Itt jön a szokásos szöveg:olcsó húsnak híg a leve...
A jó motort meg kell fizetni.
Azok adják olcsón a gépet, akik szabadulni akarnak tőle. Az pedig, hogy miért akarnak szabadulni, az jó kérdés.
Ez egy csudi magyar szokás: ha valaminek baja van eladják azt. Persze kicsit az ár alatt., hogy gyorsban elmenjen. Kipróbálod a mocit, azután meg mehetsz akihez akarsz, miután széthullott.
Én nagyon sok gépet néztem meg, mire ezt a Hondát megtaláltam. Előtte egy RM-em volt, az olcsó volt, de szar is.
A CR 125 nagyon király masina. A 98 és 2001 közötti gépeknek egy kicsit gyengébb a futóműve, mert ugye 98-ban cserélték a vázat, alu vázra.
Nekem 98-as van, de mivel én nem vagyok penge ( még ) a dologban, ezért én észre sem vettem, sőt az RM 125-höz képest sokkal jobb, sokkal kezelhetőbb.
Én most gondolkozok fiatalabb masinában, ha valakit érdekel, 460-körül tudunk üzletet kötni.
A képen a szóban-forgó CR van.
Az elérhetőségem: 06-70-516-3601
Csumi
Véleményeket kérek!!Honda CR 125 2001-es két év alatt 4* mentek vele, tényleg patent moci.540ezer az ára. Ez megéri??
Kérlek segítsetek!!
Elöre is kössz
Itt mindenki azt mondja, hogy 250-ért nem lehet jó motort kapni. Ez tény. De az is tény hogy bármennyit rakhatsz hozzá abból soha nem lesz jó motor. Ezeket a motorokat 1-2 év alatt teljesen le lehet amortizálni. Tehát pl. veszel egy 2 éves motort , akkor arra nagy valószínűség szerint ugyanannyit fogsz költeni mint egy 10 évesre. Ez az előző használóitól függ.........Csak újat szabad venni! Jó-jó persze ha nincs ennyi pénzed az más. Nekünk tizen évvel ezelőtt volt mindenféle motorunk. A Honda tűnt a legmegbízhatóbbnak, s ez van most is.
ALOHA!!!csatlakozom előttem hozzászóló theograf-hoz, ez a pénz kissé még alatta van ama lélektani határnak amennyiért ilyen motort szabad venni ezért én sem javaslom a dolog erőltetését ! inkább kicsit spórolj még és úgy vegyél picit magasabb árkategóriából 125-öst ! szerintem!
Húú, szerintem ennyiért nem érdemes ilyen motort venni.
Kapni lehet, de abban nem lesz köszönet.
Ennyiért 10-15 éves gépeket lehet kapni, és ezek ugye versenymotorok, ergo: lógó futómű, meggyötört váltó, kijárt csapágyházak.... húú nehéz.
RM-et talán fiatalabbat kapsz ennyiért, szerintem itt inkább már az állapot döntse el a választást.
valaki magyarázza már meg nekem, tudatlan parasztnak, hogy mit takar a full cross elnevezés??
mert én olyat még nem hallotam.
tudomásom szerint van cross, enduro, crossenduro
Mi a versenymotorban 10 üóránként cserélgettük a dugót. Az edzőmotorban pedig 5 százados kopás után. Az új dugót 5 századra illesztik, ehhez jön az 5 század kopás, tehát amikor 1 tized a közte lévő játék akkor cseréld ki.Nekem ez 2-3 hónap volt, heti 3-4 edzés mellett. Nem fogsz tapasztalni különös változást, egy picit lesz erősebb alulról. Azért jó kicserélni időben, mert nem veri szét a hengert, és egy estleges repedést senki nem vesz észre. Ha a dugattyú összetörik, akkor az sokkal komolyabb károkat okoz.
Hali!
A közeljövőben szeretnék venni egy cross mocit. Kb. 400 000 Ft-om lenne rá. Én a Honda cr125-ös gépre gondoltam. Szerintetek jó választás ez a motor? Esetlg tudna valaki néhán dolgot küldeni a szervizeléséről (pl.: dugót mennyi időnként kell cserélni, stb.)?
Ez tényleg remek teljesítmény, csak sajnos sokkal kevesebb figyelmet szentelnek a motocross vb-nelk mint pl a motogp-nek
kár hogy én nemtudom min nézni itthon de vb oldalárol figyelemmel kisértem az eredményeket
hol laksz? lehet h érdekelne a motor, de 1-2 dolgot irjál le rola. köszi