Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt jól teszed.
pista!
a páncélt kívülre kell húzni?én mindig a mez alá szoktam
Szevasztok mindenkinek
Király az msn.
oksi msn:laci211@freemail.hu
Egy 20 perc mulva mehet az msn!ok?
Huha.Nem vagyok olyan profi ám csak a második motrom ez.Volt egy 350 XT meg ez a 125cmm kawasaki.Még pályán nem mentem csak mezön.Ismerted a Giliter Imit.Az sokat járt kanizsára.Tudod it a szentpéteren halt meg szegény .Na ö csinált egy pályát nagymartonba elmentem le hétvégén a gépel de már nincs már semi levan pusztulva.Ugyhogy ezis kilöve.Gyakorlás szempontjábol.Pedig ide sokan jártak kanizsaiak is.De ha akarod msn-en dumálhatunk.Mert itt nem nagyon vanak ilyen crossosok erre mifelénk.Csak egy vagy kettö akivel elehet menni turázni.De azért köszönöm szépen a meghivást
Szevasz Laci211!Látom Csurgói vagy oda jártam suliba!Miota motorozol?Nem jössz a kanizsai pályára nyomni egyet?
Szevasz ezt jobb lene lebonyolitani msn-en a cimem laci211@freemail.hu
laci211 hol nézted a kawád a neten? mert én is sok jót hallottam a kawasakiról és azt akarok venni olyan 2-300ezer körül?
Hogy valaki az írásban is pöszelegyen!
Eszt "EZT" jól megkaptam.Nem voootam ottanik az orán miko tanitoták bocsesz.
de a régebbi modellek nem ennyire jók...
te meg ESZT olvasd el...
amugy miért irod az ezt meg azt helyett hogy esz meg aszt?
A kétütemű gép megnyerte a Master Cross 2006-ot, melyen 7 magazin vett részt Európából, Mexikóból és Ausztráliából. A tesztet, melyre meghívták a Honda, Husqvarna, Kawasaki, KTM, Suzuki, és Yamaha gyárak 2006-os MX modelljeit, a Spanyolországban, Igualada mellett található Parcmotor pályán szervezték az alábbi magazinok részvételével: Motociclismo (Spo), Moto Crampons (Fro.), Moto Sprint (Ol.), Motorrad (No.), Bike (Sv), Motociclismo (Mexikó), és az Australian MCN. A Kawasaki KX 250 volt messze a leggyorsabb motor mind közül a Parcmotor pályán. Fölényesen uralta az MX1 2T géposztályt, legyőzte a Honda CRF 450R-t az elődöntőben, és gyorsabb volt a döntőben, mint a KTM 525 SX Racing és a KTM 250 SX-F. A KX 250 Master Cross cím elnyerése mellett a KX 125, KX 250F és KX 450F, mind második helyen végeztek a kategóriákban. Az új KX 450F, ami a leggyorsabb négyütemű volt a Master Cross versenyen, az elődöntőben mindössze 0,8 ponttal maradt le. Mindazonáltal a legsikeresebb eseménynek bizonyult a 2006-os Master Cross a Kawasaki számára. ESZT ÉRDEMES ELOLVASNI SZERINTEM
Szevasztok én aszt halotam a cr-röl hogy szar a váltoja.A suzukinak meg a kuplungja.A ktm-hez ami egy kicsit idösebb ahoz meg nehéz alkatrészt szerezni.Igy én vetem egy 125 KX-t a haver asztmonta hogy elég megbiszhato motor.És szerintem 125cmm böven elég elöször a KX- is 42le ez böven elég.
yamahának puhábbak a telói...
arról nem halottál még hogy telóbeállitás?
az ilyen esetekre van az kis tartály a hátsó telónál és azok a tekergeni való baszások az első telón
mindegyik 2t lórugás szerűen indul meg...ezen változtatni nem lehet
vegyél hondát az jó és eállitsd be magadnak a telókat amilyenre szeretnéd...kérj segitséget egy szerelőtől vagy egy versenyző haverodtól vagy valakitől aki ért hozzá
csao
sziasztok! a segítségeteket szeretném kérni. egy 125ös crosst szeretnék venni kb. 2000-2002es évjáratút (erre van pénzem). eddig egy 97es cr-el crossoztam. ami nem tetszett benne: a tul kemény futómű, csak fent ment egy elég szűk fordulatszámtartományban ahol lorugásszerűen tört elő az erő. tudom hogy ez jellemző a 2üteműekre, de melyik az amelyik viszonylag nagyobb fordulatszámtartományon motorozható (nekem a csúcsteljesítmény nem fontos annyira mint inkább a kezelhetőség és négyücsire nincs keret), és egy viszonylag lágyabb rugozású futóművel rendelkezik, jol fordul és megbízható is. kb ezek lennének az igényeim a motorral kapcsolatban, de nem tudom hogy melyik felelne meg ezeknek a leginkább. előre is köszönöm a segítségeteket!
havernak 3 is van 380,250 már messziről érezni a pályán ha 3 kanyarra van előted! A füst!Ugye abba még 1:20k kell! nekem meg gödlámpa
Ja, a motor nem lenne rossz, de a futómű fölött tényleg elrepült az idő vasfoga
A cz nem szar csak nem a mai kor motocrossára való!125 ösöm volt de a classikus motocross pályán nagyon bitang volt supercrossra alkalmatlan
Az az SX amivel szoktál nyomulni nem 25-ös? Pedig azt hittem.
Hát, én 62 vagyok, de a 250-es CZ-n csak úgy lobogok, mint 1 rongy, pedig az nem az a csúcsgép(persze egyáltalán nem megy szarul)
haverom 58 kiló és sx250-e van..amit sosem hazsnál
ezért kell a 450
Én 50 kilós voltam amikor az yz250nem volt! most meg a duplája

amugy ez igy van...részben ezért se akartam 125öt...amit amugy is csutkán forgatnék...+ a sulyom miatt is meghalt volna