Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Belefér az, csak nem 640-est kell venni
Az LC4 nem fér bele a 35 kW-ba.... az FMX pedig elég semmilyen motor, a többi mellett elbújhat. Yamaha XT 660 X-et ajánlom. SM is, szép is, költségmentes is.
Próbáltad már a két motor közül bármelyiket is?
Külföldi a motor? Van eredeti külföldi forgalmija, csak még nem lett lepapírozva mióta itthon van? Vagy magyar a motor? Volt már valaha forgalomban?
Elég sok kérdést nem tisztáztál, így lehetetlen megválaszolni a kérdéseidet.
Hellosztok! Nem találtam ennél alkalmasabbnak tűnő topikot a kérdésemhez, és bevallom, lusta voltam visszaolvasgatni is... Abban bízok, hogy valaki tud csípőből adni egy egyszerű választ egy viszonylag egyszerű kérdésre, ami a következő:

Mennyibe kerülhet kb. lepapíroztatni egy 93-as 125ös(2t -kb. 15-20 kw) yamaha tdr-t?

Jelenleg 50esként használt, van is kötve "biztosítás" rá, persze hiányos adatokkal... Itt jön a további két kevésbé fontos ámde bonyolultabb kérdés.. Ebből lehet probléma a későbbiekben, vagy a hivatalos ügyintézés során? Illetve milyen papírokra van szükség a motorról, hogy rendszámoztatható legyen? Köszi előre is! Üdv
Sziasztok.

Szeretném lecserélni a paripámat, egy Honda FMX-re, vagy Ktm 640Lc4-re, ill. Sm-re.
Jelenleg A2-m van, tehát 35Kw-os papírokkal kellene.
Tud nekem valaki ebben segíteni?
Természetesen külföldről.

Elöre is köszönöm az Infokat.
Széles utat.
Nekem bele van pecsételve a ebbe a könyvbe,az elejére!
Kocsiknál meg mindig bele van ha már ki van vonatva!
Probáld meg!Sok sikert hozzá.
Én szeretem az RMX-emet.
Abszolút nem szervízigényes gépek, egyetlen egy konstrukciós hibájuk van az pedig a Power szelep.
De én az enyémet szétszedtem csavarra.
Újra van fényezve, vezetékelve, kapott új P.szelepet, dugót, levegőszűröt, egy csapat szimeringet... Stb.
Még bejáratós.
Van hozzá sm-szettem is, csak egy kis időt kellene rászáni, és hozzá alakítani.
Ha meg tudod oldani, szerintem probálj ki egy endúrót is, nagyon kényelmesek, és a világból kimennek.
Az sm-el meg csak csínján mert egy jó Ktm pillanat alatt keréken van.
És marha élvezetes a motorozás vele...
De ezt is embere válogatja...
Igen ez egy több oldalas, a/4es méretű füzet. Ami tartalmazza a teljes tulajdonosi láncot. itt olvastam a fórumon hogy valakinek sikerült ezzel is. (mivel a forgalmit nem lehet beszerezni, mert azt a kivonással együtt visszavonták 94-ben) Ebben pedig minden benne van, sőt még több is mint egy forgalmiban.
Miért, itthon hiánycikk?
Nem bántotál meg van benne igazság amit írtál főleg így ha te ismersz is ilyet...
Vannak azért jó utak. Vagyis errefelé akadnak ahol egész jó. De akad pár fele szar is.
Nekem a gyorsasági jön be leginkább. Most gondoltam így arra hogy kipróbálom az SM-et bár nem tudom nekem való-e. Azzal máshogy kell dölöngözni a kanyarba is.
Amit felsoroltál ez a Hiosung GT650 ez nem olyan rossz bár a márka nem tetszik. Nem halottam róla még.
Pont KTM LC4-et néztem ki. 99-es évjáratban. 500ezer. Nem tudom mennyire jó. Azt mondják örök élmény de a szervíze elég drága. Nem tudom mennyire tartós lehet.
A túrák meg ezek valahogy nem jönnek be nekem. Nem tetszenek.
Ez az RMX is egész jó. Suzukik beváltak ha jól tudom.

Hát nem az szokott lenni az első dolgom hogy verem neki egyből amit tud. Mikor meg lett a 125-ös RS-em is nem néztem meg első nap mit tud. Asszem egy hét után néztem meg.
Nem akartalak megbántani, remélem nem sikerült, ha pedig mégis akkor elnézést.
Igen tényleg gyönyörüek, de véleményem szerint csak városok közötti röpködésekre valók, ill pályára.
Mert 1is, a Magyar utak többsége nem igazán alkalmas sajnos élvezhető motorozásra, magyarán szétreped a segged 100km-után, +a derekad is.
De kinek mi jön be persze.
2. Pedig mivel a pályák nagy része, és szinte minden város ill főútvonal be van kamerázva, így nagyon értelme sincs Japánkodni, mert csak idő kérdése és ugyis kapod a csekket ami 30nál indul.

Egyébként vannak sporttúrák A2-vel vezethetők, túraendúrók, supermotorok, 250-es 2T-k.
Nekem is A2-m van, én egy Rmx-et vettem.
És egy kis barkáccsal közel 60lovat elő lehet varázsolni a gyárilag 40lovas gépből.
Ami azt jelenti hogy 4-5be is simán kerékre áll a laza 110kg-jával.
De pl:.
-Hiosung GT650
-Honda Dominátor, FMX650
-BMW F650
-Suzuki XF 650 Freewind
-KTM LC4
-Stb...

Szóval lehet válogatni azért, de kezdőmotornak teljesen megfelelnek.
Nekem már 2ismerősöm fekszik emiatt a temetőben.
Ott nem voltak bajok az anyagiakkal.
Azt meg úgyse birod ki hogy ne húzd neki.
Igaz? XD
Sziasztok!kawasaki zx6r típusú motort tud esetleg valaki behozni? 2002évjáratig érdekel. Köszönöm!
Ez egy gondolat még ideig.
Lehet egy 600-as SM-et veszek azokat általában lehet vezetni A2-vel.
Lehet azért is de leginkább azért akarok 600-as gyorsaságit mert nagyon tetszik. Az R6 gixxer... Bár Az ami msot van RS-125-öm azt is imádom. Mert bivaly gép meg szerintem gyönyörű motor. Egy a baj hogy az a kurva rendszám csak kéne. Gondoltam Arra lehet veszek RS250-is már.
Majd most lesz alkalmam egy haveromét ki próbálni egy barátomét. Tudom hogy erősek ezzel tisztába vagyok.
Szerintem nem teljesen így van vagyis én nem így tartom. Aki hülye az meg is járja. Mert egyből veri neki és még nem is ismeri érzi rendesen a gépet amin épp ül. Mert ugye nem árt ha érzed is valamenyira azt ami épp alattad van. És azt hiszi hogy ö milyen profi ebben vagy a franc tudja.
Igen láttam már ilyet kicsit benézte a kanyart valószínűleg az utat nem ismerte és a kanyarba volt egy szép bukanó ami el dobta és elég durván össze törte magát olyan 60-70el mehetett. Mind két keze el tört meg aszem az egyik lábba...
Simsonnal is elég 40-el el esni sőt akár mivel csak nem mind1 mivel meg hány kiló indul meg.
Értelek amúgy.

Néha zavar igazából az hogy nekem van egy 125-ös 2t RS-em ami 2 éve nekem az álmom volt így őszintén mások meg most vették megfelle a nagy dögöket. És így el gondolkoztam ezen.
Forgalmi kell a magyar forgalomba helyezéshez!
Amit ide baraktál,az meg nem egy osztrák hivatalos papirból származhat.Typenschein az vagy 15oldalas,és benne van hol mikor helyezték forgalomba,benne van a rendszám,kinek a nevén volt,és minden infó a motorról,mikor vonták ki!ha ez a papir ok is,forgalmi nélkül kevés lesz a forgalomba helyezéshez!
Na pont ezért van az A2.
Hogy ne csavarodj fel a falra az első hónapban, aztán anyádék meg temethetnek.
Vezettél te már tartósan egy 100lovas gépet?
Én se mondhatom hogy képben vagyok a teljesítményükkel, de az Quaisten hogy hadz könnyen megoldható lenne, akkor a fiatalok 80%-a balesetezne, vagy balesetet okozna.
Hova a sarba akarsz kihasználni egy ilyen gépet?
Versenypályára kell, vagy a haveroknak vagizni?
Ruhád van?
Ha csak 40el betakarózol egy ilyen vassal, az összes bört ledarálja rólad, és mákod van ha megúszod 1-2töréssel.
Én 25év alatt még az A2-öt se engedném.
Bőven elég a 35kw-is meghalni.

Remélem legalább egy pillanatra elgondolkozol azon amiket leírtam.
Mert nem véletlen volt.

Széles utat, meg
Sok Gumifát...
Sziasztok,

Régi fajta osztrák typenscheinnel volt mostanában valakinek dolga? Ezzel szeretnék itthon forgalomba helyeztetni. De csak ez van meg, forgalmija/rendszáma nincs, mivel 94ben kivonták a forgalomból és akkor le kellett adni.
Valaki nem tud olyat aki hozz be külföldről motorokat vagy mondjuk itt olyat ami max 35KW-os papírokkal rendelkezik, de van vagy 100Le.
Tehát amit lehetne vezetni A2-es jogsival. 600-as Gyorsasági motor érdekelne ilyenbe. Láttam vagy 5db ilyet de vagy drága (nekem mert nincs millióm ) vagy épp ez a régebi ZX ami nem igazán tetszik meg túra motorok.

Még igaz nincs A2-m de leteszem az idén lehet akkor fö9leg ha volna ilyen lehetőségem. Vagy legfeljebb veszek egy 400-as SM-et.

Köszönöm a segítséget előre is.
Én most papíroztam egy német régi forgalmis 1999-es ktm 640-et.
Tippek: Még elfogadják a 2013-as adásvételiket, nem kell illetéket fizetni az okmányirodában, de már nem sokáig! VÁM: bármilyen idős a motor, ha 6.000km-nél kevesebb van benne ÁFÁT kell fizetni!
Izé. Jó, hogy szólsz, az kimaradt volna. Kösz.
Sokat segit ha nem az ugyintezes kozben kell VPID számmal tokolni.Azt elore csináltasd meg.Kell hozzá adókártya énnaná hogy azt hagytam otthon,.
Öhöm.

Akkor szaporázom. Vidéki iroda pipa, ráadásul ismerős az ügyintéző, de így ez akkor is necces lesz. Jó lenne hétvégére a gép már, de majd kitalálunk a zasszonnyal valami más elfoglaltságot , ha mégse jönne össze .
Köszi!
Azt.
Sajna ilyen a renccer..........kell a papir hogy forgalomba helyezhető.
Kicsit szaporázd meg a köztes időt vagy keress egy vidéki kisebb ocsmányirodát ahol nincs nagy tömeg.Én a péceli és a veresegyházi okmányt szeretem a váci vámhivatallal és a gödöllői NKH-val.Laza 2 napos volt de csak mert lusta voltam.És akkor sokan voltak az NKH telepen.Most joval kevesebben vannak.
De ez lakóhely függő.
Most mi van ? Azt mondod, hogy nem lehet hamarabb befizetni. Vagy csak elbeszélünk egymás mellett ?