Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aha kössz hogy szóltál,
a server megadta magáát.


Jelzek ha megy.
Szevasz meg akkartam nézni a lapokat de egyiksem jelenik meg!Pedig ha elkészül én elmennék megnézni nagyon kiváncsi vagyok!
Csáo!
Halihóó,

Gondoltam jelzek hátha még nem néztétek meg a motocross-os oldalunkat a www.mxracing.hu -t.

A másik meg az, hogy szeretnék egy jó hírt is közölni, ami nem más mint hogy nagy ütemben folynak a munkák, és a tervezések a Komló melletti Motocross Park építésében.
Én magam vagyok a tulaj után a második fő ember aki intézi és lebonyolítja a Park megépülését.
Remélem mihamarabb tudok jelezni hogy gyertek a legelső nyílt napra...
De addig is www.motocrosspark.hu

HA bármi kérdésetek van párszor benézek ide és csak nyugodtan kérdezzetek.

MX 4 ever!
Nagy itt a csend talán ez segít
naja
majd lenézünk vlamikor
ha decemberbe nem lesz hó akkor megyünk
Mostmár mehettek Nyáregyre, már nem annyira vészes. Ott lehet fejlődni
hát..ki akar menni vb pályára edzeni?
Nyáregyházát visszaalakították a régi nyomvonalra,mert senki nem járt edzeni,amióta összetörtem rajta magam,mert addig is jóformán csak én jártam de mindenki összetörte már rajta magát Borka,Rauser, Forgács.......
Ez az asztal még nem annyira necces, van előtte hely, fel lehet gyorsulni. Inkább az előtte lévő domb. Egy szűk balos kanyarból gyorsítasz ki, majd jön a kb 30-35m-es domb , amit át kell ugrani. Ha a végére ugrasz akkor eldob , és meg sem állsz az aljáig. Szekszárdon a " Májer" cinkesebbnek tűnik, de az elszántság kérdése. Vagy leugrasz és közben figyeled a szálkai tornyot,házakat vagy nem. Bicskéhez viszont tempó is kell.
De ezek a pályák még mindig sehol sincsenek Nyáregyházához képest................
keresek kawasakikx80 at.ha valakinek van elado akor léci szoljon.elérhetöségeim:lali.varga@freemail.huvagy06309815128v agy06703232677
ja van,nézd meg a hirdetések közt.Acerbis
durva
van eladó csizmád?
jó kis teligázos ugrató
Szasz MX77!Sikerült eladnod a gaerne csizmád?Menyiért ha igen?Nekem is van eladó,csak nem tom meiket adjam el a gaernét vagy az acerbist.Cső
ok elhiszem de a srác aki irta az 0,5milis külömbségekkel írta azér nem értettem.ha ezek a méretek akkor persze h be lehet építeni
Nézd csak meg figyelmesebben! Az már egy aluvázas YZ450 Az előző még csővázas volt!
A dugattyút a hengerhez 0.05mm-re illesztik.(5 század mm!!!) A csere 0.1 mm differenciánál,tehát 0.05 mm dugattyúkopásnál esedékes. A 125-nél: henger: 54 mm, dugó 53.95mm. Kb. 20 üó. után kiszeded a dugót és megméred.Ha 53.90mm fölött van az jó, ha alatta akkor csere. A hengert is be kell mérni. Nem szoktak ezek annyit kopni......1-1.5 mm én még soha nem hallottam krosszmotornál!? A legrosszabb minőségű nicasil a Kawasaki hengereken volt.
250 ccm-nél: henger 66.40mm, dugó: 66.34mm (alap, ezeket 0.06mm-re illesztik).Cserénél itt is méregetni kell.Az illesztés 0.05-0.06mm legyen.A csere 0.1 mm differenciánál.

Ja még valami: Ez az "mx2" lehet, hogy azért tud így menni, mert ténylegesen az MX2-es vb-n nyomja. Utána kellene nézni alaposabban , lehet hogy van még egy vb-menőnk?
A túlméretek 0.01-dal nőnek,tehát akár a harmadik lépcsőt is bele teheted kapásból.Ez persze csak nikaszilos hengernél igaz,és vannak kivételek ott is.
Ha szakit keres akkor nem kell messzire mennije...ugyanis az édesapja az,aki végülis csak egy versenyautót épített,de lehet,hogy ő a hülye....ennyi
na jolvan gecc, de ha belegondolsz józan ésszel akkor is faszság de mind1 LESZAROM!!!!!!!!
ennyi
mx77
ottvan az adatlapodon,hogy a köv. szezonra
most akor eladtad a yz 450f et?
és az mien motor?
kicsiricsi ....
sajnos az alapokkal nem vagy tisztában...
így olyan mintha egy félévest próbálnék olvasni tanítani , holott még beszélni sem tud ...
részemről a téma lezárva ,
menny el egy szakihoz ,kérdezd meg Tőle (és röhögtesd ki magad ott is ...)
én tom de ha visszaolvasol akkor el tod olvasni a "túlméretes dugókat" amiket leírt a kolega
0.5 mm az kurva sok