ez igol olaj de szerintem akkor már a vöröset vedd meg... egyébként ilyet használnak a hungaroring rs tanfolyamán.. én specile agip racing 2T -t használok 3800-ér és tökéletes .. yah a vörös az PROPULS COMPETITION STS-R 2T
Szasztok!
És erről az olajról vélemény? PROPULS RACING STS 2T
A nevéből és leírásából az jön le h versenyolaj... De árából ítélve én kétlem.
2590ft szal nem tom...
Ha vki tud róla vmit akkor pls írjon!
Szerintem ilyen kis köbcentis sokat pörgő vasba....csak magasfordulaton is jó kenést biztosító olajat használj!
Ilyen pl...a valvoline speciális 2T olajai vagy ha olcsóbban szeretnál kijönni...láncfűrész illetve versenymotorcsónakokba is BP-t raknak...nekem anno bevált!
Meg tudnátok mondani hogy a Hondának a gyári olaja(GN4) mennyire jó?Ugyanis gyanús hogy 6400ft/4L viszont jókat mondanak róla és az SH&SJ teljesítményszint is mellette szól...12e szervíz előtt vagyok anyagilag mindenképp jobban járnék a GN4-el viszont a minőség a legfontosabb.A másik a Repsol 10W-50 Racing Synth amit ami SJ-s viszont 2800ft/L. Melyiket tegyem bele inkább?
azt nem tudom, R1-be mi a jobb, de a melegoldali viszkozitást jelenti a hátsó szám.
Melegben nem leszolyan híg az olaj, (mint a 10W-40 nél) állítólag szebben dolgozik a váltó, aszongyák az okosok. Az ár jó, én is meg fogom próbálni, de a 10 fölé nem akarok menni, mer néha télen is megyek. Meg hidegen hamarabb ken, mint a 15-20Wjelüek.
Szeki, van még Prevent márkájú autóskencéket gyártó cégnek egy "Motorblokk tisztító" nevű spray-e, amit minden benzinkúton találsz. Brigeciolt tartalmaz ez is, csak sokkal használhatóbb és praktikusabb mintha vennél egy üveg Brigeciol-t és ecsettel kenegetnéd.
2-3 percre befújod a felnit, és mindent lehoz.
Pedig a racing az mégis versenyézse van a nevéből ítélve...