Vannak alap dolgok 2T-nél amiket bekell tartani de nem vészes!De most őszintén:125-ös 4T-vel mi a manót kezd?Elmegy a kedve a motrozástól is tőlük mert semmi élményt nem tudnak adni
Nagyobb köbcentinél már 1értelműen 4T a nyerő!Majd Euroringen jól odaver nektek
De, néha teletöltöm benyával meg lemosom
Neked kell mondanom(2T tulaj) mi a különbség egy
négyütemű és egy kétütemű motor karbantartása,
kezelése, használata... között! Azért egy négyüteművel
csak könnyebb lenne a kezdés neeem
Amúgy nem nézem le sőtt tisztelem a kétüteműeket
Főleg egy bizonyosat a kedvencemet NSR250
A te vasad nem igényel gondozást?
Én inkább az összsúly miatt aggódnék!Alapból könnyű a moci-viszont mennek rendesen.140nél ha belemegyek 1 kis gödörbe (amit te észre sem veszel mikor belemész )) akkor repülök 1 métert
Egyelőre jobbat nem találtam, és ez tetszős... ha ez nem lenne Roli kis frecciája lenne, az is kétütemű sportmotor... szóval a tipus mindenképp ilyen lenne, kérdés Cagiva vagy aprilia... ez nagyon megtetszett ezért szeretném megnézni
Tudom, hogy "csak" 125ccm, és nem akarlak eltántorítani de biztos,
hogy a motoros pályafutásodat egy sportmocival kezded?
Ez egy kétütemű (gondozást igényel!!) sportmotor!!!
Akko mikor megyünk motornézőbe?
Motorozhatnékom van
Van pár furi mondat a hírdetésbe de majd a "vallatásnál" ez jól jöhet mert biza ezek anyagi veszteséggel fognak járni+
Megköszönném ha valami májer eljönne velem aki épp ráér majd :D Én tényleg nem értek hozzá...viszont megmondtam a pasinak hogy ha érdekel a kis dög akkor hozza közelebb mert odáig nemmegyek ^^ Ha vevőt akar dolgozzon meg érte :D Tényleg fogalmam nincs hogy mennék ki oda... egyetlen eshetőség ha apám is első látásra beleszeret, mint én... akkor talán levinne ő :D Csak kár h ő se ért hozzá...
Na igen..Nekem pl. senki sem nézte át..1szerűen csak mázlim volt!
Az Aprilia topikban mindenki sír,hogy mindíg valami gond van a mocijukkal...Hál istennek nekem semmi gond sincs vele pedig gyüjtöm a kilómétereket
Remélem neked is sikerül kifognod 1 megkímélt-karbantartott darabot
1valamire figyelj majd:NE próbáld kímélni-forgatni kell őket!!6000-es fordulatt alatt nem is gondolkozz Viszont kapaszkodhatsz majd rendesen
Nagyobb köbcentinél már 1értelműen 4T a nyerő!Majd Euroringen jól odaver nektek