köszönöm szépen a választ! volt, hogy rángatott, de azt aztán sikerült kiküszöbölni (úszó állítás meg benzin-levegő arány állítás meg tű állítás) és azóta nem rángat. csak még mielőtt ezeket megcsináltuk volna furcsán néztünk a benzincsőre is, hátha az okozza a problémákat, és csak az volt furcsa, hogy tegnap hazafele jövet a benzincsőben folyamatosan csökkent a szint. azon izgultam, hogy amíg hazaérek, maradjon benne még benzin, de mikor hazaérve megnéztem nem volt benne mégis ment csak nem tudom, hogy ez így normális és ment-e volna még tovább is vagy valami gond van, ha ilyen szinten nincs a csőben benzin?
Előbb a távolabbi féknyerget van hogy kicsit megengedem a pumpánál is fent mert úgy könnyebben megindul a folyamat no meg ha úgy érzed kemény 5 perc pihi aztán megint próba a fékkart lassan húzgáld úgy hatékonyabban ki tudja dolgozni a levegőt de mielőtt végeznél a dologgal egy tesztkört a géppel üzem melegre felmelegíteni a féket és még ilyenkor is szokott levegő kijönni belőle ha kell a végét ismételd meg többször mert az kellemetlen ha nincs fék.
Az az alsó kormánykifli most komoly? Nem félsz egy töréstől ?
Amúgy nekem tetszik
Próbakör? Mikor? Hol?
Juhéjjj!
de lekéstem , mer körmölni kellett a lábamujját
felvagyon éledve a csapat