Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi!
Még egy-két kérdés:
-Ha beindítom a mocit hátsó emelőn üresben, forog a hátsó kerék amíg fel nem melegszik a motor. Ez a hideg olaj és a belső surlódás miatt van
-Meleg motornál szintén hátsó emelőn 1-es sebességben behúzott kuplungnál forog a hátsó kerék?!? Kézzel le tudom fogni de ha elengedem megint forog!!! Ez szintén a belső surlódás miatt van vagy nem emel ki rendesen a kuplungom
gyanitom, hogy nem egy bambára karbantartott daradrol van szo

alapjáraton minden motornak változik a hangja és rezgése, ha behuzod a kuplungot illetve kiengeded.
ez a "traktor" felépitésü váltobol ered. ez nem hiba, a szinkronizálás csökkentheti ezeket a zajokat. egyenletessebben jár és kevésbé rázza a motor belsejét.
szép napot!

sikerült megszereznem a jelszavamat, uh ismét tudok írni volt egy kis crash a gépemmel (a SZÁMÍTÓgépemmel )

este?
2495-2496-os hozzászólásról érdekelne a véleményed!
Én is ezt írtam csak kötőjel nélkül!
jo oké már megtaláltam, de az a CBR-club
az én gépemen ilyen nincs , vagy csak én vagyik vak
A sima CBR topik, ccm kikötés nélkül...
reggelt!!!!

melyik CBR topic, mert ugye a köbcenti nem mindegy?
Jó reggelt!

Mocsok nyálas idő.
Vagy szééép laassan megyünk.
Majd befújjuk fekete festékkel az optikát........vagy csak szintelen lakkal hogy ne vegyék észre és csak a felvétel lessz homályos

Amúgy szép jó reggelt
Áldás, békesség !
Reggelt!

Nem hiszem, hogy ennyire ijedős lenne.
Reggelt!
Tegnap este sikerült Sztédzs mestert elijesztenem?
Még szerencse, hogy szombaton (remélem) még nem volt felszerelve.

Győr-Bp: 40 perc.

No, a fogyasztásom nekem is ekkor a 8 lityit közelítette a Fazerrel.
Dehogy ciki , az a normális...
Egyébként 150-160-ig az MT is megelégszik 5,5-6 l-rel...
Na ezt nézzétek meg traffipax
Ráadásul hátulról, tehát motorral sem vagy védett állat
Én bírok 250km-t menni tankolásig, ciki
OK.
A racionalitáshoz: vasárnap sikerült valamivel 11 l fölé tornáznom a fogyasztást az MT-n
Autópálya/200-as átlag (szükségszerűen)/ 106 km-nél ugrott tartalékra
Ennyi
Én nem akarok semmit bizonyitani csak érdekelnek az érvek
Én ilyen dolgokat a pénz és racionalitás oldalárol nézem- ez van.
Es racionálisabb egy robogó mint egy csopper csak más az optikája
Egy ismerősöm csoppert vett mert nem tudna egy sportmotornak ellenállni és a vesztébe rohanna- ez is ész érv.
Egyébként néhány év mulva visszatéreek a turamotorhoz, sőt lehet hogy csoppert fogok venni
Érzelmi dolgokat nehéz megmagyarázni (mindamellett, hogy fáj a szívem az Ace miatt...)
Feeling-erre nem találok jobb szót...
És már egyre kevésbé akarok 250 fölött menni
Logikai alapon lehet, hogy be tudod bizonyítani az Ace előnyeit - és én leszek, aki a legkevésbé vitatkozik Veled ebben a kérdésben...
De egyszer próbáld ki az MT-t...
Bocs, megpróbálom mégegyszer:

No, most jó?
Miben jobb az MT