A hétvégi YETI RACE-en a Michelin garniturák (pilot power power race) mind 62000 be fognak kerülni nem csak a michelin csapatban indulóknak. Azonkívül ott lesz Talma is.
Engem a Continental Road attack-ja érdekelt, annak utánakeresve találtam ezt, Itt pedig van egy viszonylag hosszas angol leírás a Road attackról (is), nem sok rosszat írnak róla.
Ebből kiindulva és ismerve a Superbike magazin "csak az számít, hogy egyenesben hányszor ér le a térded" mentalitását, nagyjából sejthető, hogy mit tudhat a Sport attack.
Jelen pillanatban 50rugo a pár. Rövid idön belül lesz némi árváltozás de nem lesz vészes.
Yamaha World Bp. Soroksári ut 158. 06 1 3581480 118mellék Czikkely Zoli
Continental Road Attack (baloldali):
amolyan sport-túra gumi. Jó kanyarvételi jellemzői vannak (nem kiváló csak jó :) ), határozott tapadása van, ámbár érezhetően szitálja a kormányt, és ha még hideg is, akkor egyenesen bizonytalanná teszi a kanyargást. A nagyon nagy előnye a vízes útfelületen nyújtott teljesítménye: olyankor pontos, kiszámítható, kifogástalan. Viszont nagy hátrányaként muszáj megemlíteni az átlagon felüli kopást.
ContiForce Max (jobb oldali):
Ha nem is szupersport, de mindenképp utcai-sportgumi kategória alatt fut (gurul :P). A kanyarokban meglepően jól viselkedik, utcai sportos használat esetében at egész korrekt kormányreakcióival ésszerű választásnak tűnik, ám pályán csúnyán elmarad a konkurenciától. Ha pályázni akar vki, akkor felejtse el a Continental-t. Viszont mint a RoadAttack vízes körülméynek között bármelyik másik gumival jó eséllyel harcba szállhatna... mint ahogy teszi is. Rohadtul tapad vizen, még csúszáshatár közelében is kiszámíthatóan viselkedik. Az ára talán jobb, mint a konkurenciának és ha egy semlegesen viselkedő abroncs megfelel az embernek, akkor nyugodtan beruházhat egyre. Ha Manchesterben lakik és szeret esőben karikázni akkor egyenes ajánlott. Úgy egyébként nem nagy szám... már ahogy olvastam, hallottam róla
Azt hiszem az 1000-es gixxerre nem fogok ilyet felrakni. Bár kísérletező típus vagyok és R1 yamahán kipróbáltam az avon új viper sport gumit ami ebből a kategóriából a legkeményebb, és tökéletesen működött. Egy délután alatt lekoptattam a széléről a kígyófejet.
Amúgy így nézett ki.
Ebből a típusból csak lágyabbak léteznek a supersport, extrém.
A bal oldali Road Attack az tura sport kategoria.
A jobb oldali Conti Force kimondot Tura gumi. Nekem ez van fent VFR800-on.Oktober végén ezzel mentem az E-ringen 1.33-at 12fokban.
A képen látottakon kivül van sportossabb is Sport Attack.
Sziasztok A véleményetekre vagyok kíváncsi.
Hallott már valaki a continentál motorgumikról valamit jót-rosszat egyaránt. A sperbike magazin mostani számában megemlítik mint az 5 legjobb gumi egyike?????
Ha tud valaki akkor szóljon!!!!
Az elsö- hátso szerelve centirozva 5ezer.
Itt pedig van egy viszonylag hosszas angol leírás a Road attackról (is), nem sok rosszat írnak róla.
Ebből kiindulva és ismerve a Superbike magazin "csak az számít, hogy egyenesben hányszor ér le a térded" mentalitását, nagyjából sejthető, hogy mit tudhat a Sport attack.
A Yamahaban dolgozol?
Yamaha World Bp. Soroksári ut 158. 06 1 3581480 118mellék Czikkely Zoli
A Force Maxnak a két szélén 35mm szélességben nincs minta.
Amugy mi forgalmazzuk.
amolyan sport-túra gumi. Jó kanyarvételi jellemzői vannak (nem kiváló csak jó :) ), határozott tapadása van, ámbár érezhetően szitálja a kormányt, és ha még hideg is, akkor egyenesen bizonytalanná teszi a kanyargást. A nagyon nagy előnye a vízes útfelületen nyújtott teljesítménye: olyankor pontos, kiszámítható, kifogástalan. Viszont nagy hátrányaként muszáj megemlíteni az átlagon felüli kopást.
ContiForce Max (jobb oldali):
Ha nem is szupersport, de mindenképp utcai-sportgumi kategória alatt fut (gurul :P). A kanyarokban meglepően jól viselkedik, utcai sportos használat esetében at egész korrekt kormányreakcióival ésszerű választásnak tűnik, ám pályán csúnyán elmarad a konkurenciától. Ha pályázni akar vki, akkor felejtse el a Continental-t. Viszont mint a RoadAttack vízes körülméynek között bármelyik másik gumival jó eséllyel harcba szállhatna... mint ahogy teszi is. Rohadtul tapad vizen, még csúszáshatár közelében is kiszámíthatóan viselkedik. Az ára talán jobb, mint a konkurenciának és ha egy semlegesen viselkedő abroncs megfelel az embernek, akkor nyugodtan beruházhat egyre. Ha Manchesterben lakik és szeret esőben karikázni akkor egyenes ajánlott. Úgy egyébként nem nagy szám... már ahogy olvastam, hallottam róla
Azt hiszem az 1000-es gixxerre nem fogok ilyet felrakni. Bár kísérletező típus vagyok és R1 yamahán kipróbáltam az avon új viper sport gumit ami ebből a kategóriából a legkeményebb, és tökéletesen működött. Egy délután alatt lekoptattam a széléről a kígyófejet.
Amúgy így nézett ki.
Ebből a típusból csak lágyabbak léteznek a supersport, extrém.
40.000 ft.
A közepe kemény a két szélle puha.
A jobb oldali Conti Force kimondot Tura gumi. Nekem ez van fent VFR800-on.Oktober végén ezzel mentem az E-ringen 1.33-at 12fokban.
A képen látottakon kivül van sportossabb is Sport Attack.
Evvel a gumival gondolom nem kell túl sok kilómétert tekerni?
én nem tenném fel pályára szupersport céllal az tuti...
Hallott már valaki a continentál motorgumikról valamit jót-rosszat egyaránt. A sperbike magazin mostani számában megemlítik mint az 5 legjobb gumi egyike?????
A 2. képen látható gumi elvileg a SZupersport