van légszürő mosó is de szerintem benzinbe kimosod aztán oil és kész!Ultrás viz is jó de nem szedi le az oilra rátapadt sok szart!mosd ki ultrás vízben aztán ha tiszta akkor benzinben és majd látod,h csomó dolgot leszed még szárítsd meg és oil
Azért nem teljesen ugyanolyan van egy pár lovacska töblet a crossokban egy 250 enduró egy 125 cross erejére jobban emlékeztet de biztos időt állóbb!Na ez sem igaz mert ha földuton betonon mész sokat az enduroval azt lelehet simán nyelezni ott,de crosspályán egy 250 2t t lenyelezni kb 3 an tudnak az országban de azonos terepezéses használatban az enduró mivel fojtottabb időtállóbb! Ezért tartom butaságnak amikor az eladó azzal kérkedik,hogy "csak enduróra használta a crossmotort pályát még nem látott"Vagyis lehet,h nem annyira karcos a sárvédője mert nem esett annyit vele,de a motor,váltó sokkal jobban szét van forgatva!
Sziasztok!!!Én eladnám sürgösen nagyon jó árba 599.000.-a mocim,hirdetés rovatba megtaláljátok,ez egy 2004es yz125 nagyon zsir a motor ,csak megszorultam.Ha tudtok valakit erre a cimre irhatok:::andrew81@freemail elöre is kösz.
Én Budapesten a 18. kerületben, onnan már egész jól el lehet menni terepre dél felé...Én epres Ipone olajat használok, egyenlőre jónak tűnik de nincsenek hosszútávú tapasztalataim.
YPVS-t hogyan kell takarítgatni hogy hosszú életű legyen?
Már minden nap írom :A legfontosabb a légszűrőt mindig mosni és oilozni!!!!!!Kifejtettük a 2t keverék arányt is én világ életemben 1:33 ba kevertem castrol tts-t már R2 és nem hányta be soha a gyertyát nem füstőlt 1 rugásra ment -20ban és +35ben is ja és nem kellett egyik motoromat sem felújítanom pedig egy pár megfordult alattam (A CZ-t 1:20 ba kellett keverni) Merre laksz?
Mivel most van életemben először 2t crossmotorom szeretnék kérni pár tanácsot amivel megkönnyíthetem az életemet. Miket kell nézni, tisztítani rendszeresen és mire kell vigyázni. Minden tapasztalatot szívesen veszek. Szeretném ha a gép örömet okozna és nem bosszúságot. Jelenleg nagyon fain állapotban van, és ezt szeretném megőrizni. Igazság szerint nem fogok spórolni semmin, ha muszály, és végülis az alap szerelési dolgokat meg tudom oldani otthon...
Szóval én CR 125-ös mocit hajtogatok. Ezek a motorok nagyon érzékenyek az olajra. Én először MObil 1 olajat használtam, azzal semmi gáz nem volt. MOst vettem MOGUL olajat és ezzel állandóan gáz van. Mindig beköpi a gyertyát.
Ennek 3 oka van:
1. Az olaj magasabb hőmérsékleten ég el ( a MOGUL esetében )
2. Nem járatom megfelelő fordulaton a motort. ( kezdő motoros )
3. Túl sok olaj van a keverékben.
Amiért írom ezeket a dolgokat: lehet 20-as és lehet 40-es keverékkel járni. A lényeg az, hogy milyen fordulat tartományban használod a gépet. (Az 50-es keverék már nagyon vékony, könnyen beállhat a gép ) Ha tolod neki nyélen akkor legyen több olaj, ha pedig óvatosba mész akkor lehet egy kicsit kevesebb )
Én a maradék MOGUL olajat 40-es keverékkel fogom használni, és ahogy elfogy rögtön vissza MOBIL-ra és 33-as keverék lesz.
Szóval itt is igaz: olcsó húsnak híg a leve.
Inkább jobb minőségű drágább olaj, mint állandóan szentségelni.
Már kihajtotam 100 liter benzint 50-es keverékkel aztán semmi baja a gépnek meg akitöl vettem az is 50-esel hajtota!a CASTROL TTS 2T használom!Meg a motorszerelö haverom is azt mondta ugyhogy szerintem igy van ez jol!
Hát jó nagy hülyeséget csinálsz!Vagy direkt tönkre akarod tenni? 1:33 ha nem akarsz bajt!De a tedolgod felőlem oil nélkül is mehetsz csak gondoltam segítek
Helló . Tudna valaki segíteni Kawasaki klx 250 négyütemü endúrón gondolkodom van e valakinek róla tapasztalata 125-ös kdx -emet cserélném le hétvégi motorozáshoz kéne milyenek ezek a blokkok hány lóerősek kb , sajna crf , wr-re nincs lovém ezért gondolkodom a klx-en . Köszi előre is.......
Helló . Tudna valaki segíteni Kawasaki klx 250 négyütemü endúrón gondolkodom van e valakinek róla tapasztalata 125-ös kdx -emet cserélném le hétvégi motorozáshoz kéne milyenek ezek a blokkok hány lóerősek kb , sajna crf , wr-re nincs lovém ezért gondolkodom a klx-en . Köszi előre is.......
YPVS-t hogyan kell takarítgatni hogy hosszú életű legyen?
Szóval én CR 125-ös mocit hajtogatok. Ezek a motorok nagyon érzékenyek az olajra. Én először MObil 1 olajat használtam, azzal semmi gáz nem volt. MOst vettem MOGUL olajat és ezzel állandóan gáz van. Mindig beköpi a gyertyát.
Ennek 3 oka van:
1. Az olaj magasabb hőmérsékleten ég el ( a MOGUL esetében )
2. Nem járatom megfelelő fordulaton a motort. ( kezdő motoros )
3. Túl sok olaj van a keverékben.
Amiért írom ezeket a dolgokat: lehet 20-as és lehet 40-es keverékkel járni. A lényeg az, hogy milyen fordulat tartományban használod a gépet. (Az 50-es keverék már nagyon vékony, könnyen beállhat a gép ) Ha tolod neki nyélen akkor legyen több olaj, ha pedig óvatosba mész akkor lehet egy kicsit kevesebb )
Én a maradék MOGUL olajat 40-es keverékkel fogom használni, és ahogy elfogy rögtön vissza MOBIL-ra és 33-as keverék lesz.
Szóval itt is igaz: olcsó húsnak híg a leve.
Inkább jobb minőségű drágább olaj, mint állandóan szentségelni.
Üdv
Mihu