Műszaki kereskedésekben ahol szerszámokat, csavarokat árulnak. A kissebb olyan 800 Ft körül van, de a felnit ragyogóan árlehet tisztítani akár egy benzines ruhábal is.
tudja valaki hogy hogyan lehet megállapitani hogy működik-e az olajszivattyú,mert most raktam össze a mocim.ha leveszem a slagját akkor nyomni kell az olajat neki?
Helló. Rs apriliába milyen olajat vegyek. most ideiglenesen valvoline 2t van benne full szintetikus. de olvastam a olajshop.hu-n a castrol r2 racingbikeról is és elég jókat írnak viszont az igolt meg hungaroringen használják az rs tanfolyamon. szal melyik lenne a jóó??
Meg alapból 95-ös benya kell bele. Érdemes 98-ast bele rakni???
Én most két ajánlatot kaptam. Castrol R4 (10W50) 2600/liter, a másik Castrol RS4T (10W60) 2250/liter. Az R1-be melyik jobb. egyáltalán a két olaj között mekkora, milyen fokú a különbség?
engineer
én végig probáltam már vagy 10-15 fajta láncsprét és enduróra egyik se jött be.
egyedül van vmi olcvsó név nélküli vmi, ami 590 egy 400ml flakon, eddig az birja a legjobban. nem dobálja le és a port is elég jól birja.
a sarat azt egyik láncspré se birja. ott egyből lekopoik.
ipon, motip,aral,valvoline, ezek voltak a legszarabbak.ezeket nem ajánlom 600 as hardendurora.
Nem tudom, hogy a Tesco-s láncspraye, hogy lehet azt mondani, hogy egy próbát megérdemel. A barátom lefújta 750 Gixxerének a láncát, épp egy Mátra út előtt, majd a szerpentineken azt vette észre, hogy valami nem kerek a mocin. Az történt ugyanis, hogy az összes anyagot, aminek a láncon a helye, a a gumioldalfalára, és baloldalának a futófelületére dobta ki. EZÉRT SENKI NE VEGYE MEG SPEED MOTORRA. (enduróra, vagy cross gépre lehet, hogy jó, mert az kb. 5-percután úgy is csupa retek lesz.)
Én Castrol láncspray-t használtam, használok, és semmi gond nem volt még vele. Igaz egy kicsit drágább, mint a tecsós, nem véletlenül.
Csak az ún. energiatakarékos /könnyűfutású, "energy conserving" v. "energy star" / olajoktól csúszik meg a kuplung, mert azokban van egy külön súrlódáscsökkentő adalék. Ezek általában 10w30, 10w20, 5w20.
Az 5w40, 5w50, 10w40, 15w40, 15w50, és 20w50-es olajokon nem nagyon van ilyen jelölés, ez beletehető, ha nincs rajta az energiatakarékossági szimbólum. De nyilván csak akkor tehető bele nyilván, ha a gyári előírásnak megfelel a viszkozitása.
(persze ez már nem aktuális válasz)
Amúgy hajtóműbe hajtóműolaj való többnyire (sűrű), mivel a fogaskerekek nyíró hatásától sokkal inkább csökken az olaj viszkozitása, mint a normál kenési/hűtési/károsanyag-megkötő/stb. feladat ellátása közben.
Én a tescoba vettem próbaképp 1000ft-ért PTFE (saeco) száraz láncsprayt.
A sportosztályon van a biciklik mellett ha van undorító sárga kupakkal.
Kicsi hangja ugyan van a láncnak de a görgők 1 gőzborotvás mosás és utánna egy 150 km-es mocizás után sem fényesedtek kí és a hátsókerék sem lett tiszta retek!
Hi all.
Evil: Ha a gép szervízkönyve mást nem ír, akkor tegyél bele 10W-40 félszintetikus négyütemü motorolajat. Fontos: csak a motorkerékpárokhoz való jó bele, mert az autókba való olajtól megcsúszik a kuplung. Létezik kimondott váltóműolaj is, de az túl sűrű, nem lesz jó bele.
Műszaki kereskedésekben ahol szerszámokat, csavarokat árulnak. A kissebb olyan 800 Ft körül van, de a felnit ragyogóan árlehet tisztítani akár egy benzines ruhábal is.