Ready To Race volt a mai szlogen a garázsban ! Kész lett a masina, kipróbáltam (forgalomban ), még most is vigyorgok . Augusztus óta nem tettem a seggemet semmilyen motorra !
Már alig várom Kakucsot ...
Lehet motorolnak, vazze!
Amúgy esténként tényleg írkálhatnánk...
vagy valami élménybeszámoló...
már aki ráér...
mint én...
leragad a szemem...
na pá...
Szerintem vigyétek el valami hozzáértő emberhez, hogy az rakja össze rendesen.
Véleményem szerint a kuplung alatti alátétek sorrendje, darabszáma, mérete nem stimmelhet, ami miatt talán a kuplung agy rá sem tud szorulni rendesen a főtengelyen a kúpra. De az is lehet, hogy a megforgás miatt már olyan szar a kúp felülete, hogy amiatt nem tud rendesen ráfeszülni. Valamint az a megoldás sem ér semmit az anya meghúzásához, amit alkalmaztatok (5. sebesség, hátsófék taposás), mert így még mindig nagyon "rugalmasan" fordul a főtengely és nem elegendő nyomatékkal van meghúzva az az anya.
Azt az anyát én úgy szoktam meghúzni, ahogy öregdió mondta, kalapácsnyél a henger kipufogó nyílásán be, 22-es csillagvilláskulcs csillag fele az anyán, villás végére ráhúzok egy kb 1 m-es vascsövet és adok neki rendesen.
Sikerült a mocimat beindítani :P A Babetta gyújtás is rendesen működik, szép az alapjárat...csak 1 gond van... 2-3 perc járatás után letekeredik a csavar, ami tartja a kuplungot. Előzöleg is ilyen gonddal írtam... azóta raktunk be neki 1 plussz alátétet és egész nap bírta a tologatást meg a rúgdosást...de estére megint kijött a gondja. Sőt, csinált olyat is, hogy járatás közben hagyta el magát és csak annyit láttunk, hogy nem pörgött a fordulatszámmérő (ott már tudtuk, hogy mi a gond) és leállítás után még megint 1-2 percig pörgött a kuplungkosár. Esetleg valami megoldás?! Talán egy speckós alátét vagy ilyesmi?!... Ötletem nincs, hogy mi lehet a baja... pedig már minden kész és ezen bajlódunk :S Köszi előre is mindenkinek.
remélem nem a pálya mellett fog beszarni rajta valami
bár igyekzettem mindent átnézni
MÁN csak 1 hét