Király. Egy volt kollégámnak ugy szoltak a P-ringen, hogy álljon már le, mert mindjárt kilyukad a generátor dekli. Jol fordul!
Kérdezd LX-et neki volt.
És ha az az aprocska tény mond neked valamit az XX volt az elsö motor aminek 1millioig mért a km szálálo.
Hát ez-az. Többen vagytok.......mert a hondábol 12 egy tucat. Már kezd hasonlítani a suzukihoz
Bár most nézem az árlistáját......és
Mit tudsz a CBR 1100XX-ről??
kit érdekel az erdő közepén hogy milyen a hangja, menjen és kész, ha csajozni akarok, akkor arra veszek vmi speedet, lehetőleg gsx-r, vagy cbr-t, mert anagymellű szökehajú plázacicák ezt a 2 tipust ismerikD:
és ha meg simán motorozni akarok, akkor meg zrx 1200, cb1300 , gsx1400
kapni biztos hogy lehet de nem hiszem hogy olcsó, kérdeztem a husqvarnas baseball sapit, a sima kék, amin volt egy logó az 1990, ami már jól nézett ki az 7990 volt, szerintem jövő héten a boltban 2990 é meg lehet majd venni.
hát nem is tudom, a honda kertikapát gyárt, a yamaha gitárt, a kawasaki tankot, a suzuki, autót, a husqvarna láncfürészt,
az egyetlen gyártó ami télleg motort csinál az a husaberg.
Tudom Hogy Hülyén hangzik, de SOSE HASZNÁLNÉK RENDSZÁM EMELŐT!!!
Aki használja .......hát használja ...Az Ő dolga
De ne csodálkozzon ha a rend őre is úgy áll hozzá.......persze ha észreveszi
A Honda olyan motort csinál amilyent akar, a többi amilyent tud.
Ez az eggyik kedvenc mondásom. És az élet engem igazol!!!!
Szivatoval vagy anélkül, mégis mi Hondások értünk elsönek a club talira. És nem érdekelnek a kifogások!!!
a válasz eccerű és ésszerű: mert mikor nyúlsz hogy viszatold, érzed hogy meleg e motor, és még nem kellően akkor nem tolod vissza .
a másik ok, hogy ha a rendszámtábla emelőt bowdensre csinálod meg akkor két bowden lesz a kormányon, és az megtévesztő, és esetleg 200 nál, mikor kerget a rendőr, nem a rendszámot nyitod fel hanem a szivatód nyomod be.
Kérdezd LX-et neki volt.
És ha az az aprocska tény mond neked valamit az XX volt az elsö motor aminek 1millioig mért a km szálálo.