Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Csak egy pár tanács! Ha mentek ki az EU másik országába motorért, és nem számlával
veszitek a vasat, vigyetek magyar vagy kétnyelvű adásvételit! Ha csak
külföldi nyelven íródott, itthon az okmányiroda nem fogja elfogadni, és el kell
vinni lefordíttatni az Országos Fordító és Fordításhitelesítő Irodába. Egy oldalért
vállalási határidőtől függően elkérnek 15-30 ezer Ft-ot is! Nem vicc!
És amint behoztátok a gépet, az első legyen hogy elindítjátok a származásellenőrzést
az okmányirodában (7000 Ft), az hetekig is eltarthat. Én most emiatt szívok, már rég
megvan minden papír (műszaki adatlap, regadós igazolás), csak az okmányirodával szenvedek.
Ha saját magadnak hozod be a gépet a saját nevedre, nem lesz vagyonszerzési illeték,
így spórolhatsz köbcentinként 20 Ft-ot! 1996. október 1. előtti első forgalomba helyezésű motort nem engednek itthon forgalomba helyezni! (hacsak nem veterán, 30 évnél öregebb...)

Üdv, és jó behozatalt mindenkinek.
Ez nem igaz!
Akkor egy 800-as motor után hogyhogy csak 97e-et fizettem?
Szerintem nem ccm után kell fizetni hanem érték után!
Hát valahogy úgy egy 800-as motor után mire rendszámot kapott magyarországon 180e-ben állt meg :(!
Heló!

Nekem aztán sok bajom van!
Kezdem szép sorjában:
1.Összetört a mocim eleje, és nincs bele teló.(Yamaha TZR125 1988as)
2.Új teló 100rongy, kösz inkább kihagyom...(ha csak a becsúszószár, és az alsókifli kell az "csak" 94 )
3.Majosházán a bontóban azt mondják nincsen.

Ezután találtam egy ugyanolyan mocit mint az enyém, rendszámmal, forgalmival, de blokk nélkül(60 rongyért)
Nekem van egy blokkom, aminek papírja szerintem nuku, mivel 50-es papírral vettem a gépet.

1. Az én papír nélküli blokkomat egyáltalán lehet-e beszerelni, úgy hogy forgalmija legyen a gépnek??
2. Ha az 1.es pont igaz, akkor hogy a fenébe rágom át magam a bürokrácián, hogy ne fizessem ki az okmányirodában 3 motor árát.

Mert megfordult 1-2 bökkenő a fejemben: Motor átírás költségei:6000ezer forgalmi+6000törzskönyv+13500 eredetvizsga=25500HUF De, hogy csinálnak eredetvizsgát, ha nincs benne blokk????????????
Ha valahogy mégis átírják, akkor a motorcserével megint új forgalmi+törzskönyv. Ebből már másik rendszámos mocit veszek.
Meg ha bontóban vezek blokkházat, ahhoz milyen papír van egyáltalán??? Mert forgalmija meg rendszáma a váznak van... a blokknak csak száma nem?

Rohadtul nem látom át az egész hülye rendszert, ha valaki felhomályosítana...előre is köszi!
www.mobile.de
egy két olasz vagy német cím ahol olcson lehet behozni motorokat engem is érdekelne? És nem tudja valaki hogy ott kb mennyibe kerölnek pl egy 600-as cbr vagy gsx-r?
szevasztok .
a véleményetekre lenék kíváncsi
szerintetek az igaz lehet hogy ha olaszországból akarnék papirosan behozni egy 125öst akkor annak csak a papírügyei kb 160 ezer ft be kerülnének ???
előre is kössz.
tudnátok német vagy olasz motorbontó cimét mondani?
scooters.uw.hu
Sziasztok!
Motor vásárlás előtt állok,endurot szeretnék venni. Én 125ccm-est akarok 50ccm-esként használni.
Itthon a motorok nagyon drágáknak tűnnek a legolcsóbb is olyan 200e Ft. Így hát eldöntöttem hogy nem itthon hanem külföldön veszek. Sokmindent hallottam hogy milyen olcsóak a motorok, de az interneten a www.moto.it és www.mobile.de nem tüntek annak. Ha volna valakinek valami jó tanácsa vagy valakit ajánlani azt megköszönném hogy hova érdemes menni?,mennyivel olcsóbbak a motorok?,. Fontos lenne a válasz mert már jön a jóidő és nekem meg motor kellene. Segitseget előre is köszönöm!!!
Ezt az árlistát honnan szetted, nem kellene az értékeket beszorozni 3-al?
már necces, mert a regadót úgy állapítják meg h be kell vinni a gépet, és ott kiszúrják a turpisságot.
és ha 125ccm-es ,50-es papirokkal?mert nekem nem kell műszaki
ilyen kis mocikat nem érdemes már behozni.
csak a regadó majd a motor értékének a felét tesz ki. + 60.000 az egyéb költségek.
ez a regadó az idei...
http://www.mobile.de
http://www.moto.it
tehát egy 125 ccm-es endúrót 95000-ért? honda crm,vagy yamaha dt125r érdekelne,csak a motorja legyen jó atöbbi nem baj ha lepusztult,csak egyben legyen.
tudnél valami elérhetőséget adni?
80 cm3-ig 20 000 Ft/db
81-125 cm3-ig 95 000 Ft/db
126-500 cm3-ig 135 000 Ft/db
501-900 cm3-ig 180 000 Ft/db
901 cm3-től 230 000 Ft/db

:)
én pl
hello
tudtok valakit aki motrokat hoz be az országba rendelésre???
El kell keserítselek. Én pont így jártam egy motorral,mely még tavaj lett behozva,de csak az idén lett forgalomba helyezve,igaz ez usából jött. A regadót behajtották,és a vámot is kifizettették. Sőt még egy rossz hír,nem fogadják el az olasz forgalmi másolatot mert sokan buktak hamissal. Az eredeti hiteles másolata kell.
lehetséges

de szerintem ha le akarod vizsgáztatni akor kere4ss egy olyan kereskedést ami foglalkozik ilyennel, mer magán személyként ki...szott maceerás levizsgáztatni.injkább ki kell fizetni azt a 10-15e ft töbletet de megsporolsz egy csomó utá nnajárást és idegeskedést.
Megint én volnék, figyeljetek csak megkérdeztem a tulajt, hogy kifizette-e a reg. adót....
amire ezt válaszolta nekem....

""""""""Két papírom van a motorhoz egy vámpapír, hogy levan vámolova és
egy olasz forgalmi másolat. Úgy tudom ez után nem kell már reg. adót
fizetni mert ez amikor be lett hozva az országba akkor még nem volt
ilyen. Akkor vámot kellet fizetni és a vámot váltotta fel a reg. adó. De
én igazából nem jártam ennek utánna mert nekem igy 50cm3
motorként jobb volt és igy nem kellet rá külön jogsit lerakni."""""""""

Ez lehetséges?

a válaszotokat előre is THX!!!
Köszönöm a válaszotokat!

Akkor nincs semmilyen kiskapu, amivel meg lehetne ezt uszni....
Szóval akkor eleve rendszámosat éri megvenni....nem?
gondolom ti tapasztaltabb motorosok, vagytok mint én nem adnátok pár tippet mire kell oda figyelni használtmotor vásárlásakkor, műszakilag?
fogod a külföldi forgalmit, meg a számlát vagy külföldi adásvételit és elmész a motorral kpm vizsgára. miután ez megvan elmész az illetékes vámhivatalba és befizeted a regadót. ezután csinálsz egy eredetvizsgát és mehetsz az okmányirodába névreiratni a motorodat!
úgy, hogy nem tudod felmutatni a magyar forgalmit, mert még nincs!