Ízlések és pofonok.
Az egykaros lengővillától eltekintve az egyik legszebb.
Két gyári Honda teccik: ez és a CBR600F4i. Ez a viffer régi, a 600F gyártását idén fejezték be.
Főbb vonalakban...
Csak éppen a GSF Bandit központi rugós, a GSX Inazuma meg kétoldali... A segédváz emiatt biztos, hogy más (jóval erősebbnek kell lennie), a himbarendszer kialakítása miatt is biztos vannak eltérések. A vázbölcső maga, meg a lengővilla forgáspontja lehet, hogy ugyanolyan...
Ez a váz viszont egy jóval korábbi konstrukció, eredetileg szintén kétoldali rugóstagokhoz kialakítva, ha jobban megnézed, jóval "soványabb" anyagokból, a lengővilla forgáspont is teljesen máshogy néz ki, mint a Banditoké, vagy az Inazumáké. Gyakorlatilag olyan mint a régi GS750-GS1000 vázak, de azokhoz képest is van rajta már módosítás, gyári állapotában is.
Mindegy. A képen lévő váz valóban Katana, igazatok van, már mondtam
A váz, illetve blokkcsere, meg semmiség. Néhány plusz fül, távtartó, egy kis flex, és minden mindenbe belemegy...
Mondjuk jobbn a sajátomnak jártam utána: ZZR1200 blokkhoz nem kell vágnom, alakítanom a vázat, ugyanazok a távtartók, stb. ...
Tavasszal újrakezdek mindent
És elmesélem, mennyi minden lakik bent
Neked, aki ugyanúgy veszed a levegőt, ahogy én
A különbség csak az a néhány költemény...
nézzenek oda. miket irogat egy Yamahás
Az egykaros lengővillától eltekintve az egyik legszebb.
Két gyári Honda teccik: ez és a CBR600F4i. Ez a viffer régi, a 600F gyártását idén fejezték be.
Kiegyezem a döntetlenben, mert akkorajófejnagylelkűvagyok
Ezeket csak neked!!!
Ez még a kicsit depis korszakból van, nem a legjobban sikerült szám...de beugrott!
Csak éppen a GSF Bandit központi rugós, a GSX Inazuma meg kétoldali... A segédváz emiatt biztos, hogy más (jóval erősebbnek kell lennie), a himbarendszer kialakítása miatt is biztos vannak eltérések. A vázbölcső maga, meg a lengővilla forgáspontja lehet, hogy ugyanolyan...
Ez a váz viszont egy jóval korábbi konstrukció, eredetileg szintén kétoldali rugóstagokhoz kialakítva, ha jobban megnézed, jóval "soványabb" anyagokból, a lengővilla forgáspont is teljesen máshogy néz ki, mint a Banditoké, vagy az Inazumáké. Gyakorlatilag olyan mint a régi GS750-GS1000 vázak, de azokhoz képest is van rajta már módosítás, gyári állapotában is.
(Tisztára mint egy informatikus: 0,1 )
A váz, illetve blokkcsere, meg semmiség. Néhány plusz fül, távtartó, egy kis flex, és minden mindenbe belemegy...
Mondjuk jobbn a sajátomnak jártam utána: ZZR1200 blokkhoz nem kell vágnom, alakítanom a vázat, ugyanazok a távtartók, stb. ...
Marad az 1982es Katana, mert ebben biztos vagyok.....
És elmesélem, mennyi minden lakik bent
Neked, aki ugyanúgy veszed a levegőt, ahogy én
A különbség csak az a néhány költemény...
Connektor: 567
GSX 1200= Inazuma = GSF1200 (Bandit 1996-2000)