Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyébként telefonos, összesen van 15 mp.
annyira személyes
Cső!
Megmondom a frankót, egy picit sokallom még ezt a tempót, az idén kipróbázom magam én is! A vidijót nem akarom addig feltolni amíg a főszereplő nem nyilatkozik!
SZeva!
tojjad főfelé aztata vidit
hogy tetszett a pályázás kivülről
má nem azé , hogy itten hitetlenkedjek, de benikéék tényleg ott voltak , mer aszonta te vagyol a tanú
Estét!
Készült egy nyúlfarknyi vidijó is, ha gondolod elküldöm neked mailbe!
ez a megnyilvánulás
jobb féni, mint egybő beavatni a újdógokot
Má elnézést kérek, de nem arról volt szó, hogy a kuplung leforog! Amúgy meg ha sokáig nem volt nyüstölve, megoldható az is! Pepecs munka, de kivitelezhető!
Ha szar a kúp, akkor húzhatod, nem fogja meg. Ha egyszer megforgott, általában nem lesz jó.
Há úgy gondótam nagy az esély, hogy karcolódjon a gúnya oszt inkább eztet választottam!
Légkucsná nem kő megfogni a főtengelyt! Szülni meg úgy kő, hogy megerőszakolod magadot egy lédgkulcsal ,oszt pár hónap múlva má szülhetsz is!
pitbike csordában az mz-k
ja hézagolása figyeljetek oda mert ha nem szorit az anya huzhatjátok világgá akkor is lejön
nincs egy gumiszerelő a közeledben? akkor nem kellene szülni viccet félretéve mezei módszer ha más nincs /HA MÁS NINCS!/leveszed a kipufogókönyököt és egy puhafa kalapácsnyéllel megfogod a dugattyu tetejét a nyiláson keresztül igy meg tudod huzni rendesen az anyát de ismétlem csak ha nincs más

no oszt régi gúnyában nyomod
és akkora erőnél, hogy fogod meg a főtengelyt, hogy ne forogjon és honnan szüljek légkulcsot?:S
Ehun van e még kettó!
100 NM-el kell meghúzni nekem is tört el szerszám de az nem volt jó minőségű azért egy jó szerszámmal inkább szétszaggatod a menetet
én légkulccsal szoktam meghúzni és az jó szokott lenni.próbáld azzal.
vagyis na... nem alkatrész hanem szerszám xD
próbáltuk... egy elég jó minőségű alkatrész bánta mert ráálltunk az 1000dik próbánál mert csak ezt a kiutat láttuk... és eltört... tehát sztem nem ez a gond...
és úgy húztuk meg, hogy 5.be raktuk és ráűltünk + a féket földig nyomtuk kb...
Húzzátok meg tisztességgel
Sziasztok!

Most tart a motorom átalakítása... Egy 250es ETZ-ről van szó. Az a gond, hogy amikor sebességbe rakjuk és toljuk akkor kb akkor amikor beindulna akkor letekeredik a az a csavar ami lefogja a kuplungot és kezeli a fordulatszámmérőt :S... esetleg ha van rá valami ötlet akkor kérném a segítséget... köszi mindenkinek előre
Mi is láttunk kurvákat!