Üdv!Ha egy MZ-nek nincs papírja akkor lehet-e csináltatni, és ha igen mennyibe kerülne?(Bocs ha butaságot kérdeztem, még nincs sok tapasztalatom ezekben a papír munkákban).
Igaz én egy igényes tuningolt Simsonból indulok ki, de az után a 125, vagy a 150 nem nagy élmény (ok, tartósság, használhatóság, 2 személy, stb. észérvek alapján természetesen nem rossz).
De ha a jogsi nem szab korlátot, akkor a 250-es szerintem sokkal jobb választás. Mert ha már 2 személyes, akkor a 250 legalább úgy-ahogy el is bírja, 80-90 körül utazgatva meg a világból is kimegy, és nem is eszik sokat. Aztán, ha úgy dönt az ember, kiváló "kispályás" motor válhat belőle .
150et hivatalosan nem,szerintem van akkora választék hogy 25öst tudj venni.Simson után a legjobb,bár a 150 pici nyomatéktöbblete a 25öshöz képest szembeszélben hiányozni fog...
Üdv!Néztem MZ-ket a neten főleg 125-öst és 150-est.Azt szeretném megkérdezni hogy ezeket lehet-e A1-gyel vezetni,(125-öst tudom hogy lehet, de mi van 150-sel). Szerintem Simson után jók lesznek következő mocinak,szerintetek?Köszönöm a válaszokat.
Osszad be, napi fél lityó, meg ne kínálj senkit
Hátadra a púposruha, púpban a fejadag szívoszállal
Ha valakinek meg nem tetszene VÉDŐITAL a motormentes időszakra
no meg a hideg műhelybe
egyébként 2 napig erős volt a szimóhoz képest...