Nem tudnátok kb hogy egy ilyen gyári metálkék fényezés meg ugye matricás mennyibe fájna?
Csakúgy saccra, remélem 50-60ból kijön cakpak. De lehet elvagyok tévedve.
Vagy jobb ha fényezőre bízom az egészet? Elég gáz meló, lehet el sem válalja, mert azt is hallotam, hogy(legalábbis errefelé némelyik) kókány munkával nem foglalkoznak
Üdv! Tanács kellene! A tankon elég durván repdezett a lakk (gondolom ráfujtak nitrolakkot mielőt kikeményedett volna az alsó festék), hogy lehetne ezt megoldani, gondolom legegyszerűbb a homokfujás, és akkor előről minden... A másik a fejidom amin valami gagyi festék van, akril lakkal, ami sosem keméyedik ki, szintén sprés dolog:S. és ezzel mit kellene tenni? Kösz előre is
Hello Urak!
Az lenne a kérdésem tudnátok-e abban segíteni, hogy mibe fájhat egy busa fényezése. Most (talán)gyári festék és matrica van rajta...
Mennyi, ha két színből áll? És mennyi, ha egy kis airbrush is közrejátszik? Van két oldala, egy fejidom, a tank és a farok. Olyan emberkék is írhatnak, akik hobbiszinten űzik ezt, de jól. :-) üdv: K
E-mail: busachris@gmail.com (most ilyen)
Helló!
Van egy cagiva mitom, és a felnit fényezni szeretném. Eddig azok tetszettek amelyiknek a pereme polirozva van, a "küllők" pedig feketék. Mivel tudszám szép, tükör hatásúra lepolirozni? Vizpapirral?
Meg a mostani festéket le akarom róla szedni, brigéciolra gondoltam :)
Ez az alut és a lemezt nem bántja?
Oszi!
Ez a 3M,meddig hőálló?Érdekelne mivel haverom most keres,csak az egyik nem vízálló, a másik nem hőálló,a harmadik szimplán sz@r.
Ja és merev lesz mint állat, vagy lesz benne egy picit rugalmasság?
Köszi a válaszokat.
Ki a faszom vagy Te nyomorék?
Triumph: Polirozás elött áll, az a natur lakk, ugyhogy kuss.
CBR: kiscsávó Te sosem hibázol? Évi 30-35 motort festek le, majd ugyanennyi sisakot, majd 10000 db DVD-t és számos autót airbrush-ra, azt hiszem néha én is hibázhatok, mivel nem vagyok sem gép, sem robot... Ha valami problémád van, esetleg mondd nekem, ne a hátam mögött pocskondiázz! 30/ 270 82 34
Már az anyagban a drót...midegyik 2 oldalról 2-2 db-al..A zöld darabot meg én vágtam a helyére..ráadásul kotyogott a helyén mert rövidre vágtam.A festés utáni ról nincs kép de felesleges is...feszigettem de meg sem moccant inkább ott nyekeltt ahál ellentartottam.A többi ami nem let fotózva csak simán elrepedés volt de még tartotta a többi része.Azok is dróttal javítva meg több helyen ahol később elpattanhatna.
Fémdetektor kiakadna de legalább masszív!
Esetleg próbáld ki valamin aztán ha sikerül élesben is!
Több ponton pillanat ragasztóval pontosan összeilleszted..aztán vékony drótot vágsz több darabot kb 1cm vagy rövidebb azt a törésre kersztben ráteszed és forrasztópákával melegíted...ahogy melegszik szépen belesüpped a műanygba..aztán csak össze kell húzni a helyét és csiszolni...olyan sűrűn ismételni ahogy gondolod...így benne lesz az anyagban a drót és ott nem tud eltörni még 1x.HA ügyes vagy meg sem látszik a helye.
Sokszor felesleges műanyagoshoz menni mert kis apróságért is lehúzza az embert!
Aki meg kókányolásnak monja ezt nézze meg élőben az első sárvédőm és keresse meg a helyét hogy hol van pótólva és javítva ..ha megvan akkor kap egy
A triumph tank messziről jól néz ki, viszont az egyik képen elég narancsos az alja, az utolsó képen látszik, hogy a feliratok nem szimmetrikusak. Én nem tettem volna fel ezeket a képeket
Mondjuk a Busa esetében egy kétrétegű gyöngyházbordóra?