sziasztok!lenne egy crf450 em elado 50 uzemoraval garantaltan extrak:tuning kip.rendszer,alu kartervedő,2004 es kiadasú a motor,gyari szett,usa sportulés,vesenyt nem latott!ja me rengeteg müanyag hozza adok,győnyőrű a gep,motorja bontatlan!adjato tovabb ok,reszlet megoldhato.tel 304003210,sopron.köszi sziasztok!
Köszönöm kérdésed,már egész egyben vagyok jövő szezonban biztos odateszem magam egy aluvázas yz450 en! Én nem vagyok ekkora profi ,de magyarországon én még csak a Németh Korit láttam,h egy 450 est leforgasson mx2 Téged hogy hívnak?Csak nem Adamek IMre? Milyen versenyeken indulsz?
Amikor először cserélnek dugattyút, egy mérettel nagyobbat tesznek bele,
mint a gyári alapméret. Aztán ha másodjára, vagy harmadjára megy a
dugattyúcsere ugyanazon a hengeren, akkor mindig egyre nagyobb és nagyobb
dugattyút szerelnek be. Ezért nevezik túlméretnek. Általában 3-4 egyre
nagyobb túlméretes dugattyút tesznek bele, majd ezután cserélnek hengert.
Ehhez a motorhoz ilyen túlméretek vannak: 0,5 mm 1 mm, 1,5 mm stb.
Kérdezz meg egy szerelőt, ha nem vagy biztos benne milyet szeretnél. Ha nem
a megfelelő méretet vásárolod, akkor nem lesz jó a motor.
Hali!Már ültem nem egy ,hanem jopár 450es en,nekem nem okoz tul nagy problémát leforgatni,van akkora tudásom hogy kimotorozom.Nem kell félteni,nem fogok meghalni.Mostanába nem is ültem 125ön,hanem csak crf450el motorozok.Elég jo kis kezesbárány,föleg a yosimurával az oldalán:).Ha arra gondoltál hogy full amatör vagyok,mint általába itt az emberek,hát nem.Ez lényegtelen is,te mikor ülsz motorra?Vagy már felépültél???Na csőőő
Ha kell valakinek majd szólok! De 125 ről 450re ülni Nem akarok beleszólni de hamar meghalhatsz vele a 125 tel csak teligázon lehet haladni,a 450 nel inkább ne próbáld ki Nem hinném,h 450 nel könnyebb lenne tanulni mint a 125tel persze lassan könnyebb vele döcögni,de ha odahúzod neki akkor hamar megbüntet majd 4t vel sem könnyű gyors köridőket produkálni,de endurózni könnyebb vele az tény A 2t t meg nem fikáztam soha,nekem is volt 7db 2t 250cc m.
Szasz MX77!Nem esküdtem rá,csak nem kell annyira sztárolni a 4T.Persze hogy jo a 4T,csak azért a 2Tnek is megvannak a szépségei,föleg 125be.Most meg nagyobb vasra szeretnék ülni,de 2T sokkaé nehezebb kezelni mint a 4T,4T vel 450es jobban tudok tanulni,mert lényegessen egyszerübb a kezelése.Ennyi,De ha nem jön be tuti vissza ülök 2T 125re,mert az nagyon komolyan bejön nekem.Ha dudsz valakit a vasamra szolhatnál,nagyon zsir a Honda.kössz Cső
húú tényleg 2T-ről kérdezett elnéztem, bocs.
Amugy szerintem ha crossozni akar a srác akkor ne vegyen versenyendurot mert azzal csak szenvedni fog a pályán
most te az sx-f ről beszéltél, ami 4T. mx meg 2T vásárlán töri a fejét.
eleve felesleges szerintem teli crosst venni, nem tudod ugyse kihaszálni, inkább vmi nagyobb ccm es versenyendurot.
aban viszont igazad van hoyg költséges a 250, de mindegyik kisköbcentis krosz motor költséges ugyanis azt a magas fordulatszámot amin üzemelenek vhogy vminek az árán elkell érni.
Én már egy ideje csak a Hondának szavazok bizalmat de eddig nem is bántam meg. Főleg sztem a CRF 250 egy nagyon kezes motor és nincs annyi baj vele mint mondjuk egy KTM-el. szóval az én tippem CRF250R. KTM SX-F 250 et akkor ajánlom ha sok pénzed van és rendszeresen szervizeled illetve rendben tartod.
Nekem régebben volt egy 125-ös YZ-m utána endúroztam 1 évig!
Most 250-es 2T vásárlására adtam a fejem! Ti meik márkát ajánlanátok?
Válaszotokot előre is köszönöm!!!
mint a gyári alapméret. Aztán ha másodjára, vagy harmadjára megy a
dugattyúcsere ugyanazon a hengeren, akkor mindig egyre nagyobb és nagyobb
dugattyút szerelnek be. Ezért nevezik túlméretnek. Általában 3-4 egyre
nagyobb túlméretes dugattyút tesznek bele, majd ezután cserélnek hengert.
Ehhez a motorhoz ilyen túlméretek vannak: 0,5 mm 1 mm, 1,5 mm stb.
Kérdezz meg egy szerelőt, ha nem vagy biztos benne milyet szeretnél. Ha nem
a megfelelő méretet vásárolod, akkor nem lesz jó a motor.
Szóval nekem sem okoz túl nagy problémát leforgatni.
Jó vicces srác ez az mx2
miért nem te nyered a magyar bajnokságokat?
Amugy szerintem ha crossozni akar a srác akkor ne vegyen versenyendurot mert azzal csak szenvedni fog a pályán
eleve felesleges szerintem teli crosst venni, nem tudod ugyse kihaszálni, inkább vmi nagyobb ccm es versenyendurot.
aban viszont igazad van hoyg költséges a 250, de mindegyik kisköbcentis krosz motor költséges ugyanis azt a magas fordulatszámot amin üzemelenek vhogy vminek az árán elkell érni.
Nekem régebben volt egy 125-ös YZ-m utána endúroztam 1 évig!
Most 250-es 2T vásárlására adtam a fejem! Ti meik márkát ajánlanátok?
Válaszotokot előre is köszönöm!!!