Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a lámpa hátuljánál vannak az állito csavarok, középen lent fogod megtalálni, 8kulcsal, vagy csillagcsavarhuzoval tudod állitani
Szivesen!
Persze......"a műszaki vizsga egy dolog"..........végül is a Te "vasad" is átment valahogy a vizsgán
Köszi! Én is a nyárra emlékeztem
nem volt véletlenül javitva az az idom amelyik eltört?
ha jol tudom az a Kawa is 6ezer kilométerenként kell szervizelni. ha valaki nagyon sokat motorozik akkor is max 2szer kell lecsavarozni az idomot egy évben, azt meg ki lehet birni szerintem.
"Ennyit a használhatoságról"
a müszaki vizsga egy dolog.
de az elözö kérdésemre nem válaszoltál
Benzinár emelés

Asszem ez az utolsó!
Elég régen, valami júni júli asszem de ez most nem fix.......mindjárt megnézem.......
Azt tudja valaki, hogy mikor emelték legutóljára a benzin árát és, hogy mennyivel?
Megy itt a vita bent és nincs kedvem keresgélni
Tudja valaki hogy hol kell állítani az 1000-es Fazeren (2004) a tompított lámpát! Kicsit felfelé világít!
Légyszi írjátok meg!
Na elugrok egy órára, komolyan érdekelnek a használható tanácsok!!!
Szeretnék egy szép kis gépet, oszt ennyi!!!
Most műszakiztattam átépítés után.
A többiről mi a vélemény?
Amúgy az állapotról annyit, hogy kb. 200 ezret költöttem a gyári állapotra alakításon, és mikor összejött a lé, hogy újat vegyek, nem kellett senkinek. Hiába volt tip-top. Amúgy gyönyörű volt, nagyon tetszett úgy. Addig, amíg a csodálatos magyar utakon az idomtartó csavar mellett egyszerűen kitört az idomból egy darab a rázkódástól. Meg bármi szervízhez hozzá akartam nyúlni, állandóan idomleszereléssel kellett kezdeni. Ennyit a használhatóságról.
Azóta a lóvé másra elment, én meg gondolkodtam, hogyha jobban tetszik a naked bike, akkor mit törődök azzal, hogy hogyan vennék meg jobban. Megcsinálom olyanra, ahogy nekem tetszik, és majd lesz valahogy.
Természetesen vannak szépséghibái (pl. a tágulási tartáyl), de majd lassan elkészül. Remélem.
nem nagyon, most más projektek vitatkozunk
Sziasztok Emberek!

Hogy smint?
Alakul a szilveszteri program?
Nesze neked 30W
"ami előírásszerűen működik (tompított, refi, helyzetjelző)"

és elöirásszerüen világit is? vagy csak a hatoságnak feleljen meg az volt a cél? E betü van benne?
"új FZ1S", "gyönyörű váz", "szép y-alakú váz": ismerős?
Ez csak önámítás!!!
Na jó, motor cserénél ez is szóba került nálam.
De egész jól megvagyok azóta is nélküle
Sziasztok!
Fazer nélkül nincs is élet!!!!!!
Jaja, irni akartam neki, hogy túlnyomó rész Yamahák, meg elés sok Fazer, de aztán sértetten hozzá se szóltam...
Ebben teljesen igazad van!!!
Amúgy én a motorom "átépítésénél" elsődleges szempontnak tartottam azt, hogy a motor bármikor legyen visszaalakítható eredeti formájára, és legyen szabályos. Éppen ezért (bár az előző hozzászólásban viccelődzem vele) egyértelműen elutasítom a gyári váz megvágását. A saját motoromon így az átalakítás elsősorban külsőség. Az idomok leszerelésén kívül, készítettünk rád LED-es visszajelzőket, vettem egy fejidomot rá, ami előírásszerűen működik (tompított, refi, helyzetjelző). Készíttettem rá fém fékcsőszettet. A tükrök is egyediek, némely szempontból jobban funkcionálnak, mint az eredeti. Az első index még nincs feltéve, de azzal sem lehet gond (CE szabványos). Amit még tenni akarok, az a hátsó felni cseréje (ez egy az egyben cserélhető 93-ig gyártott ZZR1100 C felnire), bukógombák, talán egy széles kormány, ja és a hőfokvisszajelző felszerelése. A tágulási tartályt lehet, hogy még elteszem hátra a csomagtartóba, vagy a farokidom alá, de ez egyáltalán nem biztos, vannak nagyon szép megoldások rá úgy is, ha kívül marad.
Amit nem én építettem be: 4-1 sportkipufogórendszer-még nem volt vele gondom-, fúvókák, sportlégszűrő. A sportdobot én gyártattam le esztergályossal (nagyon igényes srác) úgy, hogy a dob belsejéhez nem nyúltam, csak a külső köpenyt és a felfogatásokat készítettük el újra. Így a dob 3 imbuszcsavarral leszerlhető, és újratömhető (ha kellene), 1 mm vastag rozsdamentes-saválló-hőálló acélcső. A hegyesztési varratok alig látszanak.
Sajnos a műszaki felkészültségem nagyon gyenge (ezt mutatja a tévedésem a Katana vázról is ) , DE aminek nem tudtam utánaolvasással megnyugtatóan a végére járni, ahhoz megkérdezek minden hozzáértőt, akit lehet. Egyedül szinte semminek nem állok neki, csak szerelővel. Dehát olyan perverz vagyok, hogy szeretem tudni, mi történt a motorral.
És mivel információból nekem sosem elég, nagyon szívesen veszem, ha írsz/mondasz vmi okosat, amiből tanulhatok. Sajna nekem a net van (főleg angolul/németül van használható infó), meg a régi Motorrevük. A gyakorlati tapasztalatot meg nem pótolja semmi...
Ja, és ha már így leírtam, akkor mondd már el légyszi a véleményed az "építésemről"!
ugy ahogy Te is
és mind naaagyon dolgozik
Ja és sziasztok