Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez az,kicsit nehéz ha ki kell cincálnom a garázsból,az igaz.
Nembiztos, ZZR 200kiló szárazon, én 65kg, busa 240-250kg, csak ne kezdjen el dőlni álló helyben , mert akkor baj van
Hát,175le-250kg nem kis pálya(ez bók )
Bátorság kérdése lenne?
Bátor csaj vagy Ezen még én is cidriznék.
meg van valami hirlevelük is, az annyira szar hogy csak na, bemutatnak valami mocit, de ált ilyen csopper féleségeket, azokat sem részletesen, csak a nyerhető bukó miatt regisztráltam
csak itt van valaki,hát csatlakozom.Üdv mindenkinek
Kluszervíz
Inkább adnák 300e-el olcsóbban - piaci áron.
egyszer majndem vettem náluk mocit, de jobbishogy nem, kurva drágák , meg csak el akarják adni, a klubszerviz meg hasonlók csak csalogatásra jók, mondták h a csávó 4X vitte vissza amocit mert szar volt
Ismerem őket,motort tuti nem vennék tőlük.Amennyiért meg árúlják a motorokat az kész rablás.
Így igaz, de japán belpiacos import motorokat árultak, amiket többnyire roncsokból legóztak össze... Aki látta mi van náluk hátul, az tudja miről beszélek. Az ilyeneket viszont már nem tudják levámoltatni és itthon forgalomba helyezni.
A redbarom eddig is csak használ motorokat árúlt.Nem?
Sziasztok!
Ha tud valaki esetleg némi infot, az idei olaszországi motorbörzékről (hol lesz, miko, stb), az lécci írjon e-mailt, vagy vegyen fel msnre! Előre is köszi! tom-tom0@freemail.hu
Bocs!

Én úgy tudom hogy új szabály van ami miatt csak Euro 3-as minősítéssel rendelkező motorokat lehet külföldről forgalomba helyezni!

Ezért megy csődbe a Red-Baron illetve vált profilt és lesz használt motor kereskedő csak simán!

A Tasla
meg tudja valaki mondani, hogy kb mennyibe kerül egy egyedi forgalomba helyezés?(ausztriából behozott a motor, ki lett cserélve a blokk egy magyarra, tehát osztrák váz és magyar blokk, ja és még nem volt itthon nyilvántartásban...)
Előre is kösz!
Nem vagyok szakértő, de a felügyeletnél pont hallottam mikor valaki kérdezte, hogy mit kell csinálni a motorcserénél. Azt mondták, hogy egy adásvételi, vagy számla kell hozzá és kész, lehet vizsgáztatni. Viszont ezt csak én gondolom, hogy mivel megváltoznak az adatok, a törzskönyv, forgalmi is cserélődik. Így meg eltudom képzelni, hogy eredetvizsgálatot is kell kérni. De egy telefont azért én ejtenék!
Hát én is épp ien szituba vagyok (blokkot szeretnék cserélni) magyar a váz.
Forditott eset: en eladtam (beszamitattam) a motoromat Nemetorszagban. A kereskedo akkor kezdett agyalni, hogy itt zur lesz, amikor a kezebe nyomtam az ervenytelenitett magyar forgalmit... Hogy huha akkor ennek ugye nincs semmi nemet papirja, csak ez itt hottentotta nyelven... Es hogy akkor most ennek mind neki kell utanna jarnia, forgalombahelyzes, ado, talan vam is, es hogy o meg ilyet nem csinalt, es jaj, most mi lesz. En meg szepen felultem az uj jarganyra es eljottem... Na de azert majd ratelefonalok, hogy minden rendben van-e, mert szegenynek lehet elkel egy kis segitseg, pl hiteles forditas...
Megjegyzem jobb aron beszamitotta a regit mint itthon lehetett volna, az uj ara meg ugyanaz, sot a biztositas is olcsobb, sot 1 het alatt megjott az uj motor... Cakkumpakk gazdasagosabb volt az uzlet, mint otthon. Ezek utan nem ertem miert jo nemet motort hazavinni, hi-hi...
Sziasztok!
Egy külföldről behozott motornál csak a vázszám számít, vagy a blokkszám is. Adva egy 94es Yamaha FZR 600R, osztrák papírokkal. Mivel mi ezt anno nem tudtuk forgalomba helyezni, ezért vettünk itthon egy olcsó, de ugyan ilyen típust és az eredetileg osztrák motor blokkját beleraktuk a magyar forgalmis vázba, a magyar blokkot az osztrák vázba. A váz rendelkezik forgalmival, valamint kétnyelvű adásvételi is van róla. Kérdésem az, hogy ezt forgalomba lehet e itthon helyezni? Elvileg a váz engedné, csak nem tudom,hogy a blokkcserés üggyel mi a helyzet A blokknak elvileg vannak papírja.De ha estleg mégsincs az gond lehet?
Aki tud legyen szíves segíteni!
Előre is köszönöm!
Szép napot!
sziasztok!

Tud valaki segíteni szállítással kapcsoaltban. Hamburgból kéne behozni egy sr 500-t.
http://www.mobile.de itt sok oylan motor van hogy MO-n sosem látod iylen tiptpo állapotban ennyiér..
Sziasztok!

K2-es GSXR 1000-es pályamotorom eladó!
Irányár: 600 000Ft,-
Tel.: 70/3257621
Köszöntem az infot!
Remélem sikerül majd...:)
Üdv.: ribi33
Hát kértem is egy kis tanácsot, mert mindenre nem tudtam a választ. A lényeg, hogy elméletileg ha már kinézted a motort és esetleg még tárgyaltál is vele kapcsolatban, akkor a szerződéskötést, forgalomból kivonást, meg lehet oldani egy nap alatt.
Nem hallottak még arról, hogy a 99 előtti motorokat szigorúbban ellenőrizték volna a vizsgán. Még akkor sem ha sokkal öregebb. Megjegyzem az enyém sem katalizátoros, meg semmiféle eu túrónak nem felel meg, de a vizsgán még a szondával meg sem közelítették. Sőt, a vizsgán be sem lett indítva a moci. Ha mondjuk csak a fél blokk lett volna benne, az sem lett volna gond. Index, lámpa, duda, fékhatás mérés.
Szerintem az a jó, ha közvetlen a tulajtól Te veszed meg, Nem szabad közbeiktatni senkit. Sőt, ha más hozza be, akkor olyan adásvételit kell írni, amin nincs rajta a vevő neve, és majd beírjátok a Te adataidat, vagy ezt előre megteszitek már.