Köszi!
Még egy-két kérdés:
-Ha beindítom a mocit hátsó emelőn üresben, forog a hátsó kerék amíg fel nem melegszik a motor. Ez a hideg olaj és a belső surlódás miatt van
-Meleg motornál szintén hátsó emelőn 1-es sebességben behúzott kuplungnál forog a hátsó kerék?!? Kézzel le tudom fogni de ha elengedem megint forog!!! Ez szintén a belső surlódás miatt van vagy nem emel ki rendesen a kuplungom
gyanitom, hogy nem egy bambára karbantartott daradrol van szo
alapjáraton minden motornak változik a hangja és rezgése, ha behuzod a kuplungot illetve kiengeded.
ez a "traktor" felépitésü váltobol ered. ez nem hiba, a szinkronizálás csökkentheti ezeket a zajokat. egyenletessebben jár és kevésbé rázza a motor belsejét.
OK.
A racionalitáshoz: vasárnap sikerült valamivel 11 l fölé tornáznom a fogyasztást az MT-n
Autópálya/200-as átlag (szükségszerűen)/ 106 km-nél ugrott tartalékra
Ennyi
Én nem akarok semmit bizonyitani csak érdekelnek az érvek
Én ilyen dolgokat a pénz és racionalitás oldalárol nézem- ez van.
Es racionálisabb egy robogó mint egy csopper csak más az optikája
Egy ismerősöm csoppert vett mert nem tudna egy sportmotornak ellenállni és a vesztébe rohanna- ez is ész érv.
Egyébként néhány év mulva visszatéreek a turamotorhoz, sőt lehet hogy csoppert fogok venni
Érzelmi dolgokat nehéz megmagyarázni (mindamellett, hogy fáj a szívem az Ace miatt...)
Feeling-erre nem találok jobb szót...
És már egyre kevésbé akarok 250 fölött menni
Logikai alapon lehet, hogy be tudod bizonyítani az Ace előnyeit - és én leszek, aki a legkevésbé vitatkozik Veled ebben a kérdésben...
De egyszer próbáld ki az MT-t...
Még egy-két kérdés:
-Ha beindítom a mocit hátsó emelőn üresben, forog a hátsó kerék amíg fel nem melegszik a motor. Ez a hideg olaj és a belső surlódás miatt van
-Meleg motornál szintén hátsó emelőn 1-es sebességben behúzott kuplungnál forog a hátsó kerék?!? Kézzel le tudom fogni de ha elengedem megint forog!!! Ez szintén a belső surlódás miatt van vagy nem emel ki rendesen a kuplungom