nem tudom hogy tanulo vagy vagy dolgozol,
de ha részletre veszel egy motor, akkor ha haviba fizeted a részletét nem biztos hogy marad pénzed rá költeni, és atol szarab érzés nincs(tapasztalat) hogy fizeted haviba az x forintot a motorra, az meg rossz,és még használn ise tudod.
jah, igaza van kishapsinak.
Ha van lóvéd akkor probáld meg az ujjat megvenni,
de ha használtat akarsz az se baj, csak jol nézz
körül. (sok motor közül lehet válogatni)
akkor is van különbség közötte.
Dt után gyárikrossz??? RÖHEJ
Nem tom, hogy mit akarsz vele, de sztem járd végig
rendesen a létrát. DT után 125 gyárikrossz huzós.
Ha meg akarsz halni akkor tessék.
Ne értsd félre én a te érdekeidet nézem.
Bazz Dombadboy, te hülye vagy.
Mi közünk nekünk ahhoz hogy te milyen
motort veszel.
Ha nem volt eddig gyárikrosszod akkor
nem tom min gondolkodsz.
Mentél már ilyennel???
Ha lizingre akarok venni egy krosszgepet, akkor milyet erdemes venni.
Egy regebbit, ami olcso, de ki tudja hogy hanyszor volt mar javitva, es egybol ahogy raulok elbaszodik, de olcso.
Vagy egy vadi uj gepet, ami dragabb. Es tovabb kellene fizetni a lizinget.
Na?
Ti melyiket valasztanatok???
Sziasztok!
Alig merem mondani hogy a túl jó olaj nem roncsolja a gépet!/ez biztos/ Nehogy kitaláljátok ,hogy mondjuk a Castrol R2 /tekinthetjük etalonnak már olajoznak néhány perce/ tönkreteszi robogónk motorját / kicsivel előrébb olvastam hogy nem elég meleg , nem égeti el meg stb... de nem ettől függ a sztori /lásd OTTO motor üzemi hőmérséklete /. Inkább fordítva igaz ez a megállapítás a szar olaj teszi tönkre a nagyteljesítményű motorokat. A drágább árkategóriájú olajak azontúl, hogy olajoznak ,nem füstölnek nem kokszolnak/kevesebb a beköpött gyertya/ s a környezetet sem szennyezik lebomlanak stb./pl. jetsky ha kifolyik belőlük az oil kinőnek mögöttük a tavirózsák is!!/innen üzenem a "zöldeknek" is, hogy olvassanak Ők is utána és szopjanak le!!!
Sztem te nem vetted észre az F betűt.
Mert ugyebár WR250F azaz 4T így hozzávetőleg anyira bika mint egy YZ125 2T vagy YZF250 4T.
ÉS ugyebár idáig azt mondtad ilyesmi kell.
Amit leírtál az alapján sztem neked a WR250F kéne. Versenyenduro azaz akár forgalomba is helyezhető, évezetes vele az endurozás valamint a cross is. Persze azt tudd hogy nem versenyzői szinten, meg hogy egy 125-ös 2T vagy egy 250es 4T cross elég szépen otthadja hála a súly valamint a kalibrálási különbségnek.
Szóval hobbira qrva jó!
Aki meg azt mondja hogy enduro nem jó krosszra az sztem téved. Hobbi szinten talán még élvezetesebbek is mint a harapós krosszgépek.
XT-t és DT-t csak akkor vegyél ha NEM kívánod terepen használni.
az olajokat ugy tervezik,hogy csak egy bizonyos hofokon kennek jol,alatta meg felette csak roncsoljak a gepet...ha jobbat teszel bele a robogoba az is ugyanugy roncsolja,mert ha nem eri el az olaj az adott hofokot nem lesz olyan a kenese.
Pl Castrol A-747-et NEM ajanlatos utcan hasznalni,mert azt 9-10e feletti tartos hasznalatra terveztek.
de ha részletre veszel egy motor, akkor ha haviba fizeted a részletét nem biztos hogy marad pénzed rá költeni, és atol szarab érzés nincs(tapasztalat) hogy fizeted haviba az x forintot a motorra, az meg rossz,és még használn ise tudod.