. Esetmár le előttem gipszkarton, szerencsére nem mentem rá, de azóta kikerülöm az ilyet. Persze a rendőr " mért nem maradtam le inkább" persze így utóla, de ha tudom hogy elesek inkább ülve maradok.
mondjuk ez mostanság nagyon jellemző hogy ha nyersz 2 másodpercet akkor is kikanyarodsz ha még kicsit necces is elvégre"a másikon is van fék"
én a melóból hazafelé látom ezeket, amikor indul ki a területről 80 autó, páran nagyon meredek helyzetbe is belemennek pár másodperces előnyért
Így amikor kifordúlsz mindenképp kell számítani előző járműre, hiszen onnan nem tudhatod hogy a másík úton tilos vagy sem az előzés.
rengeteg ilyen farok megy az utakon aki csak fenntart mindenkit
Mi határozza meg, hogy hová rakható fő út tábla???? beleèrtve azokat a táblákat is amiket InSAMinator kőzzè tett....