Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

persze,mint 2T 125,250-bol van meg 2006os (Kawa,Honda,Suzuki,Yamaha,KTM,TM,Husq,...)
Viszont 2001-ben a CR 500-ast,2003-ban meg a KX 500-ast hagytak abba.
CR 500-ast nem is gyartottak aluvazzal,csak vassal.Amcsik fogtak a CR 500-as blokkot es beraktak az uj CR 250-es aluvazaba,es igy lett meg a CRE 500 ha jol tudom (lampaval).
uhh, mondjuk ennek még én se néztem utánna, de csak az 500 ast nem gyártják nem?
a többi ből( 125,250) még van 2006-os is nem?
En nem szarnam le,mert 2001 ota nincs uj CR ezert most kivancsi vagyok mibol gondolja,hogy 2006-os?
én kurvára leszárnak hogy 2004-es vagy 2006-os csak egy ilyen áljon a garázsban
mibol veszed,hogy 2006-os?
2006-os cr500 2T őrülteknek
amúgy az a furcsa, hogy mindezt alapjáraton adta elő, egyik pillanatról a másikra (mikor betettem 1-be)...kb 5 percnyi nagyon lájtos bemelegítő kör után...érdekes.
hát a főtengely felujitó szett olyan 20 körül szokott lenni.
a főtengely csapágyak meg változo hogy milyen árban van.
aham...ha az első kettő, akkor az gondolom zsebbenyúlós lesz...a csapágyak kevésbé...

szét lesz kapva és meglátjuk mi fosta össze magát. kösz az infot.
hát akkor valószinüleg elszált a főtengely. vagy a a hajtókar, de elképzelhető hogy csak a főtengelycsapágyak.
azóta nem használom...akkor próbáltam 1x indítani...nem indult, csak kerregett (+ kattant egyet fönt) halkan a rugásra.
elméletileg kb 15 üóra van a dugóban....ebből nálam ment bele 3, de az nagyon lájtosan...szóval nincs agyonhajtva. még csak ismerkedem a crossal.

mielőtt leállt kb olyan hangja volt mint egy csúnyán csapágyas autónak. ez volt kb 1 másodperc, és leállt.
azóta nem probáltad inditani?
hány üzemora van a motorban, és hogy használod?
szerintem hajtókarcsapágy, az is tud koppani holtponton.
de szétszedés utánn kiderül.
igyis ugyis le kell szedni a hengert és egyből megmutatkozik hogy mi a baj.
sziasztok!

mire tippelnétek az alábbiak után?

5perc hibátlan (erős, jól húz, veszi a fordulatot, semmi furcsa hang) motorozás után, megálltam -- alapjárat (sima) -- indulnék el -- gázfröccs -- tenném 1be --------- kattanás a blokkból ----- majd kerregés a henger felől --- motor leáll.

1x lenyomtam a berugókart óvatosan...felső holtponton halk kattanás...utána uúgy ment a kar mint eddig...de a kerregés hallatszott így is...bár alig észrevehetően...aztán bevágtam a kocsiba, és hazajöttem, azóta nem használtam.

hozzáértők véleményére lennék kiváncsi...váltó, kuplung, henger?

thx
Gery

ps: a gép egy 2002-es ktm 125sx
szia Bukta01!! Itt a haveroknak Suzuki Dr 600, illetve 650 van. Nem lehet megölni, de mégis a Yamaha TTr 600-at ajánlom. Nagyon megy, verhetetlen a kategóriájában! Olyan 300 ezerért már kapsz jót, de papír nélkül vagy osztrák papírral. szia
szép..
Offroadms!
Van msn címed?Enyém: suzukimaster@freemail.hu
Itt a fórumon nincs minden ugy ahogy (jó) volt.
a készülőben lévő rx nek a lengővillája:
Czunit nem a balszerencse kergette hanem, a rossz döntés, itt mutatkozik meg egy japán gép.
véletlenül ha megnézzük az idei versenyeket mindig az első pár helyezett között volt a husaberg, sőt többször első is volt.
Hi. Én is kinnt voltam tökölön. jó volt.. Szegény Czunit sajnálom, első helyről utolsó körben mind kétszer kiesett.. a balszerencse üldözte..Nyáregyházára én csak vasárap megyek sztem mert nincs közel, de mondjuk messze sincs.. : )) Illak erek náda kerek a motorosok jó emberek.. byez..
Én mindig az első kanyarnál álok , és mit tagadás már én is fürödtem egy párszor , de sebaj az élmény leírhatatlan
pezsma , mi a baja?
nem tudj hütős javitani? mert a képen semmi extra dolgot nem venni észre.
Az biztos. Hétvégén kintvoltam a Tököli versenyen, és a rajtnál, az első kanyarban álltam. Miután elindultak, hátrébb kellett mennem, mert ütköztek, és páran kijöttek a szallagon kívülre.
De az nagyon durva, amikor az összes versenyző csőgázon megindul feléd...
Sziasztok!

Még mindíg keresek 89-90-es évjáratú CR 125 balos hűtőt!!!
Sűrgős lenne!

Segítsetek légyszi!
Én mindenképen kilesek (itt van nem mesze tőlem) és amikor a rajtrács tele az a tuti
Biztosan kimegyek én is mindkét nap.
Lehet hogy nem szombaton lessz a legnagyobb verseny, de 120 motoros, az nagyon brutál.