Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Erről van szó
igaza van soma-nak.
aki hivatalosan versenyzik az télleg x üzemoránként cseréli a dugot főtengelyet stb.
a hobbista meg addig küldi a gépet míg vagy megáll, vagy alig akar induln iés akkor szedi szét és jön rá hogy elkopott a nikasil henger stb. akkor meg jön a gyors és olcsó tuning majd az eladás.
Ez nem feltétlen igy van! A versenyző igaz h jobban hajtja, viszont karbantartja, megadja neki ami kell! Az "amatőr" hobbizó meg sok esetben azt se tudja mi az a légszűrő, dugócsere,stb.... Tehát mindenhol kifoghatsz xart is és jót is. Nézd át alaposan, mást nem tehetsz. Sok sikert, jó vételt!
hasznalt motor vasarlasa zsakbamacska,probalj meg nem versenyzotol venni.
sziasztok!
ha 125-ös cross motort akarok venni használtan mit kell figyelnem hogy jót vegyek?
mert most mar csak 300-as van.
Jaja, ápr.28-29-30. Majd ird meg hogy mit vigyek.
Asszem 2002-ig gyártották a 380-ast. Az enyém 2000-es.
Jovo heten mar AA?Mi ott leszunk.Fater orulni fog.
380-as SX?ne bassz!!azt mar nem gyartjak nem???
Helló Mr2T! Jövő hétvégén jössz A-A-ra? Vigyem a cuccot?
Ja, ha már bivaly 2T-k ről van szó, nekem is van egy eladó. KTM SX380(2000), tip-top, i.á:490E. (Igény szerint supermoto kerekekkel is)
csá mindenki.


uj vok erre felé,de láttam ezt a topikot és gondoltam
felnézek má.
a lakotelepen igen .
bagyából 25-30 méterenként ilyen buzi kereszteződések, de azért van ahol lehet használni
"befordulsz az utcába, oszt mire megindulna hogy pörög adigra ott a következő kereszteződés."


nalatok 25 meterenkent vannak keresztezodesek?
supermotora megcsinalni jo kis buli gep lenne
Haveromnak TSR200-a van, az szerintem jó ilyen célra.
Versenyenduró városba?
exc, kdx, rx....
Kösz, meggyőztetek.
Így van, azt nagy fordulaton, nagy sebességgel kell használni, különben beköpi, meg túl is melegszik. A rendőr a lámpa hiánya miatt basztat, a benyára meg rámegy a gatyád. Én nem tanácsolom
szar
hidd el, én használtam.
rövid a város hozzá hogy ki tudd használni.
befordulsz az utcába, oszt mire megindulna hogy pörög adigra ott a következő kereszteződés.
mellesleg a sok olaj miatt teleköpné a kipuffot állandóan csak dadogna.
nem beszélve arról hogy a krosz gumi anyit ér a betonon mint halotnak a csók.
kérdőjel nem kell
Ilyennel járni mindenhova......
pl. suli, edzés, hegyek....
Szóval enduroként hasznáni, nem versenygépként?
Lehet hogy hülye kérdés lesz, de szerintetek milyen lenne egy 125-ös cross mocit forgalomban használni?
Tudom inkább endurók, de a GasGas 450-es 4üteműiről tud vki vmit? Megbízhatóak? Elég izmosak? Vmi tapasztalat esetleg? Csak kíváncsi vagyok.
Oke,Amcsi csapat...nem hivatalos,de amolyan felhivatalos,de 2006-ban mar nincs.
AF-t en is lattam rajta...na utana nezunk. :)

hat nem is tudja elpusztitani senki :)
CR 500 AF a pontos neve, de nem lámpás hanem színtiszta cross. Leginkább a sivatagi dűnéken ugrálnak még ilyenekkel. www.servicehonda.com oldalon. Valami olyasmit írnak, hogy semmi se tudja elpusztítani a CR500AF-et A képen 2005-ös van.