Szombathely környékén valaki, aki óccóért megcsinálná 3 idom fényezését? Vagy esetleg fényezési tippeket is szívesen veszek, nem akarok sokat költeni rá, meg tudnánk mi is csinálni, cucc van, de a szaktudás kevés
azon agyalok, hogy nem festeném az idomokat a gépen hanem öntapadós fóliával bevonnám
egy endurot amit heti rendszerességgel eldobálok kár festeni.......
ennek a fóliázásnak van valami buktatója?
köszi!
Ha bárkinek van sérült, vagy csak újrafényezésre szoruló idoma, keressen bátran, gyors határidővel vállalom idomok hegesztését, ragasztását valamint fényezését, polírozását. Ha kell el is megyek az idomokért.
Képeket hamarosan rakok föl.
Szia! Ha a felnidet szeretnéd átfújni, és a gyári szín / festék/ van még rajta , és nem sérült sehol, abban az esetben ha megfelelő csisz papírral becsiszolod akkor ráfújhatsz . De csak is abban az esetben! Mivel a gyárban már elvégezték a megfelelő alapozást + ráment a fedőréteg is. De ha alura szeretnél ráfújni az már más történet de kivitelezhető. Megfelelő füller ráfújása után, már átfesthető a felület. Remélem segítettem... Üdv.
Sziasztok, üdv Mindenkinek!
Egy pár kérdéssel fordulnék hozzátok. Részben pénzhiány miatt, részben pedig, mert szeretnék megtanulni hobbi szinten fényezni, elkezdtem átfesteni a motoromat (galériák az adatlapomon). Sajnos amikor azt hittem, hogy a fényezés jól sikerült, és "csak" egy helyen kell egy kis lakkmegfolyást kijavítani, elég nagy gondom adódott. A lakk nem tudott kikeményedni, még egy hét eltelte után is ragadt, ha belenyomtam az ujjam, benn maradt a lenyomata. Mint utólag a festékboltban kiderült, a lakkhoz kapott edzőt nem használtam fel időben, a vásárlás és a festés közt kb 1,5 hónap telt el, és ennyi idő alatt az edző a műanyag flakonban tönkrement (a boltban az időkorlátot nem említették, én pedig hülye fejjel nem kérdeztem rá...) Uh le kell szednem a lakkot, de talán szerencsémre a sima benzin oldja és a festéket nem bántja. A kérdésem az volna, hogy nem baj az, ha a lakkot nem közvetlenül a festés után fújom fel? Ahogy olvastam a Kertai féle fényező könyvben és a festékboltban is ezt mondták, az utolsó festékréteg után kell várni egy kicsit (fél órát), és utána kell felmennie a lakknak, hogy erős legyen a "kapcsolat" a két anyag között, de szeretném, ha a matrica rá lenne lakkozva a tankra, mint ahogy gyárilag is volt. Az airbrush- nál valami speckó lakkot használnak, hisz ott telik el bőven idő a lakk felfújása és a festék fújása között? Nem pattogzik le a lakk könnyebben, ha a festék felfújása és a lakk felfújása között több idő, akár egy két nap telik el? Köszi előre is a válaszokat és türelmet még tavaszig:)! Sziasztok!
Sima festékkel lefújod a felnidet, és meg sem áll rajta. Speckó alapozót kell az alu anyagokhoz használni, mert nem fog megtapadni rajta. A szórógittet, akkor nem is említem. Amúgy meg 10-ért mind a két felnit bármilyen színben porfestik bárhol, ami sokkal tartósabb...
Bocs de a melómtól kivagyok teljesen. két szín fújás tigris mintába 90.000 és plusz a matricák pótlása az 8000 Ft kompletten nagyon baráti volt szerintem. Dumáltam több fényezővel egy szín fújását 100.000 Ft alatt nem is akartak velem szóba állni, és ráadásul még szaladgáltam volna mint a fába szorult féreg és még ráadásul általában autókkal foglalkoznak a fényezők és ők meg csak motor fényezéssel foglalkoznak. Referenciát is láttam róluk ez pont elég volt nekem a bizalomhoz.
Szivesen teszek fel par kepet!
a ZX9-es forumon megtalalod.
Epp vele fenyeztetem ujra Seducertt hanyadek munkajat!
1 hanyas a munkaja!
Tapasztalatbol irom!
Berepedezett a lakk? remélem pénzt nem adtál a munkáért?
Vagy átt akarod lakkozni.
egy endurot amit heti rendszerességgel eldobálok kár festeni.......
ennek a fóliázásnak van valami buktatója?
köszi!
Ha bárkinek van sérült, vagy csak újrafényezésre szoruló idoma, keressen bátran, gyors határidővel vállalom idomok hegesztését, ragasztását valamint fényezését, polírozását. Ha kell el is megyek az idomokért.
Képeket hamarosan rakok föl.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Egy pár kérdéssel fordulnék hozzátok. Részben pénzhiány miatt, részben pedig, mert szeretnék megtanulni hobbi szinten fényezni, elkezdtem átfesteni a motoromat (galériák az adatlapomon). Sajnos amikor azt hittem, hogy a fényezés jól sikerült, és "csak" egy helyen kell egy kis lakkmegfolyást kijavítani, elég nagy gondom adódott. A lakk nem tudott kikeményedni, még egy hét eltelte után is ragadt, ha belenyomtam az ujjam, benn maradt a lenyomata. Mint utólag a festékboltban kiderült, a lakkhoz kapott edzőt nem használtam fel időben, a vásárlás és a festés közt kb 1,5 hónap telt el, és ennyi idő alatt az edző a műanyag flakonban tönkrement (a boltban az időkorlátot nem említették, én pedig hülye fejjel nem kérdeztem rá...) Uh le kell szednem a lakkot, de talán szerencsémre a sima benzin oldja és a festéket nem bántja. A kérdésem az volna, hogy nem baj az, ha a lakkot nem közvetlenül a festés után fújom fel? Ahogy olvastam a Kertai féle fényező könyvben és a festékboltban is ezt mondták, az utolsó festékréteg után kell várni egy kicsit (fél órát), és utána kell felmennie a lakknak, hogy erős legyen a "kapcsolat" a két anyag között, de szeretném, ha a matrica rá lenne lakkozva a tankra, mint ahogy gyárilag is volt. Az airbrush- nál valami speckó lakkot használnak, hisz ott telik el bőven idő a lakk felfújása és a festék fújása között? Nem pattogzik le a lakk könnyebben, ha a festék felfújása és a lakk felfújása között több idő, akár egy két nap telik el? Köszi előre is a válaszokat és türelmet még tavaszig:)! Sziasztok!
Bocs de a melómtól kivagyok teljesen. két szín fújás tigris mintába 90.000 és plusz a matricák pótlása az 8000 Ft kompletten nagyon baráti volt szerintem. Dumáltam több fényezővel egy szín fújását 100.000 Ft alatt nem is akartak velem szóba állni, és ráadásul még szaladgáltam volna mint a fába szorult féreg és még ráadásul általában autókkal foglalkoznak a fényezők és ők meg csak motor fényezéssel foglalkoznak. Referenciát is láttam róluk ez pont elég volt nekem a bizalomhoz.