azzal nem sokat érsz el. de mondjuk ha a motorod hangja elnyomja a zenét, hogy az kevéssé felismerhető, akkor nem foglalkozik vele. amúgy a YT-on van ingyenes zenéket is tartalmazó zenekönyvtár, érdemes belekukkantani, akadnak egész jók is köztük.
Egy youtube-os kérdéssel fordulnék a gyakorlottabbakhoz. Vágtam egy videót, alatta zene, pár hónapos friss. A youtube letiltotta, mondván szerzői jogvédelem meg a többi. Kérdés: a youtube gondolom valamilyen eszközzel felismeri a zenét, ez alapján szűri ki és tiltja, Na de mekkora részét csekkolja a videónak vajon? Ha belerakok egy - mittomén böfögés- hangot, akkor a zene karakterisztikája már más, így elvileg nem egyezik az eredetivel... Kinek mi ezzel a tapasztalata?
Az íves tappancsal ragasztottam fel oldalra előtte zsírtalanitottam majd egyből ranyomtam és kész 178 fölött se esett le. Igaz az egyik kishaver elhagyta de szarakodott a ragasztással levette visszanyomta állítólag
SJ4000 kamerát vettem, de a felfogatással bajban vagyok. Shark s900-as sisakra szeretném felszerelni, de a hozzáadott tartozékokkal nem sikerült valami biztosra, ha a ragasztós módszert választom szerintem hamar búcsút inthetek neki.
Kérdésem az lenne, hogy ötleteket tudnátok e nekem adni abban, hogy hogyan tudnám úgy rögzíteni a bukósisakon a kamerát, hogy az ne szálljon el menet közben?
Az AVCHD formátummal egy baj van, ez pedig az AC3-as hangkodek, nem minden programhoz van, a tört programok egy részéhez nem lehet aktiválni, stb.
Nemrég kellett küldenünk egy anyagot az EHFTV részére, akik a saját youtube csatornájukra töltötték fel. Nekik készítettünk HDmpg2-őt, HDmp4-et, HD MXF-et és egy HD .mov-ot, aztán válogassanak. Ők, ha jól tudom, végül a .mov-ot használták és az került feltöltésre.
Az eredeti anyag broadcast minőség volt, nem gopro-val vették fel, hanem rendes, profi HD kamerával. És az AVID-ből simán, az alapbeállítás AVID-codec használatával exportáltam, semmi paraméter nem lett módosítva és ezt használták fel.
Ja és arra vigyázzatok, hogy milyen fps-el forgattok és vágtok. Ha 60/120-ba vetted fel, akkor ilyenben is kell vágni és exportálni is, mert az 50/100 és 60/120 közötti képkockaszám eltérést a szoftvereknek átlagolniuk kell, az AVID-ben például ha 120fps-es képet húzok be 1080/50-es projektbe, akkor a mozgásoknál a kontúroknál dupla élek látszanak, mintha 2 egymás melletti képkocka egymásra lenne picit úsztatva. Ez elég zavaró tud lenni. Ha csak youtube a végcél, akkor mindegy, vághattok 60/120fps-es felvételből NTSC/1080/60-as projektben, a youtube azt is megeszi
3 kamerát használok: egy ősrégi DRIFT HD170-et, egy SONY AS-15-öt és egy SJ4000-t. A Sony-t a párásodása miatt nem kedvelem annyira (pedig a képminősége nagyon jó, igaz, a képstabilizátora meg "érdekes). A SJ4000 szerintem simán megéri a pénzét. A DRIFT -et már pár éve nyúzom, járt már itt-ott :) Meg is viselte a használat (és a technika felett is eljárt az idő), de annyira megkedveltem a márkát, hogy a nyári nagy túrára le is cserélem egy GHOST-S -re :)
Vágás: többnyire a Sony Movie Studiot (meg a Vegas Pro) használom, nagyritkán az Adobe Premiere Pro-t.
Én majd tavasszal tervezek venni egy fejkamerát. A mostani GoPro még működik, de minden tartozéka / alkatrésze leszolgálta már az időt. Egyelőre még az sem biztos, hogy GoPro lesz. Szét kell majd akkor nézni a piacon. De most még nincs betervezve.
Egy youtube-os kérdéssel fordulnék a gyakorlottabbakhoz. Vágtam egy videót, alatta zene, pár hónapos friss. A youtube letiltotta, mondván szerzői jogvédelem meg a többi. Kérdés: a youtube gondolom valamilyen eszközzel felismeri a zenét, ez alapján szűri ki és tiltja, Na de mekkora részét csekkolja a videónak vajon? Ha belerakok egy - mittomén böfögés- hangot, akkor a zene karakterisztikája már más, így elvileg nem egyezik az eredetivel... Kinek mi ezzel a tapasztalata?
SJ4000 kamerát vettem, de a felfogatással bajban vagyok. Shark s900-as sisakra szeretném felszerelni, de a hozzáadott tartozékokkal nem sikerült valami biztosra, ha a ragasztós módszert választom szerintem hamar búcsút inthetek neki.
Kérdésem az lenne, hogy ötleteket tudnátok e nekem adni abban, hogy hogyan tudnám úgy rögzíteni a bukósisakon a kamerát, hogy az ne szálljon el menet közben?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Üdv: Dávid
Ha érdekel, írj pü-t. Köszi.
Az mindig izgalmas, mert a kézi kamera többnyire 50i-re (vagy 50p) van állítva, a sisakkamerák meg 30 fps :) És ezt szoktam egybegyúrni 1 videóban :D
Nemrég kellett küldenünk egy anyagot az EHFTV részére, akik a saját youtube csatornájukra töltötték fel. Nekik készítettünk HDmpg2-őt, HDmp4-et, HD MXF-et és egy HD .mov-ot, aztán válogassanak. Ők, ha jól tudom, végül a .mov-ot használták és az került feltöltésre.
Az eredeti anyag broadcast minőség volt, nem gopro-val vették fel, hanem rendes, profi HD kamerával. És az AVID-ből simán, az alapbeállítás AVID-codec használatával exportáltam, semmi paraméter nem lett módosítva és ezt használták fel.
Ja és arra vigyázzatok, hogy milyen fps-el forgattok és vágtok. Ha 60/120-ba vetted fel, akkor ilyenben is kell vágni és exportálni is, mert az 50/100 és 60/120 közötti képkockaszám eltérést a szoftvereknek átlagolniuk kell, az AVID-ben például ha 120fps-es képet húzok be 1080/50-es projektbe, akkor a mozgásoknál a kontúroknál dupla élek látszanak, mintha 2 egymás melletti képkocka egymásra lenne picit úsztatva. Ez elég zavaró tud lenni. Ha csak youtube a végcél, akkor mindegy, vághattok 60/120fps-es felvételből NTSC/1080/60-as projektben, a youtube azt is megeszi
http://youtu.be/h1mafvIjz_Y
http://youtu.be/9WNL6BBMmJk
Vágás: többnyire a Sony Movie Studiot (meg a Vegas Pro) használom, nagyritkán az Adobe Premiere Pro-t.
Én AVCHD 1920x1080-50i-ben szoktam renderelni. Ekkor a HDD-re renderelt videó jó minőségű lesz, és a youtube is csak keveset szokott rontani rajta.
http://www.emag.hu/gopro-hero-...