HA lejött akkor annak 99% hogy helló van! Új kuplungagy ,és ha megvan a főtengelyen a rovátka akkor összecsiszolva talán! Ha nincs rovátka főtengely kuka! Esetleg heggeszteni lehet, de az már gány!
versennyel elenkező irányba nagyon nem tudtam menni most meg amíg nem fáradtam el nem előzött meg senki
csak a 250es nél szokni kell jobban a lendületet mert lényegesen kisebb a nyomaték legalábbis érzésre.
Az én legnagyobb gondom az most, hogy elég zsírt szedjek össze a téli álomhoz . Meló nincs, így bekkelem ki a telet . De lehet, hogy külföld lesz belőle.....
A motor menetre készen kuporog a sarokban, majd tavasszal kitolom onnan, esetleg egy bronzpersely belefigyel majd addig a hátuljába . Ennyi a rövid helyzetjelentés .
Többiek?
halihó
az történt,hogy szétszettük a 250es ts blockom,mer szimeringet cseréltünk benne,meg az ollórugó a váltónáleltört,és azt cseréltük ki,levettük a kuplungot, és valszeg nem sikerült jól viszatenni,mer kb 300méter után, mintha állandóan kuplungolnék ugy csinál a motor, tuti leszabadult a kuplung,pedig ugy tettük vissza,hogy megmeletigettük és rászoritottuk.
valakinek vmi ötlet,hogy mit csináljuk,h ujra jól a helyén legyen?
semmi fúrás faragás
vissza 250cm3-ra gyári helyen a lábtartó meg kell tanulni lendületből motorozni csak utánna érdemes erőt növelni arra jöttem rá szerdán
a mi motorunk már igy marad csak egy festést kap majd ha hó lesz jövőre a kölyök fog vele menni én egy ets-t rakok össze magamnak ami jó lessz pályázni is de a 24h-on is indulhatunk vele ha ugy sikerül amugy meló nincs pénz se nagyon ugyhogy reszelés se nagyon
dugattyufüggő ha csendesre akarod 3-4-5 század ha küldöd akkor 6 vagy7 de ismétlem a kisipari dugattyuval ha szorosabbra veszed járatáskor figyelni kell mi van mesterek mindenki reszel vagy itt a téli álom?
mindig megejtünk
a fejlődésnek ára van
csak a 250es nél szokni kell jobban a lendületet mert lényegesen kisebb a nyomaték legalábbis érzésre.
A motor menetre készen kuporog a sarokban, majd tavasszal kitolom onnan, esetleg egy bronzpersely belefigyel majd addig a hátuljába . Ennyi a rövid helyzetjelentés .
Többiek?
az történt,hogy szétszettük a 250es ts blockom,mer szimeringet cseréltünk benne,meg az ollórugó a váltónáleltört,és azt cseréltük ki,levettük a kuplungot, és valszeg nem sikerült jól viszatenni,mer kb 300méter után, mintha állandóan kuplungolnék ugy csinál a motor, tuti leszabadult a kuplung,pedig ugy tettük vissza,hogy megmeletigettük és rászoritottuk.
valakinek vmi ötlet,hogy mit csináljuk,h ujra jól a helyén legyen?
Valaki elmesélné, h mi volt ez az mz kroszmotoros terepen összeütközős szituáció!?
NEm néztem tegnap a híradót és melóba kérdezték a munkatárak, h mi volt én meg nem tudtam semmit!
vissza 250cm3-ra gyári helyen a lábtartó meg kell tanulni lendületből motorozni csak utánna érdemes erőt növelni arra jöttem rá szerdán
MZ TS 250-esnél mennyinek kell lennie a dugattyú és a henger között az illesztési hézagnak?Mármint fúrás és új dugó,úgy értem!