Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na mivan more a kuruc infót nyomod?
Nohátakkor majd meglássuk! Láttam ülésszivacsok lefogytak a nagy hajtásban!
HA lejött akkor annak 99% hogy helló van! Új kuplungagy ,és ha megvan a főtengelyen a rovátka akkor összecsiszolva talán! Ha nincs rovátka főtengely kuka! Esetleg heggeszteni lehet, de az már gány!
magsról jött vazze idő kelett mig idért de megérkezett
Há eztet mondom má mióta oszt most esett le?
Megyek én is, ha itthon nem hagyom a csizmát!
mi mindig motorozunk télen is csak ne legyen hó de egy két kört(ét)
mindig megejtünk
Gondolkozom egy téli motorozáson idén is!Valaki csatlakozik majd?
Ma már mindennek ára van!
olaj és zsírmentesre kell tisztitani vagy légkulcsal ráveretni vagy nyomatékkulcsal 100nm-el lehúzni és már rajta is marad
bal első teló +vázcsere + festés
a fejlődésnek ára van
versennyel elenkező irányba nagyon nem tudtam menni most meg amíg nem fáradtam el nem előzött meg senki
csak a 250es nél szokni kell jobban a lendületet mert lényegesen kisebb a nyomaték legalábbis érzésre.
Az én legnagyobb gondom az most, hogy elég zsírt szedjek össze a téli álomhoz . Meló nincs, így bekkelem ki a telet . De lehet, hogy külföld lesz belőle.....
A motor menetre készen kuporog a sarokban, majd tavasszal kitolom onnan, esetleg egy bronzpersely belefigyel majd addig a hátuljába . Ennyi a rövid helyzetjelentés .
Többiek?
És hogy m ent luxi?
halihó
az történt,hogy szétszettük a 250es ts blockom,mer szimeringet cseréltünk benne,meg az ollórugó a váltónáleltört,és azt cseréltük ki,levettük a kuplungot, és valszeg nem sikerült jól viszatenni,mer kb 300méter után, mintha állandóan kuplungolnék ugy csinál a motor, tuti leszabadult a kuplung,pedig ugy tettük vissza,hogy megmeletigettük és rászoritottuk.
valakinek vmi ötlet,hogy mit csináljuk,h ujra jól a helyén legyen?
Hali!

Valaki elmesélné, h mi volt ez az mz kroszmotoros terepen összeütközős szituáció!?

NEm néztem tegnap a híradót és melóba kérdezték a munkatárak, h mi volt én meg nem tudtam semmit!
nem a motort kell reszelni
semmi fúrás faragás
vissza 250cm3-ra gyári helyen a lábtartó meg kell tanulni lendületből motorozni csak utánna érdemes erőt növelni arra jöttem rá szerdán
Újj festés!Nem is rossz ötlet! És a többiekkel mi a helyzet?A ványai fiúkra gondolok! Ők tuti fúrnak faragnak!
a mi motorunk már igy marad csak egy festést kap majd ha hó lesz jövőre a kölyök fog vele menni én egy ets-t rakok össze magamnak ami jó lessz pályázni is de a 24h-on is indulhatunk vele ha ugy sikerül amugy meló nincs pénz se nagyon ugyhogy reszelés se nagyon
Nálunk téli álom van csak!Tényleg nagy csend van!Lehetséges hogy a többiek faragnak!Ti nem faragtok kisdióval?
dugattyufüggő ha csendesre akarod 3-4-5 század ha küldöd akkor 6 vagy7 de ismétlem a kisipari dugattyuval ha szorosabbra veszed járatáskor figyelni kell mi van mesterek mindenki reszel vagy itt a téli álom?
Hali!
MZ TS 250-esnél mennyinek kell lennie a dugattyú és a henger között az illesztési hézagnak?Mármint fúrás és új dugó,úgy értem!
Kicsit off téma, de időszerű :