Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Reggelt!

A (két) hondajet túlélte a tegnapi tüzijátékot!
Valakit elkapott még a vihar?
Evezőlapát, és búvárruha, meg egy oxigénpalck is jól jönne ilyenkor...
Na meg fel kellene találni az ablaktörlővel ellátott bukósisakot is
Tűzijáték rulezz (Avagy ÍGY ne ünnepelj) .... : (tőmondatokban)

- Qva nagy tömeg, májerkedő dagadt autósok...
- Keressünk egy jó helyet, ahonnét mindent láthatunk...
- Nini Egy hatalmas porfelhő közeleg, orkán erejű széllel
- Ne mááá"... esik )menekülő tömeg)
- "Csak egy kicsi eső lesz" - gondoltuk mi... (még nagyobb menekülő tömeg)
- Vazzeg, meneküljünk mi is....
- Motoros ruhában "vármászás", miközben felfelé a lépcsőn térdig érő vizzel kellett küzdenünk..
- Közben fúj a szél (a háttérben sikongató, menekülő, szarrá ázott emberek...mindenütt)
- A motor megvan...egyben van... fázik.... Akkor induljunk HAZA....
- A város akár egy TÓ..... Csatornákból bugyóg a víz, pocsolyák... a motor úgy szeli a hullámokat, akár egy jetski....
- A siető, haza tartó emberek agyon fröcskölése "nemkis" sebességgel...
- Útlezárások...menekülni képtelenség...POKOL Dugó...szél...eső...autósok(k)
- A remény csillaga feltűnik: szabad az út!!! ....aztán leáldoz , mikor meglátunk egy rendőrt...
- DE!!!! (a hirrtelen fordulat, ahogy annak lennie kell)
- " Ne kérdezz semmit, menj amerre akarsz....!!" - idézett egy rendőrbácsitól
- És mi mentünk is...
- Megküzdöttünk az elmekkel: mit nekünk szél és vihar, eső és cunami....Szarrá ázni is szeretünk, elméletileg motorosok vagyunk, vagy mi... Ja, és a kesztyű elhagyása is tök jó dolog, főleg ha vizes az ember lánya Szeretünk megfagyni, és tűzijátékot nézni augusztus 20-án
A CBF vizen is remekül teljesített.

Vizes teszt. Saját.

Honda CBF 600 S "ocean edition" limited
Fél méter víz még belefér. Ennél mélybb tóban motorozva csukjuk be a szemünket, mert belemegy az első kerék által felszórt szennyes lé.
TIPP: nagy-nagy plexi. Kétméteres. Viccesen néz ki, de nagyon hasznos.
NE: ne ásítsunk ilyenkor, mert sáros - kutyaszaros víz megy a szánkba!
Két személlyel a hosszanti hullámokon nem mindig egyértelmű a motor viselkedése. Kéne egy kormánylapát hátra, de legalább egy uszony.
A külső-belső vízhűtés nem segíti elő a motor üzemi hőmérsékletének elérését .
Megálláskor érdemes némi enyhe gázfröccsel megmutatni a nyitott kipuffogóban üldögélő víz útját kifelé.
Gyakoroljuk a lábletétel nélküli egyensúlyozást kis tempónál is, ha nem akarjuk a csizmánkat minden megállásnál a tóban pihentetni. Bár, itt jegyezném meg, hogy a benne levő víz kellemes meleg (közel termálhőmérsékletű. Alkalmas a reuma, izomgörcs, és a lábszárazság gyógyítására).
TIPP: padka mellett megállni. Ott kisebb a vízszint.
NE: nagyon szórakoztató, de roppant neveletlen (hovatovább bunkó) dolog nagy sebességgel a járda melletti "pocsolyába" belehajtani . Nem leszünk tőle elismertek. A csajok sem buknak rá .

Mindenkinek kellemes úszást kívánok.

Kikapcs.
Óvatosan azzal a két kilóval... 150 felett ott már nagyon nyögvenyelős lehet. Plusz folyamatosban mondjuk 14k-s (16?) fordulatot tartani se lehet semmi...
Mókás volt... 30 perc eső volt egész nap.

Viszont volt egy giga vizespólós buli
Jó szórakozást a tüzijátékhoz!
Jóccakát!
Stét kivánok!
Jaja, a videó király, akkor is.
ahogy szokott, pozsonynál elkezdett ömleni, de 5 km volt az egész. utána száraz út. maga a dögunalom.
Az Ogre írt valami rosszidőről hazafelé Brno-ból a Motogp topikban.
Te is eláztál?
jó estét mindenkinek !

megtértem egy 2 napos motoros túráról ami brnó-ban végződött. megnéztük a mai napot ( éljen talma) oszt haza..
Sehol senkííí?
Mindenki a tűzijtékra készúl?
Köszi Lecsó!
Látom még rajta vagy a témán
Mitogerinek 180 fölött. Nekem meg meg jóesetben 180 még.. múltkor bepróbáltam többel, aztán mondom áhh, én ezt nemveszem be, aztán átugrattam a kavicságyat vélegyenes végén az első balost :)))) DE szerencsére nem feküdtem :))
Na jó, nem ZZR1400 ez...
Nem is az a lényeg!

Ring az jó.... ott tényleg nem a végseb a lényeg. Nekem 160 a max. a célegyenesben.
Háát, ilyen 230-240-ig elég jól elmegy,, és onnantól a végtempóig pedig küzködés :D meg 200-nál is van egy torpanás és onnantól már nemvalami hűűha a gyorsulás. De mindegy, euroringen ugysem megyek 200 felett :D
Én is átfúrom még legalább két helyen, reméljük akkor megmarad
upsz
Na, én a felfogatásánál ezért választottam az átfúrását a rendszámnak
Nem. Nem mentem vissza 100 km-t, mert nincs sok értelme... hívtam az autópálya mérnökséget, majd szólnak ,ha lesz valami eredmény. Ha nem, akkor Ocsmányiroda, és csináltatok újat. Aztán kifizettetem a Hondásokkal a díjat...
gratulálok.és megtaláltad a rendszámot?
Nem is tudom... ott már magához képest sokat. Azt tudom, hogy 210-nél 10ezret. 220-nál sem volt még a ford.szám tartomány legvégén, egyszerűen csak nem volt már ereje.
A CBR-nél mennyi az ilyen sebesség?
szia hidi,
elárulod végre, h miért ne szórakozzak?
és mennyit forgott 220-nál?