es125/1 EREDETI gyűrűt és dugót keresek!
Kúrvasűrgös mert a kawámat utolsó csavarig bontanom kell és nemtudok mivel járni melóba,iskolába,stb.
Sajnos nagyon orssz erre a tömegközlekedés és csak 2kerekű jöhet szóba még jégesőben is:P
De minimum gyűrűt ha megadom a méretet hol találok nem lengyel hulladékot?
Kérem aki tud segítsen,mert nagyon sűrgős
Rég szereltem már trofit de az es125/1 nél a főtengely szimeringek cserélhetők csapágy kiszedés nélkül?Itt a szimering van kivűl?(gyújtás felöl meg hajtómű felől).Biztos ami biztos alapon oda is beraknék frisset,hogy egy 400km távon ne dögöljön le.
No akkor
holnap senki ne feljtes magát otthon! ! ! !
Irány Kakucs! ! !
remélem(ha már szűk lesz a létszám ) azé nyóc MZ csak lesz
4 északró, 4 a viharsarokbó
köszi szépen, de sikerült rájönni a hiba okára. kapcsolási rajz szerint a féklámpára 3 szál vezeték megy, úgy is kötöttük be. átjött egy villanyszerelő ismerős, ránézett és egyböl levágta hogy oda nem kell csak 2 szál, igy dupla áramot kapott (valami ilyesmit magyarázott), kiszedtük, és hopp működik! csak már meg a sz*r utángyártott első féklámpa kapcsoló ismét eltört (harmadik) igy megint venni kell egyet.
A biztosítékot azért csaphatta ki, mert valahol zárlat van a rendszerben, esetleg nézd meg hátul a féklámpát, hogy jól van-e bekötve, ha ott minden oké, akkor keresd végig a féklámpa vezetékeit, lehet valahol kidörzsölődött és hozzáér a vázhoz, elöl a féklámpakapcsolót is nézd meg, elsőre ennyi, az akkumulátor Ah méretének nemsok köze van hozzá. Remélem tudtam segíteni.
Sziasztok. Öröm, boldogság van 1.re beindult az ETZ, de mikor járt a motor észrevettük h a féklámpa folyamatosan világít, behúztuk az első féket és kicsapott egy biztosítékot, tettünk bele egy másikat kicsapta azt is egy kis idő után és akkor füstölt is az egyik vezeték a hátsó lámpában. A haverom Aprilia RS-éböl szedtük ki az aksit és azzal indítottuk be (sajnos nem tudom hogy hány amperórás), az lehetett a gond? vagy van valami ötletetek? ma vettem aksit, a boltban azt mondta az eladó h 5 amperórás jó bele, azt vettem, remélem nem lesz vele gond később. ha van valami ötletetek h mi lehet a gond és leírjátok azt nagyon megköszönöm! na hello
Még utcai üzemmódban van a gép, kicsit neki kellene állni felkészíteni pályára . Majd a következő alkalomra összedobom.
Meg aztán van egy fokkal költségesebb projekt is a tavaszra, nyárra, egy yamakka (ami ott van az adatlapomon a zöld rigám előtt, SZR 660) , csak kell rá új gumi előre-hátra, láncszett, az első telót kell szimeringezni, meg még 1-2 apróság, + műszaki, átírás, szóval pályázni most még nem megyek, de majd legközelebb.
Öreg vagyok, az igaz, de vannak itt nálam öregebbek is . A tanácsok meg arra vonatkoztak, hogyan is kellene menni Kakucson egy jó 48-as kört , Gabi tudja, hogyan kell, Ő is annyit megy a 251-el .
A kórházas emberke (Szilveszter) keze nem úgy állt, ahogy még reggel felkeléskor is állt, de egyebet nem tudok mondani róla , nem voltunk még ott, de állítólag nagy perec volt. Monnyuk, abból én is láttam egyet, az se volt szép ! A létszám viszont alakulgatott, voltunk vagy tucatnyian !
Thököly ut a McDonalds mellett.