Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mx77! Köszi a hozzászólást, neked mióta van meg a motor? Én már mondtam, imádtam a 250-es cr-t csak meguntam az olajozásokatés veszek egy négyütemüt. Amit néztem rendszámos yzf450 le van vizsgáztatva, nem wr) és vennék hozzá supermoto kereket is. De nekem krosszozni kell, csak még nem volt supermotom és kipróbálom azt is. Akkor tehát ajánlod!?
A lehető legjobb választás az yz450! Csak jót tudok róla mondani!De jól meg kell nézni milyen állapotut veszel,mint minden motornál!Sok sikert hozzá
tehát mint írtam legelőször most cseréltem a motoroman dugót+gyűrűt gyári cucott vettem, alapméreteset. amit kivettünk a moccból az is gyári alapméretes volt, és kurvára nem kopott 0,5mm sem mert ezt ugyan oan "szorosan" van benne mint amit kiszedtünk(nem teljesen de nincs 0,5mm külömbség közötte)
a másik vegyünk példának egy öreg motort...ha a te/ti elméleteiteket követjük egy öreg motor ami 50-es, és még mindig hasznáod egy idő után 70ccmes lesz minimum és ez elég érdekes lenne, mert senki nem fizetne azért h felfúrják mert egy idő után ugyis kikopik
és a hőre tágulós dugó az poén de ezek szerint nem esett le neked(erről nem tehetek )
Sziasztok!
Amint a nevemből is látszik, 2ütemüvel motoroztam, de elegem lett az állandó olajozgatásból és elhatároztam hogy veszek egy négyütemü paripát. Kinéztem egy 450-es Yamaha yzf-et egy 2004-es évjáratút. Mivel nem nagyon ismerem a yamahát, sgítségeteket kérném, hogy mondjátok el mi a véleményetek erről a motortípusról! Előre is köszönöm!!!
és ha Ő egyet ért azzal , akkor gratulálok ...
bizto hozzá viszem az autómat szereltetni
kicsiricsi ...
Te meg olvastasd el fateroddal amit írtál ...
.VEGA. ...
Természetesen 100 %-ban igazad van , a henger kopása után (esetleg másfajta rongálódás okán amely a henger falat érinti .)meg kell fúrni !!!....
csak ez nekem annyira egyértelmű volt ,hogy le sem írtam...
Szerintem hülyeség megvenni a gyári cuccokat mert 3x annyiba kerülnének mint egy utángyártott. Sőt sztem van hogy még jobban is jársz mondjuk egy Ecxel felni szerintem ütősebb mint a gyári
sőt az autószerelő faterom szerint is
igen tom h kopik, teljesen tisztába vok vele!!!de tételezzük fel f van egy dugód ami pont belemegy a hengerbe, nem tud nagyobbra kopni mint a dugó átmérője(hacsak nem hőre táguló anyagból csinálsz dugót de ez elég valószínűtlen), és ha annyit kopna a henger h belemenjen a túlméretes dugó, akkor a dugó a hengerbe már kotyogna.
tehát ez sztm kivitelezhetetlen
Fúrás után ese....tleg
Te beteg vagy!!!Egy motor élettertama alatt nem kopik annyit hogy beleférjen eggyel nagyob dugó....ez olyan mit,ha a pöcsödet próbálnád beletuszkolni egy kólásuvek szályába
szevasztok
nemrég volt 1 balesetem frontálisan ütköztem 1 másik motorossal és a felnim féktárcsám kerékagyam széttört gyári alkatrészekböl kb 120 ezer lenne.utángyártott alkatrésszel olcsobb.meiket érdemes megvenni?
az utángyártottat vagy a gyárit?minöségi külömbség van?
Annak pedig csak örülj , hogy "vért izzadtál " mire összeraktad ...
És mostmár a következő túlméret is belefér
Azután a henger tovább kopik
ekkor már belefér a túlméretes dugó
Kicsiricsi ...

A henger kopik ...
őőő...nem akarok parasztnak tűnni, de én most vettem a motoromhoz TELJESEN GYÁRI dugót+gyűgyűt és vért izadtam mire beraktam, mert oan pontos az összeillesztése, tehát nem tom elképzelni h hogy a faszba lehet nagyobb dugót belerakni.

A másik h hogy rakod bele az egyre nagyobb dugót ha nem csarész hengert????
Szerintem egész fasza lett a pálya
Jó nagy butaságot írtál.
nem reagálsz a hozzászólásainkra?
Szasz Laci!Sajna idén már nem érek oda,de jövöre megnézem a pályátok.Idén márt csak a környéken motorozunk,amig az idö engedi.És hogy sikerült?Ugrok minden fasza?Na cső
Szevasz mx2.Lépj rá az elözményekre és nézd meg mit igértél mert a pálya kész és szeretetel várlak
wow