Skacok, ha már itt van ez a topic, azért rakhatnátok fel fotókat igazti airbrush melőkról amit csináltatok, ne csak csíkozás, meg sima fényezés legyen. Ötleteket keresek. Segíthetnétek. Előre is köszönöm.
Régóta olvasgatom ezt a topikot.
Elszomorít,hogy olyan emberek vállalnak fényező munkát akik csak hírről ismerik a szakmát,átverve a motorosokat elhitetik magukról,hogy ők mekkora szakemberek!
Aztán mikor kész a "meló" legszívesebben kidobná az ember a kukába idomostul.
(Nem peppe1000-ről beszélek)
Éppen ezért gondoltam ,hogy írok pár sort.
Ha valakinek hasonló problémája akadt,és nem talál jó szakembert szívesen segítünk !
Esztergomtól 15 percre van a műhelyünk.
Autót motort egyaránt fényezünk profi minőségben fényezőkabinban.
Nem Airbrus-olunk csak fényezünk/matricázunk.Nem is vagyunk a legolcsóbbak de a földön járunk az árakkal.
Tamás ZX10-e is azért lett ilyen "minőségű" mert a Tátra túra előtt egy nappal, az utcán, újságpapír/ragszallag/5000Ft spray festék módszerrel készítettem
1Fazon! Ez az árnyékolás technika, odabasz!
Most mutattam a képeket egy ismerősömnek, azt mondja valami hasonlót szeretne, csak piros fehér összetétellel. Kérdezd már meg a mestert bevállalná-e Tomi barátom, 1098-át?
Te a szerencsesek koze tartozol!
En elmondtam a kisgyereknek mi a baj ,es meg neki all feljebb!
Meg veletlenul sem jutott eszebe ,hogy te fasz hozdd vissza es megoldjuk ,
DISPENSER....
most fújattam át, de nem a lakk repedezett be, hanem az alatta lévő festék....
pénzt adtam érte, de visszavittem és garanciában megcsinálják.
most teljesen lecsiszolják és újrafestik...
picivel szebb mint amit mi csináltunk.....
mondjuk mi egy tálca sör után vettünk ecsetet a kezünkbe és átfestettük az arót műszaki előtt
a fülke még valahogy ki is nézett, de amire a platóhoz értünk már bort is bontottunk, na azon több volt a folyás mint a sima rész
de átment műszakin, szóval elértük a célt
Köszi!