nem volt véletlenül javitva az az idom amelyik eltört?
ha jol tudom az a Kawa is 6ezer kilométerenként kell szervizelni. ha valaki nagyon sokat motorozik akkor is max 2szer kell lecsavarozni az idomot egy évben, azt meg ki lehet birni szerintem.
"Ennyit a használhatoságról"
Most műszakiztattam átépítés után.
A többiről mi a vélemény?
Amúgy az állapotról annyit, hogy kb. 200 ezret költöttem a gyári állapotra alakításon, és mikor összejött a lé, hogy újat vegyek, nem kellett senkinek. Hiába volt tip-top. Amúgy gyönyörű volt, nagyon tetszett úgy. Addig, amíg a csodálatos magyar utakon az idomtartó csavar mellett egyszerűen kitört az idomból egy darab a rázkódástól. Meg bármi szervízhez hozzá akartam nyúlni, állandóan idomleszereléssel kellett kezdeni. Ennyit a használhatóságról.
Azóta a lóvé másra elment, én meg gondolkodtam, hogyha jobban tetszik a naked bike, akkor mit törődök azzal, hogy hogyan vennék meg jobban. Megcsinálom olyanra, ahogy nekem tetszik, és majd lesz valahogy.
Természetesen vannak szépséghibái (pl. a tágulási tartáyl), de majd lassan elkészül. Remélem.
Ebben teljesen igazad van!!!
Amúgy én a motorom "átépítésénél" elsődleges szempontnak tartottam azt, hogy a motor bármikor legyen visszaalakítható eredeti formájára, és legyen szabályos. Éppen ezért (bár az előző hozzászólásban viccelődzem vele) egyértelműen elutasítom a gyári váz megvágását. A saját motoromon így az átalakítás elsősorban külsőség. Az idomok leszerelésén kívül, készítettünk rád LED-es visszajelzőket, vettem egy fejidomot rá, ami előírásszerűen működik (tompított, refi, helyzetjelző). Készíttettem rá fém fékcsőszettet. A tükrök is egyediek, némely szempontból jobban funkcionálnak, mint az eredeti. Az első index még nincs feltéve, de azzal sem lehet gond (CE szabványos). Amit még tenni akarok, az a hátsó felni cseréje (ez egy az egyben cserélhető 93-ig gyártott ZZR1100 C felnire), bukógombák, talán egy széles kormány, ja és a hőfokvisszajelző felszerelése. A tágulási tartályt lehet, hogy még elteszem hátra a csomagtartóba, vagy a farokidom alá, de ez egyáltalán nem biztos, vannak nagyon szép megoldások rá úgy is, ha kívül marad.
Amit nem én építettem be: 4-1 sportkipufogórendszer-még nem volt vele gondom-, fúvókák, sportlégszűrő. A sportdobot én gyártattam le esztergályossal (nagyon igényes srác) úgy, hogy a dob belsejéhez nem nyúltam, csak a külső köpenyt és a felfogatásokat készítettük el újra. Így a dob 3 imbuszcsavarral leszerlhető, és újratömhető (ha kellene), 1 mm vastag rozsdamentes-saválló-hőálló acélcső. A hegyesztési varratok alig látszanak.
Sajnos a műszaki felkészültségem nagyon gyenge (ezt mutatja a tévedésem a Katana vázról is ) , DE aminek nem tudtam utánaolvasással megnyugtatóan a végére járni, ahhoz megkérdezek minden hozzáértőt, akit lehet. Egyedül szinte semminek nem állok neki, csak szerelővel. Dehát olyan perverz vagyok, hogy szeretem tudni, mi történt a motorral.
És mivel információból nekem sosem elég, nagyon szívesen veszem, ha írsz/mondasz vmi okosat, amiből tanulhatok. Sajna nekem a net van (főleg angolul/németül van használható infó), meg a régi Motorrevük. A gyakorlati tapasztalatot meg nem pótolja semmi...
Ja, és ha már így leírtam, akkor mondd már el légyszi a véleményed az "építésemről"!
ha jol tudom az a Kawa is 6ezer kilométerenként kell szervizelni. ha valaki nagyon sokat motorozik akkor is max 2szer kell lecsavarozni az idomot egy évben, azt meg ki lehet birni szerintem.
"Ennyit a használhatoságról"
de az elözö kérdésemre nem válaszoltál
Asszem ez az utolsó!
Megy itt a vita bent és nincs kedvem keresgélni
Légyszi írjátok meg!
Szeretnék egy szép kis gépet, oszt ennyi!!!
A többiről mi a vélemény?
Amúgy az állapotról annyit, hogy kb. 200 ezret költöttem a gyári állapotra alakításon, és mikor összejött a lé, hogy újat vegyek, nem kellett senkinek. Hiába volt tip-top. Amúgy gyönyörű volt, nagyon tetszett úgy. Addig, amíg a csodálatos magyar utakon az idomtartó csavar mellett egyszerűen kitört az idomból egy darab a rázkódástól. Meg bármi szervízhez hozzá akartam nyúlni, állandóan idomleszereléssel kellett kezdeni. Ennyit a használhatóságról.
Azóta a lóvé másra elment, én meg gondolkodtam, hogyha jobban tetszik a naked bike, akkor mit törődök azzal, hogy hogyan vennék meg jobban. Megcsinálom olyanra, ahogy nekem tetszik, és majd lesz valahogy.
Természetesen vannak szépséghibái (pl. a tágulási tartáyl), de majd lassan elkészül. Remélem.
Hogy smint?
Alakul a szilveszteri program?
és elöirásszerüen világit is? vagy csak a hatoságnak feleljen meg az volt a cél? E betü van benne?
De egész jól megvagyok azóta is nélküle
Fazer nélkül nincs is élet!!!!!!
Amúgy én a motorom "átépítésénél" elsődleges szempontnak tartottam azt, hogy a motor bármikor legyen visszaalakítható eredeti formájára, és legyen szabályos. Éppen ezért (bár az előző hozzászólásban viccelődzem vele) egyértelműen elutasítom a gyári váz megvágását. A saját motoromon így az átalakítás elsősorban külsőség. Az idomok leszerelésén kívül, készítettünk rád LED-es visszajelzőket, vettem egy fejidomot rá, ami előírásszerűen működik (tompított, refi, helyzetjelző). Készíttettem rá fém fékcsőszettet. A tükrök is egyediek, némely szempontból jobban funkcionálnak, mint az eredeti. Az első index még nincs feltéve, de azzal sem lehet gond (CE szabványos). Amit még tenni akarok, az a hátsó felni cseréje (ez egy az egyben cserélhető 93-ig gyártott ZZR1100 C felnire), bukógombák, talán egy széles kormány, ja és a hőfokvisszajelző felszerelése. A tágulási tartályt lehet, hogy még elteszem hátra a csomagtartóba, vagy a farokidom alá, de ez egyáltalán nem biztos, vannak nagyon szép megoldások rá úgy is, ha kívül marad.
Amit nem én építettem be: 4-1 sportkipufogórendszer-még nem volt vele gondom-, fúvókák, sportlégszűrő. A sportdobot én gyártattam le esztergályossal (nagyon igényes srác) úgy, hogy a dob belsejéhez nem nyúltam, csak a külső köpenyt és a felfogatásokat készítettük el újra. Így a dob 3 imbuszcsavarral leszerlhető, és újratömhető (ha kellene), 1 mm vastag rozsdamentes-saválló-hőálló acélcső. A hegyesztési varratok alig látszanak.
Sajnos a műszaki felkészültségem nagyon gyenge (ezt mutatja a tévedésem a Katana vázról is ) , DE aminek nem tudtam utánaolvasással megnyugtatóan a végére járni, ahhoz megkérdezek minden hozzáértőt, akit lehet. Egyedül szinte semminek nem állok neki, csak szerelővel. Dehát olyan perverz vagyok, hogy szeretem tudni, mi történt a motorral.
És mivel információból nekem sosem elég, nagyon szívesen veszem, ha írsz/mondasz vmi okosat, amiből tanulhatok. Sajna nekem a net van (főleg angolul/németül van használható infó), meg a régi Motorrevük. A gyakorlati tapasztalatot meg nem pótolja semmi...
Ja, és ha már így leírtam, akkor mondd már el légyszi a véleményed az "építésemről"!
Ja és sziasztok