Valaki legyen olyan rendes, és írjon tippet, hogy magnéziumos alumínium blokkhoz milyen fagyállót lenne érdemes használni!
Konkrét márka, és keverési arány is érdekelne.
ST-t ! Nem tud valaki olyan fajin takaróponyvát, ami ilyen nedvszíjjó hatású, osz' nem marad meg benne a pár-A ? Asse baj, ha sok píz, de akko' legalább má' jó l1N ! :)
Üdvözlet motorosok. Szervizünk vállalja motorok szakszerü téli tárolását téliesitését majd tavaszi üzembehelyezését. A motorokat igény szerint töled elhozzuk és tavasszal vissza is szállitjuk hozzád! A tárolás díja havonta 3000ft ami magába foglalja a téliesitést és a tavaszi üzembehelyezést is! A részletekért keressetek minket telefonon vagy emailben részletek a honlapunkon! üdv:tomeeMaxiMotor
Köszönöm a jó tanácsokat.Tudom,hogy augusztus van,de a tél mint olyan bármikor eljöhet.És azt hiszem sőt tudom piros shortban napozó télapóra nem vagyok felkészülve.Mert akkor ezek szerint a télapónak,azért ősz a szakálla mert kiszívta a nap?(a mai naptól nem hiszek a télapóban)
Helló!
A teljesítmény terhelés nélkül értendő, természetesen ha ráakasztod az akkumulátorra nem lesz ekkora a töltési áramerősség. Amúgy előtte rámérhet bárki és megnézheti milyen töltést produkál, nekem még nem okozott problémát.
Sziasztok.Kérdésem lenne.Több helyen olvastam,hallottam de bizonytalan vagyok.Hallott e már valaki olyasmit ha sokat áll egy motor (2-3 hónap-nekem sok ) akkor leragadhat,leragadhatnak e a hengerek a mociban.2.kérdés:mennyi idő után ül le a karbiban a benzinből a dzsuva.Vannak ott fúvókák amik áll.eltömödhetnek,tönkremehetnek.Valakinek tapasztalata?Vagy tudása ez ügyekben?Már majdnem mindegy idénre,lassan go,de jövőre elraktározom a tudást
Hali! Sorry az offért,de láttam az oldaladon,hogy faragtál már dobokat Busára is Vállalnál hasonlót a közeljövőben is? Ha igen,milyen tarifával? Köszi előre is!
Totalbike motordoktor
"Ha száraz, meleg helyen van, nem nagyon érdemes indítgatni, a hidegindítás valóban nagyobb kopásokat okoz... és nem is csak a hengerfal a problémás, hanem a vezérlés stb. Ha pedig mégis beindítjuk, akkor teljesen üzemmelegre kell járatni, hogy az égés során képződő kondenzvíz az olajból is elpárologjon, ne csak a kipufogóból. Ehhez kell legalább 15 perc motorozás, és ennél sokkal több helyben járatás... én nem tenném, ha meleg, száraz helyen van. Nem fog a tél 3 évig tartani, 3-4 hónap pedig egy karbantartott, jól eltárolt motornak nem probléma.
A hetente beindított, félmelegen leállított motornak többet ártunk, mint ha állni hagynánk megfelelő körülmények között."
sziasztok, motorok téli tárolása megoldható lenne nálunk, fűtött garázsban. (van riasztó is) Budapest, Csepel (királyerdő). Ár megegyezés szerint, elérhetőség: ricsiricsi@freemail.hu
Helló!
Én személy szerint egy sima 12 V-os 800 mA-es tápegységet használok töltőként ami tökéletesen megfelel a célnak,mivel rajt lehet hagyni az akksin a kis töltési teljesítménye miatt és kb. 3-400 Ft-ért vettem a használtcikk piacon.
Az akkut nem szoktam kivenni a motorból (minek?) hanem csak ráteszem a sarura a csipeszeket és kész,megjegyzem azért nem szedem ki az akkut mert ha nem havas-jeges az út akkor a motornak mennie kell.
Konkrét márka, és keverési arány is érdekelne.
Milyen tél jóember? augusztus 10. -e van !
Lassan itt a tél mire készüljek fel?
A teljesítmény terhelés nélkül értendő, természetesen ha ráakasztod az akkumulátorra nem lesz ekkora a töltési áramerősség. Amúgy előtte rámérhet bárki és megnézheti milyen töltést produkál, nekem még nem okozott problémát.
Széles utat!
..rajt lehet hagyni az akksin a kis töltési teljesítménye miatt..
800mA-t ?! A legtöbb motor akksinak ez a MAXIMÁLIS töltési mennyisége! A folyamatos töltést adó ún. csepptöltő az kb. tizede ennek.
"Ha száraz, meleg helyen van, nem nagyon érdemes indítgatni, a hidegindítás valóban nagyobb kopásokat okoz... és nem is csak a hengerfal a problémás, hanem a vezérlés stb. Ha pedig mégis beindítjuk, akkor teljesen üzemmelegre kell járatni, hogy az égés során képződő kondenzvíz az olajból is elpárologjon, ne csak a kipufogóból. Ehhez kell legalább 15 perc motorozás, és ennél sokkal több helyben járatás... én nem tenném, ha meleg, száraz helyen van. Nem fog a tél 3 évig tartani, 3-4 hónap pedig egy karbantartott, jól eltárolt motornak nem probléma.
A hetente beindított, félmelegen leállított motornak többet ártunk, mint ha állni hagynánk megfelelő körülmények között."
Úgyhogy hajrá!
Én személy szerint egy sima 12 V-os 800 mA-es tápegységet használok töltőként ami tökéletesen megfelel a célnak,mivel rajt lehet hagyni az akksin a kis töltési teljesítménye miatt és kb. 3-400 Ft-ért vettem a használtcikk piacon.
Az akkut nem szoktam kivenni a motorból (minek?) hanem csak ráteszem a sarura a csipeszeket és kész,megjegyzem azért nem szedem ki az akkut mert ha nem havas-jeges az út akkor a motornak mennie kell.