Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Alkalmi vétel!!!!Gaerne SG10 kross csizma 35000ftért eladó!Új ára 95000ft volt!!!!
hello!!!!!
Hát nem tom h vagy vele de 5rongyért lehet venni jegyet/darab, és ha 2őt akarok venni az akkor is csak 10ehuf
rád fog rohadni az a jegy....asszem nincsen más választásod,hogy nekemadd 3 ropiért
9800ért vestzek helyszinene jegyek...a legdrágább jegyet megveszem 11800 ért a kettőt
te hol élsz??
13 ezer azigen
sziasztok! Van két jegyem ami eladó szombatra 18:00kor a Papp László sportarénába MOTOCROSS FREESTYLE versenyre. iá: 13.000.
Ujpesti vagyok ha kellenek a jegyek Bp-en belül találkozunk!
érd:sonny87@freemail.hu
Kösz az infot.
4900 és 5900 HUF
Sziasztok!Ki tudja mennyi lessz a belépö szombaton a Freestyl-ra???
Nem tudom mit akarsz venni de én kezdöként egy 25-ös 2t vettem magamnak.(cr 125)Szerintem kezdésnek nagyon megfelel egy 25-ös 2t szerintem!Aztán te tudod!
Hát igazából mondom még nem aktuális a motorvásárlás, csak tavasszal (v később )
ezáltal a keretet sem tom megmondani:D
drz-t vegyé..kezdésre alkalmas..és a szervizigyénye szinte nulla
mi az a keret amennyit szánsz rá?
Hello!!
Nagyon karaj a motorod, de sajnos ez nekem egy kicsit drága ( meg igazábol még nem is aktuális a motorvásárlás)
De azért köszi
OK, megfogadom a tanácsaidat! Kösz még egyszer!
Mondjuk a siratófalhoz még kel bátorságot gyűjtenem ne meg tapasztalatot
Nincs mit, szívesen!

Majd lesznek még más vélemények is, de a DRZ egy okos döntés. Akkor veszti el egy kezdő enduros az összes lelkesedését, amikor lerohad a gép az erdő közepén..esetleg mikor rányit a 2t powerszelep a siratófalon holtpontnál.. A DRZ ilyeneket nem fog csinálni. Utólagosan mindenképpen szerelj rá egy hűtőventit és egy blokkvédőt.
Köszi! Perceken belül minden kérdésemre választ kaptam. Akkor a befutó a DRZ 400 E

Nagyon sokat segítettél, tényleg kösz!

Üdv!
A WR400 egy elég kemény darab. Először is berúgós, nincs önindító, másodszor meg versenymotor. Sokkal durvább mint a DRZ, és elég sok a baj vele. A 426-450 már jó.
Legalább annyira szervízigényesek mint a 2t versenymotorok. Nagyon forognak, kb 13000 rpm, ráadásul drágább a felújításuk mint a 2t gépeké. Cserébe jobban motorozható a 250 4t mint a 125 2t, bár valamivel gyengébbek. Crosscélra én inkább 125 2t-t vennék, de ez csak az én véleményem.

A 2504t ben is sűrűn cserélgeted a dugót/gyűrűt és olaj is fogy rendesen, no nem a benzinbe kevered, hanem a blokkban cserélgeted pár üzemóránként.

Ha nem akarsz nyűgöt DRZ-t veszel. Tök jó kis gép az, aztán ha meguntad/kinőtted már tudsz váltani erősebbre, de a feelinget visszaadja az is.
Végülis egy 2000-es WR 400-as nem lenne rossz. A DRZ-hez képest ez miben jobb/rosszabb?
(mondjuk DRZ 3 évvel fiatalabb van ugyanolyan áron...)
Ilyen kemény gépeket, mint a 426-os yamaha vagy a crf nem vennék. Felesleges, kevés vagyok hozzájuk. Ha a DRZ időnként bírja a krosszpályát is, akkor az lesz a jó választás.
Mennyire szervízigényesek ezek a 250 4T-k?Végülis versenymotorok, sejtem ezekkel is kell foglalkozni, nem csak a 2T-vel.
Köszi a segítséget!
csá ricsi!
www.hasznaltauto.hu/kereso1.au...
itt a gépem ha érdekel megtalálsz itt vagy hivj fel
Ja és elgondolkozhatsz a Yamaha WR 426-450-en is. Nagyon komoly gépek, fényévekkel jobbak mint a DRZ, de kicsit többe is kerülnek.
Hát a 125 2t cross és a DRZ 400 között ég és föld a különbség. Aki meg tudja ülni, annak a 125 sokkal jobbat megy mint a DRZ, de cserébe szervízigényes. Ha endurozgatni akarsz ne vegyél crossgépet, mert azok nem bírják a tartós nagy sebességű haladást és szétforogják magukat. Egy jó kis enduroval ki tudsz menni crosspályára is, azzal bőven el tudsz ökörködni ott. A DRZ jó kis motor (bár kicsit nehéz), nagyon megbízható, de inkáb E-t vegyél, mert az S 10 LEvel karcsúbb és a futóműve is butább. Jók még a 250 2t gépek is, bár kicsit durván adják le az erejüket, cserébe könnyűek és olcsók. Ha van pénzed rá akkor inkább DRZ-t vegyél. Elég gyakori gép, alkatrésszel sem lesz gond, csak minden bokorból előbukkan egy ami engem kicsit zavar..:-)
Ha tudsz megnézheted a CRF450 X-et is, nagyon komoly motor, de drága.
Sziasztok!

Hamarosan átnyergelek a krosszozásra, endurozásra.
Már tettem fel egy kérdést, miszerint 125 2T krosszgépet vagy DR-Z 400-at érdemes inkább kezdésnek venni. Nagyon nem elhanyagolható szempontok a fenntartási költségek és a megbízhatóság, szervízigény.
Erre választ kaptam, és a 125 2T ki lett húzva, maradt a DRZ.
Viszont mi van, ha 250 4T krosszgéppel hasonlítom össze a DRZ-t a fenti három szempontot súlyozva figyelembe véve? A használat kb 80% enduro 20% krossz lenne. Ja, tök kezdő vagyok.

Köszi a válaszokat!Üdv!