sziasztok! Van két jegyem ami eladó szombatra 18:00kor a Papp László sportarénába MOTOCROSS FREESTYLE versenyre. iá: 13.000.
Ujpesti vagyok ha kellenek a jegyek Bp-en belül találkozunk!
érd:sonny87@freemail.hu
Nem tudom mit akarsz venni de én kezdöként egy 25-ös 2t vettem magamnak.(cr 125)Szerintem kezdésnek nagyon megfelel egy 25-ös 2t szerintem!Aztán te tudod!
Majd lesznek még más vélemények is, de a DRZ egy okos döntés. Akkor veszti el egy kezdő enduros az összes lelkesedését, amikor lerohad a gép az erdő közepén..esetleg mikor rányit a 2t powerszelep a siratófalon holtpontnál.. A DRZ ilyeneket nem fog csinálni. Utólagosan mindenképpen szerelj rá egy hűtőventit és egy blokkvédőt.
A WR400 egy elég kemény darab. Először is berúgós, nincs önindító, másodszor meg versenymotor. Sokkal durvább mint a DRZ, és elég sok a baj vele. A 426-450 már jó.
Legalább annyira szervízigényesek mint a 2t versenymotorok. Nagyon forognak, kb 13000 rpm, ráadásul drágább a felújításuk mint a 2t gépeké. Cserébe jobban motorozható a 250 4t mint a 125 2t, bár valamivel gyengébbek. Crosscélra én inkább 125 2t-t vennék, de ez csak az én véleményem.
A 2504t ben is sűrűn cserélgeted a dugót/gyűrűt és olaj is fogy rendesen, no nem a benzinbe kevered, hanem a blokkban cserélgeted pár üzemóránként.
Ha nem akarsz nyűgöt DRZ-t veszel. Tök jó kis gép az, aztán ha meguntad/kinőtted már tudsz váltani erősebbre, de a feelinget visszaadja az is.
Ilyen kemény gépeket, mint a 426-os yamaha vagy a crf nem vennék. Felesleges, kevés vagyok hozzájuk. Ha a DRZ időnként bírja a krosszpályát is, akkor az lesz a jó választás.
Mennyire szervízigényesek ezek a 250 4T-k?Végülis versenymotorok, sejtem ezekkel is kell foglalkozni, nem csak a 2T-vel.
Köszi a segítséget!
Hát a 125 2t cross és a DRZ 400 között ég és föld a különbség. Aki meg tudja ülni, annak a 125 sokkal jobbat megy mint a DRZ, de cserébe szervízigényes. Ha endurozgatni akarsz ne vegyél crossgépet, mert azok nem bírják a tartós nagy sebességű haladást és szétforogják magukat. Egy jó kis enduroval ki tudsz menni crosspályára is, azzal bőven el tudsz ökörködni ott. A DRZ jó kis motor (bár kicsit nehéz), nagyon megbízható, de inkáb E-t vegyél, mert az S 10 LEvel karcsúbb és a futóműve is butább. Jók még a 250 2t gépek is, bár kicsit durván adják le az erejüket, cserébe könnyűek és olcsók. Ha van pénzed rá akkor inkább DRZ-t vegyél. Elég gyakori gép, alkatrésszel sem lesz gond, csak minden bokorból előbukkan egy ami engem kicsit zavar..:-)
Ha tudsz megnézheted a CRF450 X-et is, nagyon komoly motor, de drága.
Hamarosan átnyergelek a krosszozásra, endurozásra.
Már tettem fel egy kérdést, miszerint 125 2T krosszgépet vagy DR-Z 400-at érdemes inkább kezdésnek venni. Nagyon nem elhanyagolható szempontok a fenntartási költségek és a megbízhatóság, szervízigény.
Erre választ kaptam, és a 125 2T ki lett húzva, maradt a DRZ.
Viszont mi van, ha 250 4T krosszgéppel hasonlítom össze a DRZ-t a fenti három szempontot súlyozva figyelembe véve? A használat kb 80% enduro 20% krossz lenne. Ja, tök kezdő vagyok.
Hát nem tom h vagy vele de 5rongyért lehet venni jegyet/darab, és ha 2őt akarok venni az akkor is csak 10ehuf
te hol élsz??
Ujpesti vagyok ha kellenek a jegyek Bp-en belül találkozunk!
érd:sonny87@freemail.hu
ezáltal a keretet sem tom megmondani:D
Nagyon karaj a motorod, de sajnos ez nekem egy kicsit drága ( meg igazábol még nem is aktuális a motorvásárlás)
De azért köszi
Mondjuk a siratófalhoz még kel bátorságot gyűjtenem ne meg tapasztalatot
Majd lesznek még más vélemények is, de a DRZ egy okos döntés. Akkor veszti el egy kezdő enduros az összes lelkesedését, amikor lerohad a gép az erdő közepén..esetleg mikor rányit a 2t powerszelep a siratófalon holtpontnál.. A DRZ ilyeneket nem fog csinálni. Utólagosan mindenképpen szerelj rá egy hűtőventit és egy blokkvédőt.
Nagyon sokat segítettél, tényleg kösz!
Üdv!
A 2504t ben is sűrűn cserélgeted a dugót/gyűrűt és olaj is fogy rendesen, no nem a benzinbe kevered, hanem a blokkban cserélgeted pár üzemóránként.
Ha nem akarsz nyűgöt DRZ-t veszel. Tök jó kis gép az, aztán ha meguntad/kinőtted már tudsz váltani erősebbre, de a feelinget visszaadja az is.
(mondjuk DRZ 3 évvel fiatalabb van ugyanolyan áron...)
Mennyire szervízigényesek ezek a 250 4T-k?Végülis versenymotorok, sejtem ezekkel is kell foglalkozni, nem csak a 2T-vel.
Köszi a segítséget!
www.hasznaltauto.hu/kereso1.au...
itt a gépem ha érdekel megtalálsz itt vagy hivj fel
Ha tudsz megnézheted a CRF450 X-et is, nagyon komoly motor, de drága.
Hamarosan átnyergelek a krosszozásra, endurozásra.
Már tettem fel egy kérdést, miszerint 125 2T krosszgépet vagy DR-Z 400-at érdemes inkább kezdésnek venni. Nagyon nem elhanyagolható szempontok a fenntartási költségek és a megbízhatóság, szervízigény.
Erre választ kaptam, és a 125 2T ki lett húzva, maradt a DRZ.
Viszont mi van, ha 250 4T krosszgéppel hasonlítom össze a DRZ-t a fenti három szempontot súlyozva figyelembe véve? A használat kb 80% enduro 20% krossz lenne. Ja, tök kezdő vagyok.
Köszi a válaszokat!Üdv!