Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rolii!
Te sem bírsz magaddal?
Nahát, nekünk legyen mondva
Ugyerti motort akar venni Yamaha utan.
szivélyes kis tásaság
Elsősorban reglapot javaslok, azután motort.
A "Fazer nem a legjobb" itt nem egy sikeres belépő
Próbáld újra !
Sztédzs3
Adatlap utan segitunk
adatlap?
a gyári Yamaha cikkszámos alkatrészek beépitése az "gány" akkor gondolkodj el, hogy mivel motorozol
Sziasztok !

Kezdő motoros vagyok...Vásárlás előtt állok...
Milyen motrot javasoltok főleg autópályán, majd később a ringen húznám neki...
Jelenleg egy Yamaha Fazerem van - tudom nem a legjobb, de tovább akarok lépni...
a Honda felé kacsingatok 5-6 éves kellene... óccsóé
Esetleg van vkinek tapasztalata ? Mármit melyik Honda a legjobb ár/érték viszonylatban ?

Köszi a válaszokat !
Most majd kapok a fejemre de azér" beírom: Stage III.
Micsoda ???
Aki bicskával eszi a vattacukrot, az csak óvatosan a gumicsizmával...
egy motor nem csak akkor lehet szép ha gyári. sok évi tapasztalatom viszont az, hogy ezek az alakitások mind a használhatoság és az élettartam rovására megy. nem megfelelö anyagok használata, a váz geometriára gondoltam. a motorgyártoknál ezen több ezer mérnök dolgozik mire egy motor jo lesz.
még az utolag kaphato kiegészitök tömkelege is gagyi, müszakilag nem átgondolt, amelyik jobb mint a gyári azt pedig földi halando nem tudja kifizetni.
ez a gondolkodás mod miatt, néz ki az eladásra kinált használt motorok nagy része ahogy.
nem kételkedek müszaki felkészültségeden, de ha lehetséges, megtekinteném az általad elkészitett.
sziasztok!

eke?
Nem, mert már 229-nél leszabályoz. Pedig még tudna ~1500-2000-et pörögni.
Ajjaj!!!
Azért a 350-nél elektronika szabályoz, az már gondot okozhat....:)
origo.hu/auto/uton/20061120730...

Nem azért, de 4mp alatt én is felgyorsulok 100-ra, töredéknyi pénzből...
Mi van az első kerék mögött???? talán EKE??....márcsak egy gumicsizma hiányzik
Akkor a csoportban csak jóval elöttem vagy valahol mögöttem, a maradék hallasomra még szükségem van.
Persze nem rossz csak V2. Akko" inkább megvárom 2008-at és az új VMaxot: az legalább V4.

Persze a legjobb döntés az volna a Hondától, ha az RC211V-ből csinálna utcai változatott. Esetleg egy sporttúra változatot.
Ez lemaradt...
De! Nagyon is yesssss!
És hamarosan nekem is lesz olyan kipufogóm
Szombaton mentem egy ilyen után: annyira nem yes. Úgy értem, hogy kurva hangos, durrogat gázelvételnél meg ilyenek. Tiszta zajártalom.
Igazad van! Amúgy csak a vázbölcsőre gondoltam, de mindegy. A teljes váz nyilván nem lehet egyforma már csak a rugózás miatt sem.

Kozmax!

Mi az, hogy gánygéza????
A motor csak akkor lehet szép, ha gyári???
Egyre biztosabb vagyok, hogy nem adom el az öreg motort, és végigcsinálom a zx projektet!
Semmiképpen nem mondja majd senki, hogy gány, ha kész lesz!!!
Mint már párszor említettem, kétféle motormárka létezik: Honda és Yamaha. Honda mellett dönt az ember, Yamahát választ.
Van még néhány gyártó, ezek néha-néha nagyritkán kihoznak egy-két modellt, ami okán számra veszem a nevüket, de ennyi.