Huha.Nem vagyok olyan profi ám csak a második motrom ez.Volt egy 350 XT meg ez a 125cmm kawasaki.Még pályán nem mentem csak mezön.Ismerted a Giliter Imit.Az sokat járt kanizsára.Tudod it a szentpéteren halt meg szegény .Na ö csinált egy pályát nagymartonba elmentem le hétvégén a gépel de már nincs már semi levan pusztulva.Ugyhogy ezis kilöve.Gyakorlás szempontjábol.Pedig ide sokan jártak kanizsaiak is.De ha akarod msn-en dumálhatunk.Mert itt nem nagyon vanak ilyen crossosok erre mifelénk.Csak egy vagy kettö akivel elehet menni turázni.De azért köszönöm szépen a meghivást
A kétütemű gép megnyerte a Master Cross 2006-ot, melyen 7 magazin vett részt Európából, Mexikóból és Ausztráliából. A tesztet, melyre meghívták a Honda, Husqvarna, Kawasaki, KTM, Suzuki, és Yamaha gyárak 2006-os MX modelljeit, a Spanyolországban, Igualada mellett található Parcmotor pályán szervezték az alábbi magazinok részvételével: Motociclismo (Spo), Moto Crampons (Fro.), Moto Sprint (Ol.), Motorrad (No.), Bike (Sv), Motociclismo (Mexikó), és az Australian MCN. A Kawasaki KX 250 volt messze a leggyorsabb motor mind közül a Parcmotor pályán. Fölényesen uralta az MX1 2T géposztályt, legyőzte a Honda CRF 450R-t az elődöntőben, és gyorsabb volt a döntőben, mint a KTM 525 SX Racing és a KTM 250 SX-F. A KX 250 Master Cross cím elnyerése mellett a KX 125, KX 250F és KX 450F, mind második helyen végeztek a kategóriákban. Az új KX 450F, ami a leggyorsabb négyütemű volt a Master Cross versenyen, az elődöntőben mindössze 0,8 ponttal maradt le. Mindazonáltal a legsikeresebb eseménynek bizonyult a 2006-os Master Cross a Kawasaki számára. ESZT ÉRDEMES ELOLVASNI SZERINTEM
Szevasztok én aszt halotam a cr-röl hogy szar a váltoja.A suzukinak meg a kuplungja.A ktm-hez ami egy kicsit idösebb ahoz meg nehéz alkatrészt szerezni.Igy én vetem egy 125 KX-t a haver asztmonta hogy elég megbiszhato motor.És szerintem 125cmm böven elég elöször a KX- is 42le ez böven elég.
yamahának puhábbak a telói...
arról nem halottál még hogy telóbeállitás?
az ilyen esetekre van az kis tartály a hátsó telónál és azok a tekergeni való baszások az első telón
mindegyik 2t lórugás szerűen indul meg...ezen változtatni nem lehet
vegyél hondát az jó és eállitsd be magadnak a telókat amilyenre szeretnéd...kérj segitséget egy szerelőtől vagy egy versenyző haverodtól vagy valakitől aki ért hozzá
csao
sziasztok! a segítségeteket szeretném kérni. egy 125ös crosst szeretnék venni kb. 2000-2002es évjáratút (erre van pénzem). eddig egy 97es cr-el crossoztam. ami nem tetszett benne: a tul kemény futómű, csak fent ment egy elég szűk fordulatszámtartományban ahol lorugásszerűen tört elő az erő. tudom hogy ez jellemző a 2üteműekre, de melyik az amelyik viszonylag nagyobb fordulatszámtartományon motorozható (nekem a csúcsteljesítmény nem fontos annyira mint inkább a kezelhetőség és négyücsire nincs keret), és egy viszonylag lágyabb rugozású futóművel rendelkezik, jol fordul és megbízható is. kb ezek lennének az igényeim a motorral kapcsolatban, de nem tudom hogy melyik felelne meg ezeknek a leginkább. előre is köszönöm a segítségeteket!
Az az SX amivel szoktál nyomulni nem 25-ös? Pedig azt hittem.
Hát, én 62 vagyok, de a 250-es CZ-n csak úgy lobogok, mint 1 rongy, pedig az nem az a csúcsgép(persze egyáltalán nem megy szarul)
a páncélt kívülre kell húzni?én mindig a mez alá szoktam
te meg ESZT olvasd el...
amugy miért irod az ezt meg azt helyett hogy esz meg aszt?
arról nem halottál még hogy telóbeállitás?
az ilyen esetekre van az kis tartály a hátsó telónál és azok a tekergeni való baszások az első telón
mindegyik 2t lórugás szerűen indul meg...ezen változtatni nem lehet
vegyél hondát az jó és eállitsd be magadnak a telókat amilyenre szeretnéd...kérj segitséget egy szerelőtől vagy egy versenyző haverodtól vagy valakitől aki ért hozzá
csao
Hát, én 62 vagyok, de a 250-es CZ-n csak úgy lobogok, mint 1 rongy, pedig az nem az a csúcsgép(persze egyáltalán nem megy szarul)
amugy ez igy van...részben ezért se akartam 125öt...amit amugy is csutkán forgatnék...+ a sulyom miatt is meghalt volna