Nem tudok már... hívtam a pasit és mondta hogy akartak még csinálni de a bizottság nem engedte szóval már össze is szedték a pályát... bezzeg a forgalmasok még mennek Na mindegy... tomato én reggel 8ra megyek, aztán kb olyan délig ott is leszek
Jól írtad.....VITA.....nem veszekedés
Ezzel nincs is baj. Leonetta!!
Holnap is jösz csepelre???..Ha igen akkor hánykor. Hátha én is Épp akkor megyek dolgozni TELJESEN VÉLETLENÜL!!!!
Szépjóestét ^^ (délutánt?) Asszem hullavagyok... alighogy felültem a vonatra elaludtam ... ha a kalauz nem ébreszt fel vácalsónál szerintem Szobig meg sem állok Holnap megyek megint
Hát ez az. Szép gyáriban, de nekem jobban tetszenek a naked bike-ok, stb.
Sajna nincs lóvém most újra. Hiába volt gyönyörű gyáriban, nem kellett senkinek.
Az én gyári lámpám biztos nem volt már olyan állapotban, mint kéne, de nagyon szarul világított.
Az idomaim meg hogy-hogynem csak szétestek (igaz, csak egy helyen, de az nekem be is tett-nem akartam megvárni, míg az össze leesik). Persze az előző előtti tulaj pont azt az idomot megörte, mikor eldőlt egyszer ennek lehet hozzá köze...
Mit mondanál annak, akinek a streetfighter forma tetszik, és túrázni szeret a motorral???
Nekem ez egy kompromisszum.
érdekes az én idomaim nem rázkodnak, repednek, málanak a rossz utakon, pedig lassan 6 számjegyü lesz a megtett kilométer. és az az évi 2 idom leszerelés sem tesz a sirba.
olyan fejidomos motort szereltem már, és kétlem, hogy jobban világitana a gyárinál
gyári állapotában pedig sokkal esztétikussabb látvány lenne
Ok, látom és is, hogy ellentmondásosnak tűnik. Azért nem jól használható szerintem gyári állapotában a ZX10, mert egyrészt, ha szerelni kell vmit, akkor egy órát vadászom lefele az idomokat, aztán egy fél napot vissza, másrészt az idomok nagyon drágák, drága a festésük, javításuk, és a szar magyar utakon össze-vissza karcolódtak, repedtek a kavicsoktól, rázkódástól, kátyúktól (elég kicsi a hasmagassága az alsó idomnak pl.).
A rendszámtáblához nem nyúltam, előző tulajtól így vettem, azóta már ki is lett cserélve újra.
A tükör kifelé szélesedik, előírászserűen beállítva a belső harmadában a vállamat kell látnom elvileg - ez az a része, ami túl keskeny. A többi része kiszélesedik eléggé, és nem is rezeg annyira, mint a gyári. Szépen látok benne. Tényleg.
Előre mondtam, hogy a motornak a külsejét érintette csak az (idézőjelben!) "átépítés". Azt is mondtam, hogy szerettem volna mindezt úgy megtenni, hogy a motor visszaalakítható legyen gyárira fél-egy nap alatt. Mit kellett volna tennem? Tényleg főleg csak leszedtem róla cuccokat, de akkor ezt hogy hívják, ha nem "átépítés"? Meg végülis készítettünk hozzá LED-es visszajelzőket, indextartót, akarok rá másik felnit, talán egy kormányt, bukógombát. Többet semmiképp nem alakítok rajt. Nekem tetszik így. Egy jól használható, szép motort akarok. Már sokan megdícsérték, ami jól esett.
Nem is tudtam, hogy labdázunk...
Tényleg látok a lámpával, a gyári lámpája az öreg Kawának nem arról híres, hogy kisüti a szemét a szembejövőnek (többek közt ezt is cserélték benne a ZX11-ZZR1100 készítésekor).
Írj vmi olyat is, hogy szerinted mit kéne tenni vele, hogy jó legyen!!!
"Meg bármi szervízhez hozzá akartam nyúlni, állandóan idomleszereléssel kellett kezdeni. Ennyit a használhatóságról." ezt Te irtad. némi ellent mondást vélek felfedezni a két hozzászolásodban
az adatlapodon láthato fénykép alapján a következöket vettem észre:
1.:a rendszámtábládat is erösen érintette az átépités
2.:a tükör méretéböl következtetve nem láthatsz tul sokat hátra
3.: szinte semmit nem lett átépitve, csak leszerelve
én válaszoltam a labda most nálad van.
tényleg azt mondod, hogy világitanak azok a lámpák?
Na itt vagyok.
A műszakit nem ismerőssel intéztetem. Csak oda viszem és kész. Így nekem muszáj, hogy "E" geprüft legyen minden.
A motor 17 éves. De nem a szervízperióduskori idomszerelés miatt untam meg az idomot. Hanem ahogy írtam; jobban tetszik a naked (szeretem pl. a Banditot), és elegem lett, hogy a 60 ezerért gyöngyházfeketére fújt drága gyári idomokat a magyar utak szó szerint széttörik. És nem kell hozzá elesni!
De Te sem válaszoltál már vagy két kérdésemre...
Szóval mi a véleményed a többi átépített részletről? Komolyan érdekel. Mondtam, hogy próbálok elég infót összeszedni, hogy tényleg jó legyen. Még akkor is, ha végül eladom.
Sőt ennek még így értelme is volt, ahogy visszaolvastam a napi termést.
Nem vagyunk egyformák, nem egyforma az izlésünk, és ez így van jól.
De azért a 600-as Fazer a legjobb...
Max. a kisiskolás srácok ugratják egymás kategória, meg nagyotmondó verseny, nem vita.
Jó persze, magaslabda, lehet isteniteni.
Ami van az is aranyárban. De komolyan, hozzáteszek az 5000-15000 km-es gépekhez ~300e-t, kapok egy 0 km-eset.
Mégiscsak XX lesz az én következőm is?
Ezzel nincs is baj.
Leonetta!!
Holnap is jösz csepelre???..Ha igen akkor hánykor. Hátha én is Épp akkor megyek dolgozni TELJESEN VÉLETLENÜL!!!!
A mai idő nem igazán motorozásra csábító volt (tisztelet a kivételnek), de vitatkozásra kifejezetten alkakmas.
Leonetta! Vizsgázol a héten?
Na én mára léptem. Majd holnap folytatjuk....
Sziasztok!
Sajna nincs lóvém most újra. Hiába volt gyönyörű gyáriban, nem kellett senkinek.
Az én gyári lámpám biztos nem volt már olyan állapotban, mint kéne, de nagyon szarul világított.
Az idomaim meg hogy-hogynem csak szétestek (igaz, csak egy helyen, de az nekem be is tett-nem akartam megvárni, míg az össze leesik). Persze az előző előtti tulaj pont azt az idomot megörte, mikor eldőlt egyszer ennek lehet hozzá köze...
Mit mondanál annak, akinek a streetfighter forma tetszik, és túrázni szeret a motorral???
Nekem ez egy kompromisszum.
video.google.com/videoplay?doc...
video.goo gle.com/videoplay?doc...
video.google.com/videoplay?doc...
olyan fejidomos motort szereltem már, és kétlem, hogy jobban világitana a gyárinál
gyári állapotában pedig sokkal esztétikussabb látvány lenne
A rendszámtáblához nem nyúltam, előző tulajtól így vettem, azóta már ki is lett cserélve újra.
A tükör kifelé szélesedik, előírászserűen beállítva a belső harmadában a vállamat kell látnom elvileg - ez az a része, ami túl keskeny. A többi része kiszélesedik eléggé, és nem is rezeg annyira, mint a gyári. Szépen látok benne. Tényleg.
Előre mondtam, hogy a motornak a külsejét érintette csak az (idézőjelben!) "átépítés". Azt is mondtam, hogy szerettem volna mindezt úgy megtenni, hogy a motor visszaalakítható legyen gyárira fél-egy nap alatt. Mit kellett volna tennem? Tényleg főleg csak leszedtem róla cuccokat, de akkor ezt hogy hívják, ha nem "átépítés"? Meg végülis készítettünk hozzá LED-es visszajelzőket, indextartót, akarok rá másik felnit, talán egy kormányt, bukógombát. Többet semmiképp nem alakítok rajt. Nekem tetszik így. Egy jól használható, szép motort akarok. Már sokan megdícsérték, ami jól esett.
Nem is tudtam, hogy labdázunk...
Tényleg látok a lámpával, a gyári lámpája az öreg Kawának nem arról híres, hogy kisüti a szemét a szembejövőnek (többek közt ezt is cserélték benne a ZX11-ZZR1100 készítésekor).
Írj vmi olyat is, hogy szerinted mit kéne tenni vele, hogy jó legyen!!!
az adatlapodon láthato fénykép alapján a következöket vettem észre:
1.:a rendszámtábládat is erösen érintette az átépités
2.:a tükör méretéböl következtetve nem láthatsz tul sokat hátra
3.: szinte semmit nem lett átépitve, csak leszerelve
én válaszoltam a labda most nálad van.
tényleg azt mondod, hogy világitanak azok a lámpák?
A műszakit nem ismerőssel intéztetem. Csak oda viszem és kész. Így nekem muszáj, hogy "E" geprüft legyen minden.
A motor 17 éves. De nem a szervízperióduskori idomszerelés miatt untam meg az idomot. Hanem ahogy írtam; jobban tetszik a naked (szeretem pl. a Banditot), és elegem lett, hogy a 60 ezerért gyöngyházfeketére fújt drága gyári idomokat a magyar utak szó szerint széttörik. És nem kell hozzá elesni!
De Te sem válaszoltál már vagy két kérdésemre...
Szóval mi a véleményed a többi átépített részletről? Komolyan érdekel. Mondtam, hogy próbálok elég infót összeszedni, hogy tényleg jó legyen. Még akkor is, ha végül eladom.
Itt Gödöllőn is szutyok ködös idő van , de legalább nem esik
fejbe ütött a köd?