Vasárnap ha szép idô lesz, az öreg Hegy várni fog minket skacok. Már ideje lenne fent össze gyûlnünk úgy, ahogyan régen tettük! Hát tegyük ezt most vasárnap is! Semmi rodeó meg versengés, hanem egy jó kis összeruccanás. Addig is vigyázzatok magarokra! Üdv mindenkinek!
áh nem. szelepállítást még megnézünk itthon mert szereztem lapkákat konkrétan most is szétbombázva áll, csak ráuntam úgyhogy inkább monopolyztunk egyet
ha ezzel se jó, marad a szerelő.. na de tudok jobbat mint KTM-ék (jobb ész ócóbb) csak messzire kell vinni
akkor itt a tudományom elfogyott
hibakeresésben mindig is béna voltam
be kell tolni egy ktm szervizbe aztán megcsinálják gombokért
jó nagy és vastag gombokért
olvastam valahol hogy egy megkeményedett valami volt a karbi egyik járatában aztán hiába mosogatták fújkálták nem jött ki(észre sem vették hogy ott van)
aztán kínjukban bedobták az ultrahangos mosóba és az kirázta belőle azt a valamit
mondjuk neki menet közben volt szar
csak azért írom hogy néha vannak "földöntúli" jelenségek aztán mégsem az
Okés, akkor leírom.
14-18 fokban: ezzel a gyertyával, kicsit más karbibeállítással (azzal most be sem indulna) hibátlanul ment
Azóta mióta bejött a melegebb, eljátsza ezt az alapjáraton leállást.
Ma ismét karbi átfújás volt de semmi nem változott, és mivel melegebb van mint múltkor, még kevesebb ideig jár alapjáraton
Szelephézagot meg nem merem egyedül állítgatni, meg totál le kell hozzá bontani az egészet (hűtők is)
Láttam, köszönöm! :)
A karbit már párszor szétszedtük , de még egy belefér
Légszűrő tiszta, be van fújva.
Nem tudom mi lehet, gyertya is új.. nagyon annak tűnik hogy szelephézag lesz :( Most egyik cimborám hoz hézagoló lapkát.... meglátjuk mi lesz
Küldtem neked emilben, Zip-ben képes manuál-t Ha hozzá mersz akarsz nyúlni akkor egy karbi tisztítás ráférhet. Különös tekintettel az alapjárati fúvóka-alapjárat rendszer. Viszont levegő miatt is lefulladhat alapjáraton légszűrő megnéz, tisztít vagy cserél. A szelepek miatt inkább erőtlen lenne. Isten ne adja hogy hézag fogyjon el. kib...ot drágák a szelepek hozzá. Sok sikert!
sziasztok! segítünk! bukósisak és ruházat javítás olcsón,próbát meg ér ! képet küldesz a problémáról, legolcsóbban orvosoljuk! nem tákolmány,minőségi anyagokkal dolgozunk,szerintem jobb a gyári anyagoknál ,amit max 1,5 évre gyártanak! ha nem tudjuk megoldani,inkább szólok h nem vállaljuk!
áh, az ilyen alap dolgokkal már próbálkoztam, akárhogy van az alapjárat leáll, sőt, ha fentebb tekerem még hamarabb
Tátraiék.. hát 1 hogy iszonyat drágák (apriliában főtengelyszimering csere - igaz szétkapták az egész blokkot így +tömítések - 70ezer volt..
arról nem beszélve hogy a hengerfejet rosszul rakta vissza és ahogy kihoztam onnan el is fogyott a gépből a víz szóval csak 1 fokkal jobbak az egri dynamicnál.. de egyikhez sem mennék, inkább magam szerencsétlenkedek itthon, még tán az is jobb lesz
nincs olyan állapotban a motó bár lehet csak szelephézagot kell állítani, na de nekem nincs hézagolóm, a főtéri szervizbe akkor se vinném ha kikönyökölne a hajtókar Miskolcig meg nem tudom feljutok-e így, mert az a mániája hogy alapjáraton megáll ha nem lennének lámpák meg semmi akkor nem lenne bajom, mert mikor fordulaton van nagyon megy
Nem tudja valaki Gyöngyösön hol cserélnék le a krocc gumim? És lehetőleg úgy hogy ne vágják tönkre a felnit
https://www.youtube.com/watch?...
Nem tudok valakiről a környéken akinek rajtam kívül 2006 körüli ktm exc 525öse van?
egy versenylovat se lehet sokáig sétáltatni
ha ezzel se jó, marad a szerelő.. na de tudok jobbat mint KTM-ék (jobb ész ócóbb) csak messzire kell vinni
hibakeresésben mindig is béna voltam
be kell tolni egy ktm szervizbe aztán megcsinálják gombokért
jó nagy és vastag gombokért
az xt-n is kell tekergetni egy fél fordulatokat télen-nyáron a könnyebb induláshoz
aztán kínjukban bedobták az ultrahangos mosóba és az kirázta belőle azt a valamit
mondjuk neki menet közben volt szar
csak azért írom hogy néha vannak "földöntúli" jelenségek aztán mégsem az
14-18 fokban: ezzel a gyertyával, kicsit más karbibeállítással (azzal most be sem indulna) hibátlanul ment
Azóta mióta bejött a melegebb, eljátsza ezt az alapjáraton leállást.
Ma ismét karbi átfújás volt de semmi nem változott, és mivel melegebb van mint múltkor, még kevesebb ideig jár alapjáraton
Szelephézagot meg nem merem egyedül állítgatni, meg totál le kell hozzá bontani az egészet (hűtők is)
szoptam már be új gyertyával
ki kell próbálni másik gépben is
A karbit már párszor szétszedtük , de még egy belefér
Légszűrő tiszta, be van fújva.
Nem tudom mi lehet, gyertya is új.. nagyon annak tűnik hogy szelephézag lesz :( Most egyik cimborám hoz hézagoló lapkát.... meglátjuk mi lesz
Küldtem neked emilben, Zip-ben képes manuál-t Ha hozzá mersz akarsz nyúlni akkor egy karbi tisztítás ráférhet. Különös tekintettel az alapjárati fúvóka-alapjárat rendszer. Viszont levegő miatt is lefulladhat alapjáraton légszűrő megnéz, tisztít vagy cserél. A szelepek miatt inkább erőtlen lenne. Isten ne adja hogy hézag fogyjon el. kib...ot drágák a szelepek hozzá. Sok sikert!
http://motorosruhajav.blogger....
Tátraiék.. hát 1 hogy iszonyat drágák (apriliában főtengelyszimering csere - igaz szétkapták az egész blokkot így +tömítések - 70ezer volt..
arról nem beszélve hogy a hengerfejet rosszul rakta vissza és ahogy kihoztam onnan el is fogyott a gépből a víz szóval csak 1 fokkal jobbak az egri dynamicnál.. de egyikhez sem mennék, inkább magam szerencsétlenkedek itthon, még tán az is jobb lesz