RMZ250 nel mentem pályán nagyon jó,kezes fordulékony,erős,könnyű a levegőben kéri,hogy tekergesd!Szervíz szempontból az yz biztos jobb választás mondjuk abból 450nem volt!De az nagyon raj!
Szevasztok.Én most vetem egy cross gépet.Olcson . És nem bántam meg.Egy kawasaki 125ccm kx 1993 évjárstut és nagyon jó álapotban van nincs széthajtva.És csak 200000 FT-ért.Ugyhogy nem mondja senki hogy csak a drága a jó.Mert a havernak volt egy suzuki 250cmm zsir uj és 1 évet sem kenyte neki és elkelet adnia mert asztmonták széthulik neki.zsir újan vette aszt hozá teszem.Ugyhogy nem lehet eresem adni valaki kiad 800000 vagy 1000000 forintot aszt széthulik neki pár honap alat.Erre sem lehet adni szerintem
Van valakinek RMZ 250, WR 250 vagy YZ 250 F masinákkal kapcsolatos tapasztalatai, infója?
Szervíz tapasztalatok, menet-tapasztalatok stb.
Esetleg valakinek infója eladó rendszámos ilyen masináról?
A képeden a Derbi a tied?
Ha igen és nem igen mentél még vele terepen, akkor szerintem ne vegyél még crosst, elég lenne neked 125ös enduro szerintem utána, ha bátor vagy akkor RX ha anyira nem, akkor DT vagy MTX mondjuk...
Ha voltál már terepen, és igazán bátor vagy, akor én a helyedben egy 125ös crosst vennék, de csak óvatosan az elején. Én YZ-t vennék, mert Yamaha mániás vagyok, de leginkább szerintem az dönthet itt hogy melyik tetszik, és melyik van jó árban...Suzuki RM-et nem ajánlom, mert amiket hallotam róla aszerint a power alacsony fordulaton bele ér a dugóba, de nem tudom menyi igazság van benne...
azé.....
Az tény hogy nem olyan kemény versenygép minta KTM EXC modeljei meg a Husimusikák de azé nem lájt
Lájt "enduro" az a DT, XT meg hasonló társaik!
(röhöghetsz de sok csóka akinek pl. van egy 125ös DT-je az már izomból endurosnak tartja magát és ő a legyőzhetetlen a feneállat gépével)
XR mega DRZ igenis tuti kis cuccok lehet velük haladni aki meg fikázza hogy lightos az csak azért teszi mert még sose ment 1ikkel se vagy csak nagy a szája.
hali mindenkinek!
remélem tud vki segíteni, honda cr 125-höz (1999) kéne metszetrajz, ami alapján általában az alkatrészeket is rendelik. jah és még vmi, ha esetleg vki tudja a gyári futóműbeállításokat az is érdekelne (250-hez is). előre is köszi!
Egyikse de XR400 4ever!
Crosspályán is lehet vele rendesen küldeni! AZ tény hogy nem izomból de kellemesen lehet vele "lötyögni" ugrálgatni. (itt arra gondolok hogy nemlehet úgy dönteni meg csavarni mint 1 cross gépet de attól még f*sza!)
Semmi gáz!!MInt írtam, én csak akkor adom el, ha megfizetik. Nem létkérdés, és legalább tolom vele én tovább.
Szerintem az a legjobb ha ismerőstől veszel motort, akkor tudod, hogy mit veszel.
Az a gáz, hogy cross motort venni hatalmas lutri. Ha bejön király, ha nem a gatyád ráköltheted.
Az a baj h nekem ez elég messze lenne de különben lehet h megvenném csak az ára sem tetszik igazán mert van most közelben 1 99-es cr 420 ért de azért köszi
hy, másfél évig volt nálam azt kétszer volt csak nálam széthuzva a blokk, előszőr főtengely, másodszor csapágyak, és végül behalt a különolajozás és a digi km óra vagy 25 el többet mért . télleg a ze dt-d nek mennyi a vége?
Annyit érdemes a gépről tudni, hogy egy idős házaspártól vettem Nagykanizsán. A fiuk használta a motort, de Ő kint van 2 éve Amerikában. A srác mielőtt kiutazott volna, egyetemista volt és hétvégéken használta, hobbi-motorozásra. Ami lényeg volt, hogy nem sokkal a kiutazás előtt volt a motoron egy kisebb karbantartás ( dugó ). Ennyit tudok a motor előéletéről.
Ja én áprilisban vásároltam.
Én hajtómű olajat cseréltem benne ( a sok állás miatt ), illetve első telószimeringet, mert az egy kicsit el volt fáradva.
Jómagam úgy terveztem, hogy a télen fogom szétszedni a szokásos karbantartásra.
Ha valakit komolyan érdekel össze tudunk hozni egy találkát, ki lehet próbálni a masinát, bár most, hogy esett egy kicsit az eső, és felpuhult a pálya, fájna a szívem ha valaki elvinné.
A gondolat pedig, hogy miért akarom eladni: rendszámos cross-t szeretnék venni ( XR 400 vagy DR-Z 400 ).
mihunak igaza van egyik haver most vett egy 250s rm et 2000s évjáratu 300ezerér, asszonták azé ilyen olcso mert külföldről behozott, azt rá egy hétre beált neki vagy150ezerbe lesz a javitás
széles utat,olcso benzint,jo motorozást+mindent!
Van valakinek RMZ 250, WR 250 vagy YZ 250 F masinákkal kapcsolatos tapasztalatai, infója?
Szervíz tapasztalatok, menet-tapasztalatok stb.
Esetleg valakinek infója eladó rendszámos ilyen masináról?
Előre is köszi
Mihu
Nagyon szépen köszönöm!
Van egy nagyon király amerikás oldal.
Ott megtalálod a robbantott rajzokat. ( nem csak Honda rajzok vannak )
www.ronnies.com
Ezen az oldalon alkatrészeket lehet vásárolni, és az alkatrész kiválasztásához vannak a robbantott rajzok.
Jó keresgélést.
Ha igen és nem igen mentél még vele terepen, akkor szerintem ne vegyél még crosst, elég lenne neked 125ös enduro szerintem utána, ha bátor vagy akkor RX ha anyira nem, akkor DT vagy MTX mondjuk...
Ha voltál már terepen, és igazán bátor vagy, akor én a helyedben egy 125ös crosst vennék, de csak óvatosan az elején. Én YZ-t vennék, mert Yamaha mániás vagyok, de leginkább szerintem az dönthet itt hogy melyik tetszik, és melyik van jó árban...Suzuki RM-et nem ajánlom, mert amiket hallotam róla aszerint a power alacsony fordulaton bele ér a dugóba, de nem tudom menyi igazság van benne...
Az tény hogy nem olyan kemény versenygép minta KTM EXC modeljei meg a Husimusikák de azé nem lájt
Lájt "enduro" az a DT, XT meg hasonló társaik!
(röhöghetsz de sok csóka akinek pl. van egy 125ös DT-je az már izomból endurosnak tartja magát és ő a legyőzhetetlen a feneállat gépével)
XR mega DRZ igenis tuti kis cuccok lehet velük haladni aki meg fikázza hogy lightos az csak azért teszi mert még sose ment 1ikkel se vagy csak nagy a szája.
lájt enduró
Mindkettő, te buta!
Tudod: bütykös gumi, naaaagy műanyag sárvédők, nagy ülésmagasság, meg főődúton szoktak vele menni!
remélem tud vki segíteni, honda cr 125-höz (1999) kéne metszetrajz, ami alapján általában az alkatrészeket is rendelik. jah és még vmi, ha esetleg vki tudja a gyári futóműbeállításokat az is érdekelne (250-hez is). előre is köszi!
Crosspályán is lehet vele rendesen küldeni! AZ tény hogy nem izomból de kellemesen lehet vele "lötyögni" ugrálgatni.
(itt arra gondolok hogy nemlehet úgy dönteni meg csavarni mint 1 cross gépet de attól még f*sza!)
Semmi gáz!!MInt írtam, én csak akkor adom el, ha megfizetik. Nem létkérdés, és legalább tolom vele én tovább.
Szerintem az a legjobb ha ismerőstől veszel motort, akkor tudod, hogy mit veszel.
Az a gáz, hogy cross motort venni hatalmas lutri. Ha bejön király, ha nem a gatyád ráköltheted.
Üdv
Mihu
Annyit érdemes a gépről tudni, hogy egy idős házaspártól vettem Nagykanizsán. A fiuk használta a motort, de Ő kint van 2 éve Amerikában. A srác mielőtt kiutazott volna, egyetemista volt és hétvégéken használta, hobbi-motorozásra. Ami lényeg volt, hogy nem sokkal a kiutazás előtt volt a motoron egy kisebb karbantartás ( dugó ). Ennyit tudok a motor előéletéről.
Ja én áprilisban vásároltam.
Én hajtómű olajat cseréltem benne ( a sok állás miatt ), illetve első telószimeringet, mert az egy kicsit el volt fáradva.
Jómagam úgy terveztem, hogy a télen fogom szétszedni a szokásos karbantartásra.
Ha valakit komolyan érdekel össze tudunk hozni egy találkát, ki lehet próbálni a masinát, bár most, hogy esett egy kicsit az eső, és felpuhult a pálya, fájna a szívem ha valaki elvinné.
A gondolat pedig, hogy miért akarom eladni: rendszámos cross-t szeretnék venni ( XR 400 vagy DR-Z 400 ).
A lakhely: Rétság, Nógrád megye
Ha szükséges még bármi info, kérdezzetek.
Üdv
Mihu
De hát ezt nem lehet kiszámitani h mikor hal meg a gép.