Egy kis segítséget kérnék, szintereztetni szeretnék, de eddig soha nem csináltattam ilyet. Milyen alkatrészeket érdemes? Felnit, kormányt és kitámasztót szeretnék megcsináltatni. Milyen vastag egy ilyen réteg? Nekem a kormányon és a lámpatartón vannak pici pont jelölések gyárilag, ezt a szinter eltakarja majd?
Valaki festett már le motor blokkot? Le akarom fényezni a Ducati SS blokkját, ugye az nem alu hanem valami öntvényből van. Nézegettem a VHT termékeit, egész jónak tűnik. Bár ettől a spray-vel lefújom dologtól kicsit idegenkedek, de minden videoban tok profi a végeredmény, főleg ha utána bevagjak a sütőbe is. Gondolom először egy motorblokk homokszoras, zsírtalanitas, majd van a alapozó festeke VHT-nek, aztán rá a szín majd végül a lakk. Szerintetek ez jó megoldás lehet? Van tapasztalata valakinek ezzel? Viszont Magyarországon nem annyira találok ilyen termeket, valaki tudja hogy egyáltalán kapható e? Vagy egyéb tipp a festesre?
hello
Kerdes:
Egy sarvedőt lecsiszoltam, alapozo sprevel -vel lefujtam 2 x.
most ezt kell meg vizes 1000-es 2000-es csiszolopapairral csiszolnom simara, vagy sprezhetem a festeket az alapozora egyből,,????
Fóliára nekem arany árat mondtak, 80-100.000 mert elvileg a színes fólia nagyon drága.. nem tudom sajnos ehhez a foliazos fenyezos sztorihoz nm értek :/
Csak az SS váza laposabb ezáltal jobb kiindulási alap, viszont motor típustól függetlenül akkor is fényeznem kell a lehető legegyszerűbb módon hogy a forgalmiban meg átalakítás előtt a jövőbeli szín szerepeljen
Szeretnek segítséget kérni, télen átalakítom a motorom, és másik színe lesz. Nekem is friss a műszaki, tehat NKH-s szemlére viszem.
Kérdésem az lenne, hogy van valami tippetek, hogy mivel fújjam le az eredeti gyári Ducati idom szettet, hogy a legkevesebb “károsodás” érje? Ha minden jól megy akkor maximum 2 évente a műszakin lesz szükség a gyári idom szettre hogy valamennyire hasonlítson a gyári motorra, de azért meg sem szeretném szet cseszni a gyari idomot, de 100ezret sem költenek arra hogy iszonyat profi lakkozott fényezése legyen mert ugye ez csak a szemlehez kell aztán bekerül a garázs sarkába. Arra gondoltam hogy ha veszek sima bázis spray-t azzal “parasztba” lefujom és úgy tudom azt nitroval később le lehet szedni. Vagy van erre valakinek ötlete hogy ezt a felesleges de sajnos szükséges műveletet hogy lehet a legolcsóbban kihozni? Hallottam olyat is hogy van vmi forma leválasztó spray, amit a festék alá kell fújni és később ezzel együtt tökéletesen leszedhető a gyári időkről a festék. Illetve esetleg tudja valaki hogy az NKH-nal mennyire kötnek abba bele, hogy ha én festem le otthon spray-vel a motort és valószínűleg kurva ronda fényezése lesz?
No végül az Oldtimernél hihetetlen jófejek voltak és beszámították a bontatlan cuccaim. Úgyhogy került a házhoz egy gallonos Por strip. Isten áldása a cucc. Egy felnit 5 réteg festéket 3 deciből le is bírtam csupaszítani. Persze ha olyan spórosan csinálja valaki mint én azért kell kapargászni.
Gyári por festés - akril - lakkos. Legalábbis küzdelmem során így vettem észre, szóval lakkal együtt 4 réteg van rajta. 3 óra homokolós móka alig vezetett eredményre szóval nem.
Hevíteni annyira nem merem az alut.
Száraz jég? Ez a módszer még nem került elém?!
Igen az por15 termékek faszák. Metal prepare-t használom is. Jelenleg is van egy tankfelújító szettem 45literesehz bontatlan. Porosodik de amikor 25ezret kicsengettem érte filléreké nem szórom el árába meg nem érdeklik az embert. Ugyanez a bajom a maróval is, amennyit vennem kéne belőle annyiból 2 garnitúra felnit veszek helyette :/ Végesetben az lesz.
Uraim, festékmarás téma. Van valakinek valami jó bevált módszere amivel ezt még véghez lehet vinni? Jelenleg kivitelezhető hatékony vegyszer kéne.
A régi kromofág tudom jó volt, de már az üveges valósan festékmarásra képeset nem lehet kapni mert ugye valami engedélyköteles összetevője volt.
Az új semmit sem ér. Kipróbáltam vagy 2 gélt egyik se hozta a vártat kb mint az aceton megmarta utána visszakötött sőt a rászáradt gél utána macerább lett mint a lakk.
Videókba látom, hogy külföldön ez nem probléma ott fura mód működnek a csodaszerek de itthon nem találok nyerő terméket.
Az se érdekelne ha 5ezer egy liter csak tudjam, hogy tényleg teszi a dolgát.
Ötletek?
Szia! Pont most csináltam! 2 lehetőség van! Vagy nkh műszaki szemle majd okmány iroda vagy friss műszaki és okmányiroda! Mindkét esetben forgalmi csere 6000ft
A pontokat lecsiszolod vagy lemosod nitroval