a prizma a sima műszakin is kell
amióta fotóznak egyik se kockáztatja az állását
nekem a fim endúró gumikon az e-betűt is fotózták mivel a képen eléggé látszok hogy bütykös a gumi
pedig be sem indították leszarták van-e index meg világítás stb
Honosításnál mit néznek az NKH-nál? Csak körbefotózzák, lepapírozzák? (kopott gumi, nincs prizma, egyik index nem villog, ezekre csak később lenne idő, de 2 hét múlva viszem a "honosításra") Köszi.
Sziasztok!
Lenne egy spéci helyzetem:
Van egy 2016 februári vasam. Én vagyok a 2. tulaj, km kb 3e éppen. Ja, ami még fontos: Németországban dolgozom / élek pár éve már. Ha teszemazt jövőre visszaköltöznék Mo-ra, milyen költségekkel számoljak? Vagy oldjam meg valahogy és hagyjam rajta a német rendszámot?
Hát ilyen négyhengeres izét. z750. Már itt is van, csak a rendszámozás van hátra, de télre már minek. Közben már utána jártam, van rajta érvényes műszaki, és csak "honosítani kell", ahogy mondod. :)
Sziasztok! Lenne egy gyors kérdésem. Lehet hogy vennék egy olasz pályamotort. Elvileg vannak papírjai. Kedden mennénk le érte, de az nov 1 ünnep. Azt mondták hogy lehet hogy be kellene mennünk valami hivatalba ott és ezt bejelenteni. Lehetséges hogy így van? vagy mi ennek a folyamata?
Meg is nézték elvileg patika a motor de majd ha én látom akkor derül ki. Én minden apróságra allergiás vagyok Azt hogy meg ennyibe kerül hát nem tudok mit kezdeni vele, és ez egy jó ár ha körülnézel. Itthon meg amit kérnek az a vicc kategória. 2.6-2.8-akat kérnek ugyanilyen motorért. Szerinted akkor nem túlzás mert kurvára az Inkább ezt megveszem ennyiért és lepapírozom és akkor még mindig ott tartok hogy nagy duzzogva 2.45-ből megvagyok Szóval ha így nézed akkor szerintem jobban járok mint itthon, főleg hogy itthon leélik a dolgokat elég hamar és szarnak rá. Persze tisztelet a kivételnek de hát ez ilyen
Lehet hogy igazad van nem tudom. Mivel én még egy ilyen projektben sem vettem részt így nem tudhatom. De ez kb olyan mint amikor a gyereknek azt mondod hogy "Ne fogd meg mert forró" előbb utóbb meg fogja akkor is fogni és rájön maga is.
Pedig pont az lenne a lényeg, meg sem akarok mozdulni, úgy már nem éri meg. Makói cég 350 fonttért felveszi kint és leteszi a ház előtt. Nem saját részre lesz amúgy, arra marad még a k5
Németben meg az a baj, hogy nincs választék olyanból, ami kellene. Vagy drága.
Jah és nem aszondom ne vedd meg csak jól meg kell nézni ami bajos innen magyarországról.
Ki kell menni érte,de az meg elég sok,így elolvadhat az árelőny egy német importossal szemben.
Jah,én is a streethez vettem a csavarkészletet,ez még nem gáz egy idomos motornál,inkább a csatlakozók az elektromos rendszerben.Az anglius is gyárilag telenyomja minden csatiját speciális zsírral.Ilyet japon még nem láttam.
Fékpadon viszont volt a gép.
amióta fotóznak egyik se kockáztatja az állását
nekem a fim endúró gumikon az e-betűt is fotózták mivel a képen eléggé látszok hogy bütykös a gumi
pedig be sem indították leszarták van-e index meg világítás stb
Lenne egy spéci helyzetem:
Van egy 2016 februári vasam. Én vagyok a 2. tulaj, km kb 3e éppen. Ja, ami még fontos: Németországban dolgozom / élek pár éve már. Ha teszemazt jövőre visszaköltöznék Mo-ra, milyen költségekkel számoljak? Vagy oldjam meg valahogy és hagyjam rajta a német rendszámot?
Legalább kérj egy videót hogy beindul.
A hondávalküzdöttünk vagy 2 órát mire beröffen.
Németben meg az a baj, hogy nincs választék olyanból, ami kellene. Vagy drága.
Ki kell menni érte,de az meg elég sok,így elolvadhat az árelőny egy német importossal szemben.
Pár éves motorokat néztem, tizenpárezer km-rel, küldettem részletes fotókat, szalonállapotúnak tűnnek.