Egy tapasztalatot szeretnék megosztani veletek hátha jól jön valakinek. Sajna a mocimat eldobtam és enyhén szarúl nézet ki. Elgondolkoztam az ezután járó dolgokkal na most hogyan csináltatom meg és kivel meg mikor és stb amikor ezután szokott lenni. Keresgéltem a neten és szerencsémre rátaláltam egy olyan cégre akik motorfényezéssel foglalkoznak felhívtam őket és mondták hogy nekem csak az a dolgom hogy szedjem le a műanyagokat, a többit intézik és jönnek érte elszállítják. Na már nekem a munkám miatt ez is gondot okozót volna mert késő estig dolgozom meg havert kellet volna megkérni hogy vigyük már el nekik az idomokat. Eljöttek érte elvitték az idomokat intézték a műanyag javítást és a matricák pótlását. Kb eltelt 1 hét és hozták vissza a moci elemeket, amikor megláttam őket hát nagyon szépek lettek az idomok, lakkozásban borotválkozni lehet. Pedig már azt hittem hogy sose lesz olyan a bringám mint volt, de tévedtem mintha misem történt volna. Ez elég érzékeny dolog szerintem egy motoros ember életébe. Itt a cím ha kell valakinek www.fenyezo.mlap.hu
Nem nincs rajta sérült diom elsö sárvédö fejidom hütöidom oldalidomok újak de a tank müanyag és még a matricát is le dobja magárol. éérdekkelne a dolog.komplett motor sok sok felirattal szinnel logokkal rajtszámmal stb nem egyszerü! ja és a végén lakkozni lehet? minden idom müanyag. Mennyi garancia van rá hogy nem jön le magátol a fényezés?
hello. festő mesterek. szeretnék egy árajánlatot kérni. kinél mennyibe fájna egy k6 os 750 gsx-r fekete felnijének kékre fényezése? olyan színüre szeretném mint a k6 os 600 as gyári kékje. előre is köszi
Üdv!
Ma megpróbálom elküldeni a képeket a sérült idomról az új címre, ha nem mennek el mégsem akkor ide felteszek párat. Ezek csak a hasidomról készültek amit ragasztani is kellene mert a rögzítő fülek letörtek. A fejidomon csak csúszásnyomok vannak és még az ülés bal oldala sérült még. A robogó teljes életnagyságban az adatlapomon illetve a galériámban látható.
Sziasztok, üdv Mindenkinek!
Egy pár kérdéssel fordulnék hozzátok. Részben pénzhiány miatt, részben pedig, mert szeretnék megtanulni hobbi szinten fényezni, elkezdtem átfesteni a motoromat (galériák az adatlapomon). Sajnos amikor azt hittem, hogy a fényezés jól sikerült, és "csak" egy helyen kell egy kis lakkmegfolyást kijavítani, elég nagy gondom adódott. A lakk nem tudott kikeményedni, még egy hét eltelte után is ragadt, ha belenyomtam az ujjam, benn maradt a lenyomata. Mint utólag a festékboltban kiderült, a lakkhoz kapott edzőt nem használtam fel időben, a vásárlás és a festés közt kb 1,5 hónap telt el, és ennyi idő alatt az edző a műanyag flakonban tönkrement (a boltban az időkorlátot nem említették, én pedig hülye fejjel nem kérdeztem rá...) Uh le kell szednem a lakkot, de talán szerencsémre a sima benzin oldja és a festéket nem bántja. A kérdésem az volna, hogy nem baj az, ha a lakkot nem közvetlenül a festés után fújom fel? Ahogy olvastam a Kertai féle fényező könyvben és a festékboltban is ezt mondták, az utolsó festékréteg után kell várni egy kicsit (fél órát), és utána kell felmennie a lakknak, hogy erős legyen a "kapcsolat" a két anyag között, de szeretném, ha a matrica rá lenne lakkozva a tankra, mint ahogy gyárilag is volt. Az airbrush- nál valami speckó lakkot használnak, hisz ott telik el bőven idő a lakk felfújása és a festék fújása között? Nem pattogzik le a lakk könnyebben, ha a festék felfújása és a lakk felfújása között több idő, akár egy két nap telik el? Köszi előre is a válaszokat és türelmet még tavaszig:)! Sziasztok!
Szia!
Küldök majd de nem tudom most hova tettem a képeket amiket csináltam, mert újra kellett rakni a gépet. Majd megkeresem vagy csinálok újabb képeket aztán küldöm.
Mennyibe fájt ez neked? Én is most akarom fújatni!