Üdv!
Kiszeretném vonatni ideiglenesen a motoromat a forgalombol, csak az okmány irodába kell bemennem?
Illetve mit vigyek magammal mert mindenhol mást irnak!
Segítségeteket előre is köszönöm!
Az enyém már elrakva :D sajnos a jobb oldalt le kellett biztositani mert a nagymama használja a kis fiatot, és hát néha arról száll be... no nem mintha eddig öszebaszta volna, de biztos ami biztos :)
Tárolásnál alkatrészek lekenve (lánc, bovdenek) kipuff vége bedugva, teletank, akksi kivesz szoba hőmérsékleten tárol, szintet elenőriz, vagy scepptöltőre rak, ha lehet a motor középsztenderen, vagy minél egyenletesebben hogy a terhelés egyre jusson, ill a folyadékok szinten álljanak.gumik maxra fújva, (ugyis kicsit eresztenek a tél alatt) kb ennyi... ha kint van letakarni, ha fagyos helyen fagyállót ellenőrizni.. nagyjából ennyi.
Maradj a robogónál. Vegyél rá lábtakarót, kormányzsákot és öltözz fel rendesen.
Minden más megoldás, úgy hogy az egészségedet is figyelembe veszed, megfizethetetlen, ha csak hobbiból motorozol. (Spec téli ruhák, fűthető aláöltözések közel használt robogó áárban vannak
Ötletekre lenne szükségem, remélem tud valaki segíteni. Arra gondoltam, hogy vennék egy kisebb endúrót vagy robogót téli használatra. Mennyire életszerű Budapesten motorozni télen? Gondolom a futárok nem állnak le. Milyen motort javasolnátok? Én hajlanék egy 250-es endúró felé, de a súly és szélvédelem talán jobb lenne egy robogónál. A GS500-on próbáltam a Sava MC32 téli gumit a múlt télen, és egész jónak bizonyult... esetleg egy endúrón terepgumikkal jobban tapadnék?
Szívesen veszek minden tippet vagy hozzászólást!
Kösz,
Zoli
Sziasztok A x.kerületbe motortárolás külön zárható boxokba aminek a kulcsa nálatok van bejutás csak ellenőrizve.
Egész évben 5000ft/hó ért érdeklődni lehet itt vagy a 06 30 575 8216 telefonon.
Használ valaki ilyet, vagy más gyártótól ilyen téli korróziógátlót?
Tapasztalat?
Mindenhol lefújni (pl. telószár, váz, tank, kipufogó, stb.) oszt jó?
Én tavaly WD40-nel törölgettem át a leömlőket, dobot és egy-két helyet, amit elértem és gondoltam, hogy nem árt egy kis cucc rá az esetleges pára miatt. (Garázsban van a vas, igaz nem fűtött, de szigetelt. ) Az is jó? Miben tudhat többet ez a procycle szer?
Ezt csak annyiban egészíteném ki, hogy már tavaly is 2300 jó magyar forint volt a kivonatás és a súlyadót nem attól kezdve fizeted, hogy visszakerült a forgalomba, hanem a változással érintett hónapot követően.
Pl.: 2011. 03. 31-ig vonattad ki, akkor 2011. 04. 01-től van forgalomban. Mivel áprilisban történt a változás, ezért majd csak májustól kell súlyadót fizetni.
Ezért éri meg a hónap végével kivonatni és ugyanúgy forgalomba helyezni.
A MOTOR közlekedésre való. én nem tárolom csak betolom a gárázsba. oszt jónapot. teli tank ok. mindig legyen biztonságos mennyiség. ha már a nagy hó miatt nem gurulhatok akkor is minden hétvégén beinditom felmelegitem üzemi hőfokra, visza a garázsba, és kész. a radiátor melleti tárolásra :ha mész nyáron 40 fok-ban
megálsz a piros lámpánál hány fokot kapa benzintank alulról? olyan forró hogy--- mégse robban fel.
Kérdezném azoktól akik otthon szobába tárolják télen a vasat a plazma tv vagy a pálma kert előtt :D hogy milyen nem kivánatos tényező jár a szobában tárolással kapcsban!? (természetsen teljesen tisztitott állapotra gondolok)
Gondolok itt olaj, kipuffogo, benzin szag... tele, vagy üres tankkal rakjátok el, habár én a tele tank párti vagyok, nomeg ha fűtőtesthez közel, vagy mellé rakjátok, a hő milyen hatással lehet? mert azért egy teli benzintankot oldarról fűteni, vagy mondjuk a hátsogumit egy poonton éri hő, stb... várom a tippeket, tapasztalatokat, ötleteket!
asszem 1800 ft az egyszeri kivonás díja, előre megmondod meddig akarod, ami max 6hónap lehet, amit beírnak a forgalmiba, majd ha letelik akkor automatikusan visszahelyeződik, nem kell csinálni semmit, és onnan ketyeg a súlyadó. ha lejárta előtt akarod újrahasználni akkor újra 1800 a visszahelyezés.
viszont a biztosítóhoz neked kell bemenni, és szüneteltetni, vagy megszüntetni, majd újra megkötni...
sziasztok azt szeretném megkérdezni hogy a mocit hány fokig használhatom most majd evel a hidegel vagy egyáltalán nem?
ijen időbe sült meg tavaj a dugatyú
amugy a mocim:aprilia af1 sport spro limited 160-as polini
2 ütmeü
előre is köszi a választ!
Mivel még új vagyok ebben a témába a tanácsotokat kérném.
Szeptember - Október környékén elraknám a mocit "aludni" nos a következő a kérésem ha kivonom a forgalomból erre az ídőre -biztosítás és teljesítmény adó erre az ídőre kiesik, de viszont ha vissza helyezem visszamenőleg kell valmit fizetnem? vagy csak arra az időre mikor használatban van a gépsárkány?
Ötleteket vagy tapasztalatokat ebben a témában megköszönném...
Nekem már nem gond a téli motorozás, a sózott utak. Az egyik pilóta haverom ajánlotta az ACF-50-net, leápoltam vele a gépet, tuti, hogy nem fogja megenni a rozsda, mégis bátran mehetek vele. Régebben olvastam már erről a cuccról egy amerikai motoros magazinban is, de akkor még nem lehetett kapni Mo-on.
Nem egy ördöngösség, egyszerű az egész, megtakarítod, lefújod és kész. Ha nem akarsz bajlódni vele, akkor biztosan találsz olyan szervízt, ahol megcsinálják. Nézd meg gugliban. :)
Kiszeretném vonatni ideiglenesen a motoromat a forgalombol, csak az okmány irodába kell bemennem?
Illetve mit vigyek magammal mert mindenhol mást irnak!
Segítségeteket előre is köszönöm!
Tárolásnál alkatrészek lekenve (lánc, bovdenek) kipuff vége bedugva, teletank, akksi kivesz szoba hőmérsékleten tárol, szintet elenőriz, vagy scepptöltőre rak, ha lehet a motor középsztenderen, vagy minél egyenletesebben hogy a terhelés egyre jusson, ill a folyadékok szinten álljanak.gumik maxra fújva, (ugyis kicsit eresztenek a tél alatt) kb ennyi... ha kint van letakarni, ha fagyos helyen fagyállót ellenőrizni.. nagyjából ennyi.
Pár jó tanács kéne mivel eljött az idő hogy megy pihenni a robogóm.Az akkumulátorral milyen teendőim vannak? A motor igényel valamilyen kezelést ?
A szélvédelemmel igen jó eséllyel indul az ember a tél ellen.
Minden más megoldás, úgy hogy az egészségedet is figyelembe veszed, megfizethetetlen, ha csak hobbiból motorozol. (Spec téli ruhák, fűthető aláöltözések közel használt robogó áárban vannak
Ötletekre lenne szükségem, remélem tud valaki segíteni. Arra gondoltam, hogy vennék egy kisebb endúrót vagy robogót téli használatra. Mennyire életszerű Budapesten motorozni télen? Gondolom a futárok nem állnak le. Milyen motort javasolnátok? Én hajlanék egy 250-es endúró felé, de a súly és szélvédelem talán jobb lenne egy robogónál. A GS500-on próbáltam a Sava MC32 téli gumit a múlt télen, és egész jónak bizonyult... esetleg egy endúrón terepgumikkal jobban tapadnék?
Szívesen veszek minden tippet vagy hozzászólást!
Kösz,
Zoli
Egész évben 5000ft/hó ért érdeklődni lehet itt vagy a 06 30 575 8216 telefonon.
http://louis-moto.hu/Images/Ci...
Használ valaki ilyet, vagy más gyártótól ilyen téli korróziógátlót?
Tapasztalat?
Mindenhol lefújni (pl. telószár, váz, tank, kipufogó, stb.) oszt jó?
Én tavaly WD40-nel törölgettem át a leömlőket, dobot és egy-két helyet, amit elértem és gondoltam, hogy nem árt egy kis cucc rá az esetleges pára miatt. (Garázsban van a vas, igaz nem fűtött, de szigetelt. ) Az is jó? Miben tudhat többet ez a procycle szer?
Pl.: 2011. 03. 31-ig vonattad ki, akkor 2011. 04. 01-től van forgalomban. Mivel áprilisban történt a változás, ezért majd csak májustól kell súlyadót fizetni.
Ezért éri meg a hónap végével kivonatni és ugyanúgy forgalomba helyezni.
megálsz a piros lámpánál hány fokot kapa benzintank alulról? olyan forró hogy--- mégse robban fel.
Kérdezném azoktól akik otthon szobába tárolják télen a vasat a plazma tv vagy a pálma kert előtt :D hogy milyen nem kivánatos tényező jár a szobában tárolással kapcsban!? (természetsen teljesen tisztitott állapotra gondolok)
Gondolok itt olaj, kipuffogo, benzin szag... tele, vagy üres tankkal rakjátok el, habár én a tele tank párti vagyok, nomeg ha fűtőtesthez közel, vagy mellé rakjátok, a hő milyen hatással lehet? mert azért egy teli benzintankot oldarról fűteni, vagy mondjuk a hátsogumit egy poonton éri hő, stb... várom a tippeket, tapasztalatokat, ötleteket!
Thx
Külföldi motorkerékpárok MO-i forgalombahelyaezését vállaljuk, KEDVEZŐ ÁRON!
Tel: 06-20-502-7175
Téli motortárolás, a versenytársakhoz képeset kedvező áron, biztonságos helyen. Egy telefont megér...
Téli tárolás
Felemelte az okmányiroda 2.300 ft-ra az ideiglenes kivonás díját.
Amúgy a biztosítónak elég elfaxolni a kivont forgalmi fénymásolatát.
viszont a biztosítóhoz neked kell bemenni, és szüneteltetni, vagy megszüntetni, majd újra megkötni...
Ezt a szert ismeri valaki, mennyire hatékony?
http://www.szallerbeckmotor.hu...
ijen időbe sült meg tavaj a dugatyú
amugy a mocim:aprilia af1 sport spro limited 160-as polini
2 ütmeü
előre is köszi a választ!
Mivel még új vagyok ebben a témába a tanácsotokat kérném.
Szeptember - Október környékén elraknám a mocit "aludni" nos a következő a kérésem ha kivonom a forgalomból erre az ídőre -biztosítás és teljesítmény adó erre az ídőre kiesik, de viszont ha vissza helyezem visszamenőleg kell valmit fizetnem? vagy csak arra az időre mikor használatban van a gépsárkány?
Ötleteket vagy tapasztalatokat ebben a témában megköszönném...
Szép napot és széles utat mindenkinek!
Nekem már nem gond a téli motorozás, a sózott utak. Az egyik pilóta haverom ajánlotta az ACF-50-net, leápoltam vele a gépet, tuti, hogy nem fogja megenni a rozsda, mégis bátran mehetek vele. Régebben olvastam már erről a cuccról egy amerikai motoros magazinban is, de akkor még nem lehetett kapni Mo-on.
Nem egy ördöngösség, egyszerű az egész, megtakarítod, lefújod és kész. Ha nem akarsz bajlódni vele, akkor biztosan találsz olyan szervízt, ahol megcsinálják. Nézd meg gugliban. :)