Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igen.. én is csodálkoztam, de hát nem hittem hogy ekkora kavarás lehet ebből viszont tényleg, még a hátsó idom belsejében is ott van hogy TZ, meg a fénymásolt olasz papírokon is..
Nem ismerik az olasz csodát.Túrazárómókusnak tök jó.Még tükröt sem kell nézni.Csak hallja az ember a csörgést és megjött az utolsó is.A Vrisic-en jött utánunk egy multistrada.
Nekem a jóhiszemű vámos írta el a kottát: DUKATI M7... Közben Ducati M4 Monster.... ocsmányirodában szóltam a néninek, és láss csodát...
Az évjárat kód van benne. GL51C.

Nem hiszem hogy ez a bevett szokás. A GS 500 első szériája meg a GM51A.. nem tudom hány embernek lehet ez a forgalmiban.

Nem is ésszerű ez szerintem.
Elég furcsa a géped neve!A tz egy az egyben a yamaha verseny gépe.A tz 125 és a tz 250.Nem is lehet ilyet olaszban venni ott csak az Aprilia megy ill. néhány suzuki rgv.
Kama3.
Utánfutós ZIL?
Nehogy azt hidd hogy nekem a forgalmiban az van hogy GS 450S..
Értem. A vicc az hogy ez szerintem igazából Aprilia mx (ami még van is rendszerben) csak olaszban tz néven lett forgalomba hozva. Ott máshogy jelölik? Érdekes.. Azért remélem nem sokáig vacakolnak, mert nem valami jó szájízzel megyek így el a rendőrök mellett
Nálam az első műszaki vizsga volt ilyen kacifántos, mert a rendszer szintén nem ismerte a motort (a GS-t). Mindenki csak néztett kerek szemekkel, hogy nem tudják kiadni a papírt, mert a legördülős listából nem tudnak mire kattintani. Aztán a nemzeti közlekedési hatósághoz kellett vinni a gépet, és ők kiállítottak egy papírt arról, hogy tényleg nem házibarkács a motor ( a forgalmiban lévő adatok alapján történt minden), és bevitték a rendszerbe is. Azóta sima ügy a műszaki vizsga.

Nem ismerhetnek minden tipust.
Az megvan. Csak itt hétfő/kedd/szerda/csütörtök délelőtt a fogadási idő. Meg én soron kívül is bemegyek ezért, mert elvileg ilyenért lehet.
Neten lehet már időpontot kérni. Mondjuk itt annyit ér, mint erdőtűzben vizipisztoly, de lehet...
Huhú.. hát amilyen sűrűn oda be lehet jutni, legkorábban hétfőn tudok.. Addig orosz rulett? Azért köszi!
Hello!

A magyar bürokrácia malmai lassan őrölnek. Idő. Amit tehetsz: kérsz egy igazolást az ocsmányirodában(?), hogy mi a szitu. Talán kiadnak valamiféle papírt. Azt meg lehet lobogtatni a sünöknek.
Sziasztok!
Az a problémám, hogy vettem egy motort amit még 2009ben hoztak be szerbiából (előtte meg olaszban volt..) itt szalonba került, lettek magyar papírjai, aztán megvette egy srác, akitől meg én. Neki probléma nélkül meglett minden papír mert a szalon intézte. Most nálam átiratásnál felmerült az a probléma okmányirodában, hogy a típusjel - ami a forgalmiban/eredetvizsgán/biztosításnál/adásvételin/régi olasz papíron/de még a motor idomjain is szerepel (Aprilia TZ -- nem értem én se miért ez, de ez van) - az nincs rendszerben, így "érvényesítésre" felküldték pestre a papírokat. Az ügyintéző szerint mindenképp nyilvántartásba fogják venni, de eltart egy ideig. Hétfőn lesz 2. hete hogy várom a hívást
Kérdésem: Biztos hogy felveszik így a nyilvántartásba? (elég érdekes hogy bezzeg eredetvizsgán nem volt ezzel baj)
Mennyi ideig tarthat még el?
Ja és.. ha a rendőr megállít, és mondom neki mikor átadom a papírokat hogy az átiratás önhibámon kívül késlekedik, de folyamatban van, akkor beleköthet ebbe?
Milyen papírjai vannak?Mármint melyik országból való?Amúgy eredeti forgalmi és kivonó papír valamint egy 2nyelvű adásvételi kell hogy forgalomba tudd helyezni,ja és unión belüli mert ha nem kb duplája a forgalomba helyezés.A lényeg 1 lépés KPM első forgalomba helyezés kb 27ft,utána vámosok reg.adó(évjárat és hó alapján számolnak regadót),utánna biztosítás kötés,okmányiroda 6000forgalmi,6000törzskönyv,5500rendszám,kb 500ft matrica.Ez a menete.De 300e ft-ét nekem is van egy ajánlatom ha érdekel .keki@euromail.hu
Üdv! Tanácsot szeretnék kérni! Készülök megvenni egy külföldről behozott cb 400 at 300ezer ft ért. Állítólag minden papírja megvan, csak hát ugye nem magyarul. Az eladó állítása szerint bement valami "VPOP" ba és 18 e ft lenne ráa reg adó. Ezen felül ugye kb 35e az átírás eredetvizsgával + 20 a műszaki gondolom. Ezen kívül kell még valami papírmunkát intézni? A motor ki van vonva a forgalomból. Ez nem lehet probléma? Mire figyeljek oda, hogy ne legyek átverve? Kicsit félek ettől a dologtól, gondoltam kikérem hozzáértőbbek véleményét.
ha mégis sikerülne neked vagy bárki másnak fénymásolattal bepapírozni a motort,akkor az erre a hsz-re válaszoljon majd nekem! Ebben az esetben én is forgalomba tudnám helyezni az enyém,de 99%-hogy eredeti híjján nem lehet... de hátha valakinek,valahol sikerül....
Köszi a válaszokat!
Akkor nézek egy papíros mocit drágábban és nem szarakodok!
Az új szabályozás szerint ezekkel sajnos nem érsz semmit,ha nincsen rá valami nagyon jó pályád. De mindenből eredeti kell,ezért sem kell pl. már MGA papírt kikérni a forgalomba helyezés előtt. Fénymásolatokkal el fognak hajtani
A fénymásolatot általában nem fogadják el, de érdemes megpróbálni. Az okmányirodában lehet próbálkozni a "Hoztam több fénymásolatot is!" felkiáltással, ez eleve plusszpont, mert nem az ügyintézőnek kell lemásolnia a forgalmit, hátha nem jut eszébe elkérni az eredetit... Az adásvételiből viszont eredeti kell, mert egy eredeti példányt le kell adni!
Szevasztok!
Bocsesz ha már volt a kérdés!
Van egy motor, fénymásolat a forgalmiról (ne kérdezzétek miért csak fénymásolat) és egy fénymásolat az adásvételiről, olaszból behozott.
Van esély rá hogy le tudom papírozni ezekkel az "okmányokkal"?
Én csak variálok,meg érdeklődök kérdezősködök,hogy minnél jobb áron tudjak venni egy gépet. Ha nem jön össze akkor veszek itthon.
köszi a válaszokat...
A forgalmit odaadják hozzá a bontóban is, azzal forgalomba lehet helyezni itthon gond nélkül, és mivel benne van a tulaj neve-címe, nem kunszt egy adásvételit hamisítani hozzá. Persze lehet egy ilyen motor is jó vétel, ha megéri megcsináltatni, de az is előfordulhat, hogy sose lesz többet az igazi. Nekem is van olaszból robogóm, viszont éltem is ott nem keveset, élelmes nép, és nem azért adnak olcsón valamit, mert hülyék... Ettől függetlenül lehet kimenni motort behozni, és lehet is az embernek szerencséje, de azért nagyon ne éld bele magad, nem biztos, hogy megcsíped életed bizniszét. Más nyilván mást gondol, mindenki el tudja maga dönteni, hogy neki mi a jó.
mennyire mentek el olaszban? tegyük fel ha lenne egy robogó mondjuk Mantovában(Lombardia) megoldható hogy megnézitek,megveszitek és hazahozzátok?
nincs semmi konkrét kinézve,de robeszokat nézgetek és megkérdezlek téged! köszi