Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Porfestés vastag de nem vastagabb mint a festés
A pontokat lecsiszolod vagy lemosod nitroval
Sziasztok!

Egy kis segítséget kérnék, szintereztetni szeretnék, de eddig soha nem csináltattam ilyet. Milyen alkatrészeket érdemes? Felnit, kormányt és kitámasztót szeretnék megcsináltatni. Milyen vastag egy ilyen réteg? Nekem a kormányon és a lámpatartón vannak pici pont jelölések gyárilag, ezt a szinter eltakarja majd?
Szia! Sikerült azóta? - ha esetleg nem, akkor keress nyugodtan! :)
Szevasztok!

Valaki festett már le motor blokkot? Le akarom fényezni a Ducati SS blokkját, ugye az nem alu hanem valami öntvényből van. Nézegettem a VHT termékeit, egész jónak tűnik. Bár ettől a spray-vel lefújom dologtól kicsit idegenkedek, de minden videoban tok profi a végeredmény, főleg ha utána bevagjak a sütőbe is. Gondolom először egy motorblokk homokszoras, zsírtalanitas, majd van a alapozó festeke VHT-nek, aztán rá a szín majd végül a lakk. Szerintetek ez jó megoldás lehet? Van tapasztalata valakinek ezzel? Viszont Magyarországon nem annyira találok ilyen termeket, valaki tudja hogy egyáltalán kapható e? Vagy egyéb tipp a festesre?

Koszii
Sziasztok! Alumíniun küllős felnit fújt már valaki?Mik a tapasztalatok vele?
hello
Kerdes:
Egy sarvedőt lecsiszoltam, alapozo sprevel -vel lefujtam 2 x.
most ezt kell meg vizes 1000-es 2000-es csiszolopapairral csiszolnom simara, vagy sprezhetem a festeket az alapozora egyből,,????
NKH leszarja a fényezés minőségét
Fóliára nekem arany árat mondtak, 80-100.000 mert elvileg a színes fólia nagyon drága.. nem tudom sajnos ehhez a foliazos fenyezos sztorihoz nm értek :/
A formaleválasztótól garantáltan ocsmány lesz a fényezés.
Van gumi spray az lehúzható.
Vagy simán fóliáznám.
Csak az SS váza laposabb ezáltal jobb kiindulási alap, viszont motor típustól függetlenül akkor is fényeznem kell a lehető legegyszerűbb módon hogy a forgalmiban meg átalakítás előtt a jövőbeli szín szerepeljen
Lehet egyszerűbb lett volna egy 620ie-t átalakítani, mint egy ss-t.
Sziasztok!

Szeretnek segítséget kérni, télen átalakítom a motorom, és másik színe lesz. Nekem is friss a műszaki, tehat NKH-s szemlére viszem.
Kérdésem az lenne, hogy van valami tippetek, hogy mivel fújjam le az eredeti gyári Ducati idom szettet, hogy a legkevesebb “károsodás” érje? Ha minden jól megy akkor maximum 2 évente a műszakin lesz szükség a gyári idom szettre hogy valamennyire hasonlítson a gyári motorra, de azért meg sem szeretném szet cseszni a gyari idomot, de 100ezret sem költenek arra hogy iszonyat profi lakkozott fényezése legyen mert ugye ez csak a szemlehez kell aztán bekerül a garázs sarkába. Arra gondoltam hogy ha veszek sima bázis spray-t azzal “parasztba” lefujom és úgy tudom azt nitroval később le lehet szedni. Vagy van erre valakinek ötlete hogy ezt a felesleges de sajnos szükséges műveletet hogy lehet a legolcsóbban kihozni? Hallottam olyat is hogy van vmi forma leválasztó spray, amit a festék alá kell fújni és később ezzel együtt tökéletesen leszedhető a gyári időkről a festék. Illetve esetleg tudja valaki hogy az NKH-nal mennyire kötnek abba bele, hogy ha én festem le otthon spray-vel a motort és valószínűleg kurva ronda fényezése lesz?

Kosziii üdv
Sziasztok!

Budapesten keresnék fényezőt. Egy antenna ház fényezéséről lenne szó. Tudtok ajánlani valakit?

Köszi!
W.
No végül az Oldtimernél hihetetlen jófejek voltak és beszámították a bontatlan cuccaim. Úgyhogy került a házhoz egy gallonos Por strip. Isten áldása a cucc. Egy felnit 5 réteg festéket 3 deciből le is bírtam csupaszítani. Persze ha olyan spórosan csinálja valaki mint én azért kell kapargászni.
Nem annyira elterjedt nálunk. De hogy tetozzem van még diohéjbol készült 'homokszoras '
Gyári por festés - akril - lakkos. Legalábbis küzdelmem során így vettem észre, szóval lakkal együtt 4 réteg van rajta. 3 óra homokolós móka alig vezetett eredményre szóval nem.
Hevíteni annyira nem merem az alut.
Száraz jég? Ez a módszer még nem került elém?!
Igen az por15 termékek faszák. Metal prepare-t használom is. Jelenleg is van egy tankfelújító szettem 45literesehz bontatlan. Porosodik de amikor 25ezret kicsengettem érte filléreké nem szórom el árába meg nem érdeklik az embert. Ugyanez a bajom a maróval is, amennyit vennem kéne belőle annyiból 2 garnitúra felnit veszek helyette :/ Végesetben az lesz.
Homok szórás ???szaraz jég? Ha fém felület
Ezt a terméket még nem használtam de más termékeikkel meg voltam elégedve, videók igéretesek róla, erdeklödj utána.
http://oldtimerperfekt.hu/term...
Uraim, festékmarás téma. Van valakinek valami jó bevált módszere amivel ezt még véghez lehet vinni? Jelenleg kivitelezhető hatékony vegyszer kéne.
A régi kromofág tudom jó volt, de már az üveges valósan festékmarásra képeset nem lehet kapni mert ugye valami engedélyköteles összetevője volt.
Az új semmit sem ér. Kipróbáltam vagy 2 gélt egyik se hozta a vártat kb mint az aceton megmarta utána visszakötött sőt a rászáradt gél utána macerább lett mint a lakk.
Videókba látom, hogy külföldön ez nem probléma ott fura mód működnek a csodaszerek de itthon nem találok nyerő terméket.
Az se érdekelne ha 5ezer egy liter csak tudjam, hogy tényleg teszi a dolgát.
Ötletek?
Sziasztok, nyiregy kornyeken tudtok jo airbrushost aki igenyes a munkajara?
6 napja vizsgázott...
Nincs mit! Én mondjuk addig más színnel használtam még nem járt le a műszakim és csak utánna írattam át!
Köszi szépen
Szia! Pont most csináltam! 2 lehetőség van! Vagy nkh műszaki szemle majd okmány iroda vagy friss műszaki és okmányiroda! Mindkét esetben forgalmi csere 6000ft