nem ültem volna..nekem más emlékeim vannak...
pont egy hete szombaton a fóti pályán voltunk motorozni...többekközt pont egy k6 os rmz250 essel...
nem véletlenül irtam hogy tereptől fuggően...vannak olyan helyek ahol a 250 2t is megszenvedi a feljutást...
hubby enduronak jó..de hard endurozáshoz nem
nekem ezek a tapasztalataim
Megtudtok adni nemet honlap cimet ahol hasznalt motorokat hirdetnek. Elore is koszonom. Szerintetek konyebb egy 250 4t vel motorozni mint egy 125 os 2t-vel?
Udv. mindenkinek Erdelybol!
Most fedeztem fel ezt az oldalt, nagyon jo. Osztom a velemenyemet, hogy vedo szerko nelkul nem jo motorozni. Ezt en is megtapasztaltam 6-ba ful gazzal mentem amikor elestem es tobb mint 15 metert a moci a labamon csuszott, egy honapig nem alltam ra. Van nallatok amator krossz verseny?
Részvétem!
Kár hogy ilyenrők kell írnod, de kell mert én is látom hogy sokan minden védőcucc nélkül motoroznak..
Az a baj hogy a többség aki ide ír az valahogy öszekuprogatja védőcuccra....mármint nem az a baj hogy van neki, hanem az hogy akinek nincs az nem is nagyon irogat ide, nem nagyon érdeklődik ilyen dolgok iránt, csak megy vele és kész....
Mondjuk térd és könyök proti nekem sincs még....
Most az anya van velle.Elég nehezen veszi a levegöt.Most elaludt.Most jöttem töle remélem jobban lesz.Na de komojan védöfelszerelés kell.Én már jártam igy.5 éve kint dolgoztunk az erdön.Haverok megvetünk egy erdöt és termeltük ki.Én huzatam haverom döntöt a töbiek fent 100 métere a depoba dolgoztak.Egyszer megyek le a fáért, hogy huzom fel.A haver nem jön ráakasztani hát mondom kiszálok és lebaszom hogy holl van. A motorfürész börög a földön aszthitem elment wc-re.Kiszálok a gépböl és meglátom a lábát fekszik a földön hanyat.Odamegyek kapkogya a levegöt.Kiabálok föl gyertek mert baj van.Futnak mindent eldobnak hivjuk a mentöt.Tél volt le nem tud jönni a mentö a gödörbe,megfogtuk és felvitük kézbe.Lefektetük de már csak a szája mozgot egy kicsit és fojt a vér a száján és az órrán .Én tudtam hogy vége megjöt a mentö és asztmonták hogy akkora ütés kapot mellére hogy rögtön leszakadt a sziv tüdö a bordái eltörtek és a gerince is.A kezünkbe halt meg tudjátok hogy milyen érzés!? Nem hiszem aki nem volt benne.Egy éven keresztül nem tudtam normálisan aludni.Utána elkeztem inni nem törödtem semivel szinte tönkrementem.Romogba hevert minden amit adig épitetem magam körül.És most megin majdnem megtörtént velem nagyon vigyázatok magatokra és a másikra is .Remélem meghalgatok engem és okultok más hibájábol és felelötlenségéböl.A motorozás nem szeretném abahagyni semi kép de ovatos leszek az bisztos.Köszönöm annak elolvasa.Bocs hogy ilyen témát irtam be de elkelet mondanom nektek is.
Szerintem a 450es nem igazán alkalmas erdőben lassú haladásra! inkább a 250es 4ütemű!a 450es ha nem huzod neki akkor visszabuffanik, ami elég kellemetlen tud lenni a 250es sokkal könnyebben motorozható!!
FIGYELEM!!!!!!!!!!!!!!!! Felszerelés nélkül megsem probáld .Eszt hulla komolyan mondom.Ha nincs felszerelésed ne ülj motorra.Most jöttem be a pályárol.Egyedül kimentem kicsit gyakorolni.Nekem már csak a protektor kell.De amit most átéltem ez ráébresztet hogy nagyon kell az a protektor.A haverok kijötek utánam megnézni egy kocsival a soför már elég részeg volt.Leáltem kicsit pihenni.Az egyik gyerek elég forro fejü ha iszik.Most is az volt.és ráugrot a motora és elvitte.Kiabáltam utána hogy legalább a sisakot ted föll te álat.Nemigen ment még ilyen motorra.Elment és huzta neki mint álat.egyszer látom neki akar menni az egyik ugratónak kiabálom hogy nehogy nekimeny mert nem tudsz ugratni neki lendületböl 80 métröl egy ketö három nyélgáz.Én is csk egybe vagy esetleg ketö félgáz de ö nem.Már láttam hogy baj lesz .ugrat a motor orra bukik a gyerek fejest belefurodik a földbe a motor meg bög mint álat odafutunk a gyereknek sötét lila a feje a szemei kétszer akorák és vérágasak.orrán száján dül a vér belöle.Aszthitem ott rögtön szörnyet halok a látványto.levegöt nem vesz.Hu beleborzongok ha rágondolok telefon senkinél pofozuk oldaraforditsuk 4 perc mulva kezd egy kicsit levegöt venni.Hazahoztuk mert nem akar orvoshoz menni.MAjd fojtatom csak kell mennem .
Oké hát én is ! üteműn gonolkodtam...igaz nincs sok gempám...de Németből 2004-2005-ös gépeket már olyan 700-900 ezer forint között lehet behozni!!!
Szóval én is egy 450-esen gondolkodom...igaz néha oda csap majd a földhöz...de ez benne van, ugyan is kb 70 kiló vagyok
De köszi a segítséget!!!
Szeva!Ha megtehetedd csak 4t-t vegyél es minnél újabbat,tehát 450 Sokkal könnyebb mint az előző társai és ezek indulnak szépen! Nekem mindenféle crossmotorom volt,de én a 450t ajánlanám!Haladjunk a korral pláne ha endurózól is vele 2t nem annyira alkalmas szerintem mert kevesebb a nyomaték és nincs hely a fákközött a forgatásra Meg ha kimész a pályára nem is látsz már 2t-t! Nekem az a véleményem ha megteheted anyagilag akkor 4t
Spedd motorom eladásán gondolkodom.... !!! Régen crossmotoroztam meg endúróztam...azt hittem a gyorsaságizás jobb, de tévedtem:S...
Szóval nekem egy 125-ös 1994-es YZ-m vot utána egy 650-es DR-R, mot egy 250-es 2 üteműn gondolkodom, vagy pedig egy 400-as 426-os vagy 450-es 4ütemű YZ-n!!!
Szerintetek meik a jobb...és melyiket érdemesebb megvenni... inkább erdőbe járunk motorozni...de van itt pálya is és ott is szoktunk motorozni... a 2ütemű és a 4ütemű közül szerintetek meik felel meg erre a célra???
Válaszotokat előre is köszönöm!!!
szerintem ez tök hülye kérdés volt...
pont egy hete szombaton a fóti pályán voltunk motorozni...többekközt pont egy k6 os rmz250 essel...
nem véletlenül irtam hogy tereptől fuggően...vannak olyan helyek ahol a 250 2t is megszenvedi a feljutást...
hubby enduronak jó..de hard endurozáshoz nem
nekem ezek a tapasztalataim
Most fedeztem fel ezt az oldalt, nagyon jo. Osztom a velemenyemet, hogy vedo szerko nelkul nem jo motorozni. Ezt en is megtapasztaltam 6-ba ful gazzal mentem amikor elestem es tobb mint 15 metert a moci a labamon csuszott, egy honapig nem alltam ra. Van nallatok amator krossz verseny?
de én 2504t-t csak pályára vennék
Kár hogy ilyenrők kell írnod, de kell mert én is látom hogy sokan minden védőcucc nélkül motoroznak..
Az a baj hogy a többség aki ide ír az valahogy öszekuprogatja védőcuccra....mármint nem az a baj hogy van neki, hanem az hogy akinek nincs az nem is nagyon irogat ide, nem nagyon érdeklődik ilyen dolgok iránt, csak megy vele és kész....
Mondjuk térd és könyök proti nekem sincs még....
pályára elmegy..de enduróra nemigazán
Oké hát én is ! üteműn gonolkodtam...igaz nincs sok gempám...de Németből 2004-2005-ös gépeket már olyan 700-900 ezer forint között lehet behozni!!!
Szóval én is egy 450-esen gondolkodom...igaz néha oda csap majd a földhöz...de ez benne van, ugyan is kb 70 kiló vagyok
De köszi a segítséget!!!
Spedd motorom eladásán gondolkodom.... !!! Régen crossmotoroztam meg endúróztam...azt hittem a gyorsaságizás jobb, de tévedtem:S...
Szóval nekem egy 125-ös 1994-es YZ-m vot utána egy 650-es DR-R, mot egy 250-es 2 üteműn gondolkodom, vagy pedig egy 400-as 426-os vagy 450-es 4ütemű YZ-n!!!
Szerintetek meik a jobb...és melyiket érdemesebb megvenni... inkább erdőbe járunk motorozni...de van itt pálya is és ott is szoktunk motorozni... a 2ütemű és a 4ütemű közül szerintetek meik felel meg erre a célra???
Válaszotokat előre is köszönöm!!!