Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kivancsi lennek a velemenyetekre. Ezek kozott a yamaha tipusok kozott gondolkozok...
YZ125
YZ250
WR250F
DT125
XT125
Mit gondoltuk roluk, leginkabb a DT125-on gondolkozok...
Köszi schüll
Sokat segitettel.
A WR-el az a gond, hogy szerintem az egy kicsit eros lenne nekem. Hisz WR-t csak 250F-ben csinalnak. Es mint tudjuk a WR-eket hasonlo tulajdonsagokkal aldottak meg mint az YZ-ket. Szoval erted. De bogarat ultettel a fulembe. Enyem lehet egy erosebb gep, es meg kozuton is mehetek vele. De a WR-rel ugye lehet varosba menni??? Na jo. Kosz.
figyelj az bisztos hogy a castrol az egyik legjobb olaj... (én is csak R4-et használok)
az R2 tipusú olaja bisztos hogy nagyob igénybevételre van tervezve mint egy robogo....de ártani nem fog neki csak szerintem nem érdemes bele tenni...inkáb rakj bele olcsobbat...ami lehet bármijen elismert márka csak felesleges a cucskategoriájú olajat bele tenni....de ha jól tudom van a castrol-nak is kifejezetten robogóba való olaja....
Na mivan lemondtál a 450-es RMZ-ről?
Különben újjonan csak akkor érdemes venni ha van elég pénzed, ha szűkösebben vagy de nem akarsz "régit" akkor vegyél egy 1 éveset, az is LÉNYEGESEN olcsóbb mint 1 új és szinte új
De pl az én 2001-es kicsikém tök jó állapotban van, semmi baja.
Jogsi meg ok lehet kell a hitelhez (nem néztem utánna) de crossmotorra tök fölös. Ugyanis se lámpa, se duda se forgalmi se semmi
Akkor már inkább vegyél egy WR-t vagy egy X-es Hondát.
Hali.
Szerintetetk erdemes lenne nekem 18 eves fejjel lizingre venni egy 125yz-t? Yamaha.
Mert nagyon vagyom ra. A jogsit lerakom es megvennem. Hm? Persze anyagilak nem allok olyan jol. de azert szukosen ki tudnam huzni. Mit tanacsoltok. Vagjak bele, vagy vegyek egy regebbi gepet. Hm???
nem kifejezetem a robogoba gondoltam, csak hogy abba mit kéne.
hanem ugy álltalánoságba véve?
szerintem egy robogoba tökmindegy.......jó bele a mol-os olaj is.......

R2 meg nehogy tegyél bele.....nem ér annyit a robogo mint az olaj ..
..crossba mi is azt öntűnk de az motor
Mr2T
az, igol, és az R2 olajokról mi a véleményed?
vagy szerinted mellik olajat kéne tenni, 2T be, nem vmi forgos moci, csak egy 50 es robogóba?
én utoljára a tts-t használtam, csak az már ritka mint a ...
simsommal mar tud kuplunggal valtani,wow :)
akkor a cross visszalepes lenne,mert ott nem is kell mindig kuplongolni.
na jó 06-ost nem probáltam amivel mentem az 03-as.
Mi? Kurva hosszú a váltója? Hát a Kornél azt mondta, h a "06-os még 4ben is felkéredzkedik erősebb nógatásra gázzal...és 180ig van áttételezve.
Ezt a két dolgot nem volt alkalmunk ellenőrizni.
én montan, hogy a motor a hosszú rugóutnál és az 1 hengernél kezdődik .
nekem 2 bajom van az fs650-el, az egyik hogy kurva hosszú a váltoja, 2ban már lehet kerekezni vele.(de ezt áttétel modositással meg lehet oldani)
a másik problema, hogy nem az enyém
Há izé, tudom teljesen más tészta a motocross mint az SM de a Husa tesztnapon mentem az FS650C-vel és az a helyzet, hogy nagyon meglepett mennyire kezes maga a bringa, és jóindulatú a motorja alul. Mivel kis pályán mentem (1-2seb), ráadásul gyakorlatilag 1 épkézláb kört nem tudtam menni a bóják között, így nem lehetett valóban megismerni az FS brutálisabb énjét de nekem ez nagyon tetszett így is. Azt hittem a tesztek alapján, hogy ez egy (szinte) kontrollálhatatlan vadállat és nem lehet vele normálisan menni (pláne egy pici pályán attól féltem, h ledob vagy alul rángatni fog) így beletelt vagy negyed órába mire rámerészkedtem a profi arcok előtt. Láma voltam, ez tény de az a lényeg, hogy a motor egyáltalán nem nehezítette meg a dolgom, sőt!
Igazából szerintem egy nagyon jóindulatú vadállat az FS. Viszont szerda óta egy dolgon jár az agyam...már ismerem Dr.Jekyll-t, ha lehet azóta még jobban meg akarom ismerni Mr. Hyde-ot.
Btw a 80 Le nem áll messze az igazságtól, mivel a hazai importőr oldalán egy idei teszt szerint vmi 65 LE körül mértek keréken a nagy "bergnek.
na keréken 62 lo , a fs 650 es husaberg, és ez mért adat.
ha elkezded viszaszámolni akkor közeliteni fog a 82 höz.
amúgy meg tök mindegy , metr amiről ti is beszéltek az mind főtengelyen számolt teljesitmény.





komolyan vicccc.........




ez olyan multkor ben állok egy haver motorosboljába bejön egy csávo asztmondja kel neki egy yz 250 most...........nézünk rá bután ..(husz kilos vicc volt a figura)

halkan kérdezzük hogy milyen motorja volt vagy hogy egyáltalán tud -e motorozni ..
mire kinyögi hogy a haverja simson-jával már kuplung nélkül vált.............


ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ ÁÁÁÁÁÁÁÁ


na mindegy

a husaberg 60Le.....

a 250 cr 97-(ami már aluvázas) 97kg...és 59 megvadult paci....(imádnivaloak)

de ahogy érzed.....itten van mostan pontosan 2DB.....felujitottt....97-es cr250 ha érdekel
meg lesz egy wr 250 is.......


amugy hogy mitől olyan kurva sulyos a 250 2t .....hát probáld ki ...de amikor a nyakadkőré csavarja a kormányt ........már baszhatod........

a négyüteműek sokkal kezelhetőbbek.......de dönsd el mire akkarod használni ....pontosan és mennyi a lédddddd......


na csáá
hmhmhmhmmh
[O10

Ezt volt a nap poenja!
50-60 kb eleg tag intervallum.
57-60
epp ezert fogod osszetorni magad,mert nem felsz
80 LE??Miert nem rogton 100-at mondasz?
persze,mert egy gagyi harmatgyenge 4T motor
vagy akar 125 2t
nem ertem, mitol olyan utosek a 250 2t-k??? meseljetek el.....