Hello
Igen Hárskuti vagyok.Sztem most ne is gyere a pályára mert kibaszott szar.Igen azt a motort akartam +venni csak nem adta 500kiloért és nem hoztuk el.De sztem most már tavaszig tolodik a motorvásárlás.
Szeva!!!Aha Ajkai vok,de még nem voltam a hárskuti pályán,nem hallotam tul jo dolgokat rola,s azért nem mentem el.De ha meggxözöl rola hogy most jo,és le van tolva akkor holnap elmenék motorozni oda,mert holnap megyek mocizni.Asziszem ismerem azt a crt Szabo Gáboré ha minden igaz,ha az akkor az jo motor.Venni akarsz tán motort?Az enyém elado sürgösen megnézheted a hirdetés rovatba 2004es yz125,nagyon jo csak kell a lé 599000ért odaadom,de ez az alja.Hárskuti vagy különben?Na ennyi Csáá.Jah ez a mocim
Na figyu tényleg hagyuk eszt a kurva keveréket mert kivan vele a faszom már mindenki eszt irja mindenki keverje anyira amenyire csak akarja szarok rá.Én különben 1:40 be keverem TTS-es oil-al. Forditsuk komojra a szót.Kinéztem egy motrot
HUSQVARNA CR250 valaki irjón rola valamit akinek van valami tapasztalata. KÖSZÖNÖM ELÖRE IS
Laci 2626!
Ha Te 1:70-be akarsz olajat kevergetni, akkor nagyon jó még Neked az a 25-ös.
Ne gondolkodj a 250-ben.( ez csak egy tipp, vagy meghallgatod, vagy nem, a Te dolgod)
1:70, hát b..meg. Nem lehet ennyi eszetek...."előrébb a fejlődésben".....?????
Minek beszélgetünk egyáltalán olajról? Ne is keverjetek bele olajat!
Mx77-nek igaza van, egyébként engem sem érdekel mit csináltok. Ennyi!
Ha valaki tud segiteni az irjón.A probléma le szeretném cserélni a kx 125 valami erössebre.Valami 250-re gondoltam.Nem tudom ezeknek is lemegy az áruk télen?Mármint a crossoknak, mert akkor még kihuzom evel az idényt.Ja és a lé.Aval elég szarul álok eszt eladnám egy260000 ft ért aszt még kipotolnám valamenyivel egy 40 esel aztán enyi nagyjábol. Ezért kapok valamit cimet is tudtok adni az még jóbb.
Akkor ne is tegyél a kx-be vagy tegyél 1:70 velem hidd el nem baszol ki De ha már elgondolkodsz akkor kéne kicsit a szakirodalmat olvasgatni hogy is működik a 2t szerintem pistit is hamar megdumálhatod 1:70 re A többieknek(na ezért rosszabb,ha nem versenyzőtől veszed a mocit,az legalább megadja neki amit kell!) szerintem ezen kéne elgondolkodni
Ezek a keverési arányok egy olyan hülyeségek.A családom egyik ismeröse aki németországban lakik nagy crossmocis.És ö már ezelöt 6 éve is 1:70 keverte a 2 ütemü ktm-jébe.Nem kanaszám öntöszte az oil-t hanem inyekcioval spricelte bele az oil-t.Pedig nem hülye gyerek .Csak lehet hogy ott kicsit elöréb tartanak a fejlödésel.Amugy lehet hogy az az oil 4 szerese ezeknek az oil-oknak eszt nem tom.De az ö szlogenye az volt hogy a motor nem oil-lal megy haném benzinel érdekes ezen elgondolkozni
Már ezerszer leírta mindenki a tapasztalatait,dönts kiét választod,csak vissza kell olvasni Amúgy kell venni egy vödör légszűrőmosót,meg oilt kapsz mellé a már említett zsírt is csak ha végeztél csukd le mert párolog
hello!
nem szabad 1:50-be keverni az olajat.A főtengelycsapágyakat,alsó-,felső görgőt is ez keni.ezenkívül a hengerfalon kell hogy legyen egy vékony filmréteg.Simsonnál lehet 1:50, de versenymotornál nem!!!!!!
Nagyon fontos a jó minőségű olaj, a 2t-nek ez a lényege.
A levegőszűrő-tisztításnál fontos megemlíteni a kompresszort is.A benzin csak feloldja az olajba ragadt homokszemcséket, ezt ki kell kifúvatni.(belülről kifelé!)A levegőszűrű szélét, ahol felfekszik, be kell zsírozni.Néhányan a szívótorok elejét is zsírozzák, mert a szűrőcserénél beeshet ide néhány porszem.A zsír ezt felfogja, s így könnyű takarítani.
A benzinnel való mosatásnál elég hamar tönkre fog menni a szűrő. Elkezd porladni.Ekkor rögtön ki kell dobni.
msn.laci211@freemail.hu ez az e-mail cimem is.Köszi hogy segitesz.Én mezögazdaságal foglalkozom ugyhogy a gép nem lényeg.Az van.Csak a gyorsulást még nem tudom kihozni a pályábol mert a domb fölöt még fönn áll a kukoricám aszt majd csak tavaszl csinálom meg.Akor már nem vetek belle semit.A képeket elöre is köszi
HUSQVARNA motorol senki eböl elég sok van elado. Valaki irjon hogy milyen moci.
Igen Hárskuti vagyok.Sztem most ne is gyere a pályára mert kibaszott szar.Igen azt a motort akartam +venni csak nem adta 500kiloért és nem hoztuk el.De sztem most már tavaszig tolodik a motorvásárlás.
HUSQVARNA CR250 valaki irjón rola valamit akinek van valami tapasztalata. KÖSZÖNÖM ELÖRE IS
Ha Te 1:70-be akarsz olajat kevergetni, akkor nagyon jó még Neked az a 25-ös.
Ne gondolkodj a 250-ben.( ez csak egy tipp, vagy meghallgatod, vagy nem, a Te dolgod)
Minek beszélgetünk egyáltalán olajról? Ne is keverjetek bele olajat!
Mx77-nek igaza van, egyébként engem sem érdekel mit csináltok. Ennyi!
nem szabad 1:50-be keverni az olajat.A főtengelycsapágyakat,alsó-,felső görgőt is ez keni.ezenkívül a hengerfalon kell hogy legyen egy vékony filmréteg.Simsonnál lehet 1:50, de versenymotornál nem!!!!!!
Nagyon fontos a jó minőségű olaj, a 2t-nek ez a lényege.
A levegőszűrő-tisztításnál fontos megemlíteni a kompresszort is.A benzin csak feloldja az olajba ragadt homokszemcséket, ezt ki kell kifúvatni.(belülről kifelé!)A levegőszűrű szélét, ahol felfekszik, be kell zsírozni.Néhányan a szívótorok elejét is zsírozzák, mert a szűrőcserénél beeshet ide néhány porszem.A zsír ezt felfogja, s így könnyű takarítani.
A benzinnel való mosatásnál elég hamar tönkre fog menni a szűrő. Elkezd porladni.Ekkor rögtön ki kell dobni.