ja, dolgozom. a változatosság kedvéért anyázó leveleket írok, h fizessék ki a pénzemet, amiért régesrég megdolgoztam. a f@szkivan a fizetési morállal, felrobbantok minden szarházit
abs: Hát igen, levezettem tavaly kb. 16ekm-t és ebből rengeteget esőben is, ezzel együtt úgy érzem igen jó dolog, ha jól működik. Alapból valóban nincs szükség rá, de amikor az ember este 11-kor, fáradtan magy haza, úgy hogy már nem tud tökéleteten koncentrálni, csúszós az út és hirtelen adódik egy váratlan szitu, akkor nekem legalábbis igen hasznos tud lenni.
ülés: sok sikert a túrához! Lehet, hogy tényleg nem lenne vele gond, csak egy darabig amíg ücsörögtem rajta, annak tűnt...
fszám: hát igen, a 2006-os fz6 fazer: 2.1, a 2007-es meg 2.3xm ami nem kis különbség
abs-sel nincs tapasztalatom, én elvből ellenzem a motorokon való használatát. kezdő vezetőt egyenesben sík úton biztos kisegít, de te feltételezem letekertél már pár km-t. ez persze megint szubjektív vélemény.
volt 7-800 km-es napom a tátrában az fz6-tal, és nem vált kényelmetlenné az ülés. persze éreztem a seggem, de nem hiszem, h az ülés puhasága miatt. nekem nem is túnik annak..
majd a 2007-es 1000km-es túrán leteszteljük, és elmondom, h milyen kényelmes
a fordulatszámmérőben igazad van, de ha annyi lesz ft-ban a különbség, mint amiről regélnek, akkor én inkább megbarátkoznék a digitálissal, és belenyomnék még párezret a gépbe inkább.
A 600F tényleg nagyon jó gép, de van pár dolog amit nem tud és nekem fontos lenne, ezért is nézegetek vmi túrásabb gépet.
Közben elugrottam ide a közelbe a Yamaha-citybe (ez volt éppen a legközelebb) megnézni a gépet.
Vannak pozitív és negatív benyomásaim is. Műszaki szempontból királynak tűnik és tud mindent ami nekem kell: Silver-Storm színben igen jól néz ki, van rá abs, van rajta benzinszintjelző ami nem csak a tartaléktól jelez...stb. Viszont a fordszámjelző digitális ami nem annyira jön be, úgyhogy inkább a 2007-es model kéne, ami már elég drága. Az üléspozíció sokkal egyenesebb mint a 600f-é, ami jó, bár kevésbé egyenes mint a cbf1000-é (ami még szóbajön, csak az meg nem tetszik annyira mint a fazer külsőre). Az ülése viszont nekem túl puhának tűnik és félő h. hosszú távon nekem nem kényelmes.
Ezt persze nem tudhatom biztosan.
Kérdés:
- Van vkinek tapasztalata, hogy mennyire jó a yamahás abs. Mert az tudom h. a Suzukié egy kalap..., a Hondáé meg igen jó?
- Lesz a yamahának tavasszal majd vmiféle tesztnapja ahol ki lehet majd próbálni a gépet?
olvasgass bele ebbe a topikba, ott kiveséztük a motor csínját-bínját. ne haragudj, de nincs erőm leírni még1szer. amit karmi írt, azzal maximálisan egyetértek. kivétel talán az, h én nem szoktam 150-160 fölötti átlagsebességgel túrázni
vagy aki ott lesz, azzal talalkozom?
autoval megyek, ugy nem szabad alkoholtartalmu italt fogyasztani!!!!!
gondolod, hogy holnap italozas lesz????
voltam nagyinal, megittunk egy-egy pohar bort es most nagy a vidamsag
Mindenki dolgozik???
abs: Hát igen, levezettem tavaly kb. 16ekm-t és ebből rengeteget esőben is, ezzel együtt úgy érzem igen jó dolog, ha jól működik. Alapból valóban nincs szükség rá, de amikor az ember este 11-kor, fáradtan magy haza, úgy hogy már nem tud tökéleteten koncentrálni, csúszós az út és hirtelen adódik egy váratlan szitu, akkor nekem legalábbis igen hasznos tud lenni.
ülés: sok sikert a túrához! Lehet, hogy tényleg nem lenne vele gond, csak egy darabig amíg ücsörögtem rajta, annak tűnt...
fszám: hát igen, a 2006-os fz6 fazer: 2.1, a 2007-es meg 2.3xm ami nem kis különbség
Sniper
Tomato
volt 7-800 km-es napom a tátrában az fz6-tal, és nem vált kényelmetlenné az ülés. persze éreztem a seggem, de nem hiszem, h az ülés puhasága miatt. nekem nem is túnik annak..
majd a 2007-es 1000km-es túrán leteszteljük, és elmondom, h milyen kényelmes
a fordulatszámmérőben igazad van, de ha annyi lesz ft-ban a különbség, mint amiről regélnek, akkor én inkább megbarátkoznék a digitálissal, és belenyomnék még párezret a gépbe inkább.
Hójelentés!!
A 600F tényleg nagyon jó gép, de van pár dolog amit nem tud és nekem fontos lenne, ezért is nézegetek vmi túrásabb gépet.
Közben elugrottam ide a közelbe a Yamaha-citybe (ez volt éppen a legközelebb) megnézni a gépet.
Vannak pozitív és negatív benyomásaim is. Műszaki szempontból királynak tűnik és tud mindent ami nekem kell: Silver-Storm színben igen jól néz ki, van rá abs, van rajta benzinszintjelző ami nem csak a tartaléktól jelez...stb. Viszont a fordszámjelző digitális ami nem annyira jön be, úgyhogy inkább a 2007-es model kéne, ami már elég drága. Az üléspozíció sokkal egyenesebb mint a 600f-é, ami jó, bár kevésbé egyenes mint a cbf1000-é (ami még szóbajön, csak az meg nem tetszik annyira mint a fazer külsőre). Az ülése viszont nekem túl puhának tűnik és félő h. hosszú távon nekem nem kényelmes.
Ezt persze nem tudhatom biztosan.
Kérdés:
- Van vkinek tapasztalata, hogy mennyire jó a yamahás abs. Mert az tudom h. a Suzukié egy kalap..., a Hondáé meg igen jó?
- Lesz a yamahának tavasszal majd vmiféle tesztnapja ahol ki lehet majd próbálni a gépet?
olvasgass bele ebbe a topikba, ott kiveséztük a motor csínját-bínját. ne haragudj, de nincs erőm leírni még1szer. amit karmi írt, azzal maximálisan egyetértek. kivétel talán az, h én nem szoktam 150-160 fölötti átlagsebességgel túrázni
Ajánlom ezt: